Reakcia na: Vladimír #72697:
Na L61 su prevazne vypravovane klbove plynaky.Co su celkom v pohode vozy no semtam sa vyskytne aj daka lahodka /280/.Dalej L61 sa uz nemota po vsetkych parkoviskach Avionu /zatial/. Po dostavbe OC chodi uz iba k jednemu vchodu.V smere na letisko nezachadza vobec.Na letisku by urcite stacilo zrekonstruovat pristresok.Svojou velkostou je omnoho vhodnejsi ako tie co sa momentalne montuju.A kedze pracujem v blizkosti Avionu mam moznost vydiet naplnenost vozov.Na letisko a z neho sa uz davno nevozi par jedincov.Naplnenost byva cca 30% + - .Po OC Avion je to plne.Tak isto aj L63 dostala zmysel a nechodi prazdna odkedy ju potiahli po Avion.Predtym vozila prevazne vzduch v useku Bojnicka-Zimny stadion.Dost turistov sa mota aj po Avione a tam cakaju na svoj odlet.V tejto chvili ,ked este nemame nic zadratovane by mali posilnit usek Avion-HL.Stanica v spicke prac.dni.
Kami
Duplom ked bude fungovat BIDka, listok letisko - Pezinok bude urcite stat viac ako 20 Sk.
Re #72653 SDX: konkretne o DNV sa uz niekde pisalo. Ma sa budovat nieco mega medzi Dubravkou a DNV, co moze znamenat predpoklad na predlzenie trate z Dubravky do DNV a postavenie vozovne. Cize DNV pojde najskor cez Dubravku (a nemalo cestujucich takto cestuje napr. do Race).
Re #72688 Vladimir: otazka znie, kolko cestujucich by si expres ziskal, tak aby bol vhodny interval na oboch linkach. Mne sa zda, ze skor Avion pomaha linke 61 ako letisko.