Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #72859:
Od roku 1993. Teda rok pred Zilinou. V Kosiciach sa najprv postavila trat c. 70 z Lingova na kruhovy objazd pred byvalym DK VSZ (zastavka Mlynska Basta), neskor boli pretiahnute na Namestie Osloboditelov (linka 71), neskor okolo Magistratu na sidlisko KVP, kde sa trat deli na dve vetvy, 71 na Klastor a 72 do Myslavy. Po otvoreni useku nam. Osloboditelov - KVP sa zrusila linka 70. Donedavna jazdila linka 71 aj v noci.

Moznosti otocenia na trati okrem 3 konecnych:
Mlynska Basta
Namestie Osloboditelov
vozovna Hornadska (pri Hypermarkete Tesco, Trolejbusova ulica)

MHD zabezpecuje 20 trolejbusov 15Tr/TrM a 7 trolejbusov 14TrM, napatie v sieti je 750 V.
Reakcia na: S499.1023 #72821:
Elektrina se nevyrabi, elektrina se neprenasi, elektrina proste je 🙂
Reakcia na: Papyr #72857:
Prisamfakt som to nevedel! 😉 A to sa trosku o MHD zaujimam (nie je to moje hlavne hobby, ale okrajovo sa zaujimam). Ja som bol DODNES v tom, ze trolejbusy maju len BA, ZA, BB a PO ! A v KE od ktoreho roku premavaju ??? Inak ani tu na fore sa o nich nic nepisalo... o ZA bola rec, o BB sa dost pisalo... o PO tiez... ale o KE som tu necital zatial. 😉
Reakcia na: SDX #72838:
ohladom scifi linky 156 by som navrhoval zastavovanie na ZST Zelezna studnicka aj cez týzden aspon ráno, neuveril by si ako to skráti cestu z DNV a v podstate aj z Lamaca... no budme realisti vsak aj súcasná BID je taká aká je (utajené vsetko, aj CP, tusím aj tu na IMHD je po poslednej zmen uz cest. poriadok neplatný (na stránke bratislava.sk ani nevravím), a ked som do BID-ky písal, tak napriek urgenciám neprisla ziadna odpoved ?
Reakcia na: Sommelier #72856:
Ano, s499 je bud rychlikova laminatka, alebo Igorko 🙂

KLF: Vazne si nevedel, ze v Kosiciach su trolejbusy? Oni nie su moc vidiet, lebo v podstate tvoria len jednu trat s dvoma vetvami, ale su tam! A aj v KE tvoria asi najlepsiu trakciu, co sa tyka technickeho stavu.
Reakcia na: S499.1023 #72851:
Takže ty si vlastne laminatka ☺
Reakcia na: S499.1023 #72852:
Koxo, no priznam sa, ze som s ateraz riadne strapnil. 🙂 Som fakt nevedel, ze v KE jazdia trolejbusy. Nesrandujem. OK, trapas...
Reakcia na: fobust #72849:
Aké testy? Pochopte už konečne, že 06T v Bratislave nebola na žiadnych testoch pre Bratislavu ale na najazdení km bez vlkä pre výrobcu? BA si ju pritom akurát tak obzrela.
Hlučnosť výzbroje sa dá znížiť na rovnakú úroveň, ako trebárs ULF, ale bude drahšia.
Reakcia na: KLF #72847:
14Tr a 15Tr. Prečo?
Reakcia na: LifeStar #72842:
No a S499.0 je HDV r. 240. HDV r. 230 je S489.0 a Zločinecká Spoločnosť Calatori ani Cargo také nevlastnia.
Reakcia na: Martin Fundárek #72839:
Vďaka!
Reakcia na: SDX #72838:
Dodržul oblstné označoavnie ? ?
Reakcia na: lavazo #72845:
Ty koxo... a ake trolejbusy mate v Kosicox? MAN ? Trollino ?
Reakcia na: LifeStar #72831:
Ako už ufo správne poznamenal, skús si zistiť význam písmen a číslic v pôvodných označeniach HDV 🙂 Totiž, už zo samotného označenia S499.0 vyplýva, že dané vozidlo ma Vmax 120 km/h (prípadne viac), a ani nemusím tušiť, čo je to konkrétne za vozidlo 😉
trochu off topic ale predsa: V Košiciach sme mali električkovú dopravu: všetko stojí zamrznuté na trati vrátane trolejbusov ?
Reakcia na: LifeStar #72842:
230 je S489.0 a 240 je S499.0.
Reakcia na: Martin Fundárek #72841:
viem, viem, uz som to tu vysvetloval... povodne tie farby znamenali nieco ine, no doplietlo sa mi to... bolo to spravene za 10 minut... keby som si dal namahu a cas, je to presne a boli bu k tomu vypracovane aj potencialne CP a samozrejme naklady na stavbu a nakup....

konkretne do Plaveckeho Mikulasa som aj isiel vlakom par krat (pri prilezitostiach dni otvorenych dveri)...
Reakcia na: S499.1023 #72833:
Dal som si tú námahu aby som si pozrel predpis SR 1013 o prevádzke dráhových vozidiel na území Slovenska. Tam sa píše, že HDV r. 230 má vmax = 110 km/h a HDV r. 240 má vmax = 120 km/h. 🙂 Aby si už vedel.

Re #72834 jandro: Pri posune HDV v ŽST Rača umiestnili nevhodne spínač, alebo lepšie povedané kvôli lepšej bezpečnosti radšej umiestnili spínač skôr, než bol kedysi.

Re #72836, #72838 SDX: Je to za stavadlom ´odbočka Vinohrady´. A ten tvoj návrh je maximálne futuristický. No zo ŽST Nové Mesto do Rusoviec by vlak mohol jazdiť aj teraz, no iba so zriadením zastávky v obci (pri vjazde do obci, pri zastávke Kovácsova). ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.