Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .
Ad spojenie z letiska - keď bude zavedená tá vysokorýchlostná trať popri letisku, o ktorej nielen fantazírujú ŽSR, ale s ktorou aj ráta návrh územného plánu, význam rýchleho spojenia na hlavnú stanicu dosť klesne.
Kedysi za socíku existovali letiskové busy ČSA, ktoré jazdili zadara (pre tých s letenkíou, samo) od Reduty (kde sídlili ČSA) na letisko s pár zastávkami. Čo keby si letisko zaviedlo takúto linku? Keď môže platiť zvoz Avion, môže aj letisko. Poplatky inkasuje nemalé.
To s tými náckami si dosť prehnal. Rozhodne nie je pravdou, že každý, kto bol za samostatné Slovensko či za pomlčku, musí byť fašista či nacista - hoci si to dosť Čechov (a nielen ich) myslí.
1. Automaty na eurá by boli zbytočné, pokiaľ by na vstupných bodoch bola možnosť v ktorúkoľvek hodinu vymeniť eurá za koruny. Obávam sa, že k tomuto stavu máme ešte dosť ďaleko.
2. Pri pokladniciach na hlavnej stanici sú už aj tak dosť dlhé fronty, žiadne lístky MHD by som tam radšej nepchal. SADisti na Nivách sú na tom podobne. Na hlavnej, Nivách, letisku a v Petržalke by mali byť po dva automaty, ktoré budú papať aj naše vysokohodnotné bankovky (dva kvôli prípadnému výpadku). Tvrdenie, že je to zbytočné kvôli prechodu na euro, je alibizmus, pretože
a) do eura sú ešte dva roky,
b) ktovie či len dva,
c) na turistické lístky bude aj po prechode na Euro treba mať plný vaček mincí (napr. týždenný vyjde na nejakých 9 eur a najväčšia minca je 2 eurá).
1. Z 39 sa zvykne prestupovat na spoje do Vrakune, nie sice nejako extremne. 2. Stratili by sa dve zastavky. 3. Kto ide do Hornbachu alebo Kiky, ide s 39, lebo je to omnoho blizsie ako 61, 63.
To je dosť dobrý nápad! Keby som chcel ísť z Petržalky do Avionu, tak sa nemusím trepať na SAV na 61, 63, ale môžem prestúpiť priamo na Zochovej..
p.s. Avion linku z Petržalky nerátam, interval 60 min. je moc..
Pacherovej sa síce občas podarí napísať sprostosť, ale celkovo majú jej príspevky podstatne lepšiu úroveň - po obsahovej i formálnej stránke - než mnohé tu.
Pardón... L39 samozrejme na Mierku nestojí... takže to považujte ako myslené Zochovu alebo Nám. 1. mája...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek