"navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky"
- v Trende je napísané niečo iné - tam hovoria o troch: Filiálka, potom medzi Medickou z. a Karadžičovou ul. a Dostojevského rad. Odikaľ máš tie dve vrátane? ?
Juj, ale veď ja viem, že to je (teda bol, v tej búdke) vstup do hrobky, ja som sa mu len snažil triviálnou logikou odôvodniť, že to podchod ani omylom nemohol byť
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.
inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe
navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.
Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov
Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie ale sme hned za nimi. mame drahsie dialnice ako nemecko
Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.
keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha
Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov pekne
ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.
navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.
ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.
? vcera som v elektricke stretol pana jana vrsku...ako sa tu hovorilo...zabavny clovek, plny energie...ostava mi len popriat mu este vela takychto rokov ? ?
#73232 S499.1023 - vyvlastnovanie je podľa mňa nástroj na prípady, kde sa nedá pri vykúpe použiť trhový mechanizmus. Prospech komunikácie presa nezáleží na tom, či je spoločná alebo súkromná, ale ide o to že sa jazdí. Preto to považujem za ficovinu.
Sorry, nechal som sa uniest. Ale skutocne tvoj navrh na 10 a 12 minutovy interval je odveci. Ak sa ma stavat elektricka, tak by to malo byt uz poriadne. To znamena, aby to bolo pre cestujucich atraktivne.
Momentalne linkove vedenie a intervaly nepovazujem za atraktivne (ani vozovy park). Z Petrzalky je koho vozit, akurat kazdy kto na to ma, sa miesto tlacenia v 95 povezie v aute. Preto stavat elektricku a potom zaviest intervaly take, aby iba nahradili linku, ktora teraz nestacia ludi z MHD vyhana, je vyhodenie penazi.
Elektricka sa stavia preto, aby ponukla atraktivny interval celodenne (aspon by mala podla mna). Inak to nema zmysel. Ponuknut sucasnu kapacitu neznamena pokrok, a ten by som od toho ocakaval.
Inak to v Petrzalke vyzera tak, ze v spicke je plne vsetko. Neviem ako by som to inak popisal. Takze posilovat sa da vsade, najma 93/4 a 95.
Takze tie 2-3 minuty v spicke by boli vytazene, a to ze by vozy neboli napraskane ako teraz 95 (lebo by boli kapacitnejsie) by bolo iba plus. Pretoze komfort je hned prva vec (po variabilite) v ktorej IAD vyhrava nad MHD.
A co sa tyka samotnych liniek, ja osobne som zastanca mimimalnych variantov a jednoduchych prestupov (opak molecovej a noveho mosta)
Re #73264 Daniel: Zalezi ako sa ma Petrzalka rozvijat v buducnosti. Co som pocul tak pri Janikovom sa bude mozno stavat, aj byty. Ak by sa malo v buducnosti hustit a pripadne na juh sirit, tak sa elektricka pouzije.
Tak také niečo by sa mohlo spraviť! Ja už sa nemienim voziť vo vrakosách 30**, do ktorých natúpenie je ohrozením života!!
Vážne by som sa smial, lebo ak by vyradili všetky vozi po životnosti, také L80 a 99 by nepremávali vôbec... potom by sa hádam už niekto na magoriáte uvedomil a začal normálne financovať obnovu vozového parku ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
http://ekonomika.etrend.sk/91090/slovensko/cudna-sutaz-o-megaprojekt
etrend.sk :: Megaotáznik (Komentár)
http://ekonomika.etrend.sk/91091/slovensko/megaotaznik-komentar
?