Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas1 #73156:
A prečo by nemalo byť? Prečo by každý postihnutý mal výstavbe diaľnice mlčky ustúpiť? Nech štát vyvlastní, ale za TRHOVÚ cenu.
Reakcia na: Papyr #73154:
To bolo trosku odveci nie? 😃 ved toto je uz take porovnavanie ako keby som machroval ze to ze ku mne chodi autobus s nizsim cislom linky znamena ze som nieco viac 😃...
To s tym nema nic spolocne, proste su vlastenci a ma to aj pozitivne aj negativne nasledky...
Reakcia na: KLF #73153:
Nuž, neviem, ako by si ukrutne ryčal, keby bola diaľnica síce za 3 roky ale musel by si platiť 4,- SKK za kilometer.
Reakcia na: KLF #73153:
Lebo u nás je veľmi potrebné stavať škôlky, byty, futbalové ihriská, plynové potrubia a čo ja viem čo ešte ako súčasť diaľnice.

Myslel som že čo nové v MHD... ?
Reakcia na: tomas1 #73152:
Zalezi v ktorej... ?
Reakcia na: Ike #73148:
"Chorvati su vacsi vlastenci ako my, vedia si viacej vazit svoju krajinu a vedia racionalne investovat..."

Aha, tak preto sa na trati c. 70 chorvatskych zeleznic, (Zagreb -) Ogulin - Knin - Split sa na trati medzi Ogulinom a Kninom zastavuje iba v stanici Lovinac a Gracac. Od velkeho vlastenectva v ostatnych staniciach na trati c. 70 uz nie je pre koho zastavovat.
Reakcia na: tomas1 #73151:
Ta dialnica nejde len pri mori, ale inak ma spravdu. No stale tvrdim, ze sme si my na vine, ze sa u nas stavia 1km dialnice 5 rokov...
KLF - A ináč, čo nové v robote? 🙂
#73146 klf - Chorváti to stávajú zo súkromnými zdrojmi asi a im to tiež ďaleko viac horelo než nám. Moderný autoturista nie je ochotný sa plaziť v kolóne desiatky kilometrov medzi súvislou prímorskou zástavbou.
Reakcia na: gagarintomik #73149:
Na tejto stranke neviem ale vedel by som ti poradit napis mi na icq 224595585 ?
? kde nájdem dačo na tejto stránke o hre SimTr (skúšal som to v googly a dalo mi to "www.simtr.imhd.sk" a presunulo ma to na hlavnú stránku www.imhd.sk)
Reakcia na: KLF #73146:
zas treba rozlisovat... Chorvati su vacsi vlastenci ako my, vedia si viacej vazit svoju krajinu a vedia racionalne investovat... Mozno to ma na svedomi aj historia a sice ze bud boli bud pod Rakuskom, alebo v Juhoslavii (co bolo svajciarsko vo vychodnej Europe) - teda su dost samostatny... a tym padom ze vedia dobre investovat, maju tazke bubaky z cestovneho ruchy, a ak k tazkym bubakom daju nejaku pozicku, tak maju uplne tazke prachy, za ktore postavia super dialnicu, maju stastie ze tam nemaju ziadnych tunelarov - teda nic sa nepredrazi...
ale POZOR, ta dialnica je dost draha a preto nie je urcena pre domacich... 🙂

Dalo by sa to analogicky previest na nas priklad... Postavili by sme hyper-mega-super lyziarske stredisko, ale pre slovakov by bolo velmi drahe, no pre zahranicnych ludi velmi atraktivne a teda by nam to stredisko splatili...

U nas vladne este velmi socialisticke zmyslanie a neschopnost vhodne investovat, respektive neschopnost odolat slobodnym peniazom a nedat si ich do vlastneho vrecka. To je rozdiel od Chorvatska, tam skutocny socik nepoznali, jedine titoizmus, co je velmi slaby odvar...

OToff
Reakcia na: KLF #73146:
rocne = rovne
Reakcia na: hennelko #73145:
Nedozijes. My co sme tu sa nedozijeme asi uz nijakej vyznamenej stravby na Slovensku, alebo v Bratislave. Minule som v radiu, ci v telke pocul, ze v Chorvatsku vybudovali skoro 400km dialnicu s vyse 100 viaduktami, desiatkami tunelov a desiatkami vyjazdov a desiatkami podchodov pre zver za rocne 3 (TRI) roky !!! A ta krajina nie je v EU a my ano ! Hanba, malo by to byt naopak !
no aha uz som pochopil!!! Vy kecate o tom tunely pod mestom... no som zvedavy ci sa toho dozijem ak nam EU neda financne prostriedky!!!
Jan: Taketo prispevky prosim pis na forum transport.imhd.sk, to je o doprave v inych mestach 😉
Do třech roků by se měly vrátit tramvaje na Václavské náměstí v Praze . Ty ze slávou přestaly jezdit 13.12.1980 .
Reakcia na: tomas1 #73139:
imho sa tá stavba predraží. Ale nakoniec matička EÚ nám na všetky tie Vidensko - Bratislavské železničné nádhery (v dĺžke 70 km) vyčlenila spolu s peniazmi z nášho rozpočtu nejakých 9,6 mld. Sk. Ak len za projekty zaplatia 3...
Mno, ono celkovo 94, 38 miliardy Sk pre projekty v rámci Slovenska (cestné, železničné, plavba) - zvyšok EÚ (vrátane krajín, ktoré majú oproti nám oveľa rozvinutejšiu dopravnú sieť - čo ale nemusím písať) si rozdelí "zvyšných" 330 miliárd Eur na dopravné projekty.
Najmä keď je minimálne 100 mld. z toho úver.
Reakcia na: tomas1 #73139:
Ježiši kriste! Som si myslel hneď že sa z toho niekto nabalí, ale až 300 miliónov??? Tak to je sila!!!! ☠
Reakcia na: tomas1 #73139:
čo je "aktuálny doklad" uviesť nechceli. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.