Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #72701:
Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Reakcia na: Vladimír #72688:
Štyri spoje za hodinu má v trocha menej špičkových časoch aj súčasná nosná 61 ? .
Reakcia na: Papyr #72677:
Ike len naznačil, ale SDX si dovolil ešte aj poučovať ? .
Reakcia na: SDX #72674:
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Reakcia na: SDX #72672:
Lenže počet NIE JE zaujímavý.
Reakcia na: SDX #72674:
Problém točiť a-busy na Hodžovom námestí tak, ako t-busy? Cezpoľní s piatimi hodinmami času asi exkurzie na hrad podnikať nebudú ?.
Reakcia na: koni8 #72668:
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
Reakcia na: SDX #72666:
Ale tých, ktoré boli predmetom výberového konania. To zase proste viem ja, lebo to proste vyplýva z dikcie zákona.
Reakcia na: KLF #72670:
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .
Reakcia na: Ámos #72714:

Diskusiu som tu dlhšie nesledoval. A vidím že chybu som nerobil. Potom sem kliknem a čo nevidím... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #72730:
To boli tie biele Karosy, ze? Zlate casy...
Ad spojenie z letiska - keď bude zavedená tá vysokorýchlostná trať popri letisku, o ktorej nielen fantazírujú ŽSR, ale s ktorou aj ráta návrh územného plánu, význam rýchleho spojenia na hlavnú stanicu dosť klesne.
Kedysi za socíku existovali letiskové busy ČSA, ktoré jazdili zadara (pre tých s letenkíou, samo) od Reduty (kde sídlili ČSA) na letisko s pár zastávkami. Čo keby si letisko zaviedlo takúto linku? Keď môže platiť zvoz Avion, môže aj letisko. Poplatky inkasuje nemalé.
Reakcia na: m@rtin #72687:
To s tými náckami si dosť prehnal. Rozhodne nie je pravdou, že každý, kto bol za samostatné Slovensko či za pomlčku, musí byť fašista či nacista - hoci si to dosť Čechov (a nielen ich) myslí.
Reakcia na: Valec #72629:

1. Automaty na eurá by boli zbytočné, pokiaľ by na vstupných bodoch bola možnosť v ktorúkoľvek hodinu vymeniť eurá za koruny. Obávam sa, že k tomuto stavu máme ešte dosť ďaleko.
2. Pri pokladniciach na hlavnej stanici sú už aj tak dosť dlhé fronty, žiadne lístky MHD by som tam radšej nepchal. SADisti na Nivách sú na tom podobne. Na hlavnej, Nivách, letisku a v Petržalke by mali byť po dva automaty, ktoré budú papať aj naše vysokohodnotné bankovky (dva kvôli prípadnému výpadku). Tvrdenie, že je to zbytočné kvôli prechodu na euro, je alibizmus, pretože
a) do eura sú ešte dva roky,
b) ktovie či len dva,
c) na turistické lístky bude aj po prechode na Euro treba mať plný vaček mincí (napr. týždenný vyjde na nejakých 9 eur a najväčšia minca je 2 eurá).
Reakcia na: Vladimír #72723:
1. Z 39 sa zvykne prestupovat na spoje do Vrakune, nie sice nejako extremne. 2. Stratili by sa dve zastavky. 3. Kto ide do Hornbachu alebo Kiky, ide s 39, lebo je to omnoho blizsie ako 61, 63.
Reakcia na: Vladimír #72722:
To je dosť dobrý nápad! Keby som chcel ísť z Petržalky do Avionu, tak sa nemusím trepať na SAV na 61, 63, ale môžem prestúpiť priamo na Zochovej..
p.s. Avion linku z Petržalky nerátam, interval 60 min. je moc..
Reakcia na: SDX #72543:
Pacherovej sa síce občas podarí napísať sprostosť, ale celkovo majú jej príspevky podstatne lepšiu úroveň - po obsahovej i formálnej stránke - než mnohé tu.
Reakcia na: Ámos #72715:
myslíš nejak takto ? #72468
Reakcia na: Vladimír #72722:
Pardón... L39 samozrejme na Mierku nestojí... takže to považujte ako myslené Zochovu alebo Nám. 1. mája...
Reakcia na: Ámos #72721:
Teraz ma napadla taká haluz. A čo tak odkloniť L39 k Avionu? Z doterajšej trasy by tak stratila len jednu zastávku a dostala by šancu sa zaplniť. Také spojenie Hodžovo nám. - AVION by mohlo byť celkom žiadané.

I keď by to spôsobilo nárast vozkm. Ja už ale nie som kompetentný posúdiť, či ten nárast je alebo nie je zvládnuteľný, prípadne či by sa tie km dali získať z inej linky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.