dneska ked som bol fotit zalozaky elektrickove na hlavnej stanici, tak (myslim, ze to bol vodic) dosiel neskor ku mne a zacal sa mi vyhrazat, ze ked uvidi niekde uverejnenu jeho tvar, tak ze si ma najde a zle dopadnem...celkom slusni ludia robia v DPB ? a to bol mlady clovek...co ma este viac zarazilo...keby to bol nejaky agresivny ? este by som chapal...:)aaaach... ? ?
Keď sa tu bavíte o zachádzke k Volkswagenu... mňa by zaujímalo, načo existuje linka č. 26 a načo ju posilnili. Je pravda, že si ju Volkswagen platí, ale dnes v popoludnajších hodinách bola jej obsaditeľnosť medzi Dúbravkou a závodom NULOVÁ... ?
Musím trochu oponovať. VW si pripláca a na jej žiadosť je v premávke aj L -25 ktorú môžu využívať aj ostatní cestujúci - je však pravdou, že nechodí cez DNV čo je pochopiteľné, keď je to predovšetkým spoj pre VW. V ranných špičkách niektoré L 21 premávajú len po Hriadky a z Hriadok potom premávajú na AS
M. Nivy, čím sa vyhnú preplnenia zamestnancovu VW z konečnej od VW2. Či je to postačujúce to asi nie veď kde je už MHD v Bratislave postačujúca?????
Čo sa týka uvoľňovanie miest v MHD starším cestujúcim je špecifikum len na Slovensku a v Čechách - je to v podstate našou dobrou vlastnosťou a výchovou - takýto trend v EU jednoducho nie je zažitý, tam kto si kúpi lístok, ak je volné miesto si sadne a môže pristúpiť aj 90 ročná babka miesto jej neuvoľní. Bol som 2. mesiace aj v USA tam by to považovali za zázrak.
V.Mraz je tam 4 volebne obdobie... s tou 92kou... ta DNV ani velmi nechyba, eventualne prestup medzi nou a linkami z DNV... Skor ale to obratisko, ktore chceli stavat a stale sa k tomu nedostali
Osky> len z rozpravania, hoci som popri nej chodil do skolky mala obratisko na Namesti 6. aprila a vystupiste pod oknami krcmy U Michala
No pravda ach ta staroba zlenivela ? Inak aj dnes idem od Molecky na Kuklovsku na Hany Melickovej nastupi gang babiciek ? a zacnu obtazovat o miesto a div sa svetu ze na zastavke tomankova (hned po HM) skoro vsetky vystupia ? ? ? ! Jak som sa potichu rehotal. Este ze som nemohol uvolnit miesto (no skor som nechcel).
Nechce sa mi listovať v pamäti/v googli, že ako dlho ste mali toho istého starostu. Možno sa jedná o iných starostov DNV.
Každopádne občanom DNV rozprávajú, že budú lobbovať za 92 cez DNV a na DPB rozprávajú, že stará Devínska už žiadnu ďalšiu linku neznesie, lebo otrasy z autobusov vraj poškodzujú staré domy na Istrijskej/Mlynskej.
A VW si L92 platí, a aj keď chodila L92 cez zast. Vápencová si ju platil VW v takej trase, v akej chodila, od VW po Patrónku. A vyrážal sa údajne, že ak ju DPB presmeruje cez DNV, tak ju platiť prestane úplne. Otázne je, či by ju cestujúci naplnili dostatočne, aby vykryli stratené tržby.
A pamätáš sa na pôvodnú 51-tku? ? S tou som sa ako decko veľmi rád vozieval (začiatkom 90-tých rokov), lebo ma povozila po celej DNV - po všetkých obratiskách ? Akurát iba Eisnerovej sa vyhla ?
ono toto nie je mozno az taka velka chyba DPB ako komunalnej politiky v DNV..
no napriek tomu by dpb mohol skusit viacero experimentov...
linka 20 - kedysi jazdila pod oznacenim 61, na tejto linke v podstate nie je co menit, obcas mi vadi zachadzka k technickemu sklu v rannej spicke, ale chapem ze ine riesenie nie je, jedine ze by tam zachadzal iny spoj (to by ale obyvatelia DNV co tam pracuju museli prestupovat)
linka 21 - je to asi jedna z mala liniek s absolutne genialnou trasou... Patronka - Stanica - Racko - Trnavske (s prizmurenim oboch oci) - AS Nivy... no problem je s jej prevadzkovanim, pretoze ju hojne vyuzivaju pracovnici VW. V minulosti bola rozdelenia na linky 121 a 122 - v linke 122 nachazali obyvatelia sidliska volne kapacity... 122ku zrusili prave v najnevhodnejsom case ked generacia deti, ktore sa pristahovali do DNV po jej vystavani zacala cestovat za stredoskolskym vzdelanim, cim sa pocet cestujucich zvysil aj o 100%. Ista zachrana by bola linka 122 ale tu zrusili, co ale nie je vina DPB ale skor MZ DNV.
Linka 22 -tato linka uz lepsia nemoze byt...
Linka 23 - obsluhuje VW a oblast J.Jonasa, cize de facto DNV obsluhuje len okrajovo (cca 6 panelovych domov a skolu PZ SR)
Linka 24,25,26 bezny smrtelnik v DNV sa k tymto linkam nema ani ako dostat, pretoze nastupiste maju pri novej vratnici VW ktora je najposlednejsich domov v DNV (oblast J.Jonasa) vzdialena tak 2km a nasledujucu zastavku maju az v Dubravke/Mokrohajskej - beztak si nemozem pomoct, vzdy som ich videl naplnene tak do 50%
Linka 28 - v podstate super linka, hoci obsluhuje staru cast DNV (napriek tomu ze vacsina cestujucich je zo sidliska). Vycitam jej len to ze nie je expresna, co si myslim ze by urcite spoje mohli byt. (Clovek sa ponahla na prednasku a caka kedy dedusko s taskou vystupi pri kamenolome a ide do zahradky)
Linka 92 - kedysi chodila po ulici Vapenka v DNV, neskor ju presmerovali priamo do VW. Starosta nam slubil/slubuje (uz dobrych 5 rokov),ze ju presmeruje cez DNV, no brani v tomu jedna nebezpecna krizovatka (Mlynska-Istrijska) ktora je priliz uzka a dalsia autobusova linka by sposobila ze by sa tu autobusy nemali ako obchadzat. Riesila by to prelozka ulice, ktora sa planuje velmi velmi dlho
Linka 501 - v podstate ma nezmyselnu trasu... logickejsie by bolo keby chodila od Patronky ako Linka 22 bez Tesca...
Myslim ze skvalitnenie dopravy nie je velmi narocne... co sa DPB tyka... rozdelenie linky 21, zexpresnenie urcenych spojov 28, zmena trasy 501.
Zato MZ DNV ma co robit - Vybudovanie obratiska (mam doma ulozeny mail kde mi isty poslanec pisal, ze v juni 2003 bude obratisko stat), prelozka Mlynskej ulice
No tak ak sa nemýlim, tak si tie spoje platí Volkswagen (alebo aspoň prispieva), takže sa nečuduj, keď sú určené primárne pre Volkswagen. ?
A ďalej, kde na trase 24 Volkswagen 1 - Jána Jonáša - Volkswagen 2 si pobadal zachádzku do centra mesta? Žeby sa mesto presťahovalo k Volkswagenu? A 26 chodí až na Žatevnú do Dúbravky. Čisté centrum. ?
25 chodí myslím tak 6x za deň, no tak to by celej DNV nehorázne pomohlo, keby chodila cez obec... ?
No a 92 aj tak nikdy do DNV nechodila, do centra nechodí tiež, interval tiež bohovský a nebyť Volkswagenu, vlastne by už nechodila vôbec. ?
Takže sa nie je na čo sťažovať a buďte radi, že vám chodí aspoň tá 21 a 22 predĺžili až na Patrónku a Kramáre a 28 pod Nový most. Pri pružnosti DPB je to malý zázrak a tiež sa môže stať, že keď sa budete moc sťažovať, tak vám tie vylepšené 22 a 28 zrušia, lebo cestujúci tie linky vlastne nepochopili a mohli by ich zneužiť... ?
ten oznacnik bol chvilku po nainstalovani pocarbany...to bola len otazka casu, kedy sa s nim nieco horsie stane...ja len tajne dufam, ze ho len sli vycistit, alebo presprejovat po tom pocarbani...ale asi marne dufam ?
nooo...mas pravdu, ze sa da na nich pobavit...vcera som siel v elektricke, kde bolo plno miest volnych...babka dosla do elektricky, postavila sa ku mne...a cakala...jedna pani za mnou ju pustila a babka zacala nadavat uplne nenapadne nahlas jaaaj ta nasa mladez a podobne...to si netreba vsimat...ale mohla to byt celkom zabava...sak ked je v 25Tr tolko tlacitok a zabudnu si okuliare, tak ich musia vyskusat ked nevedia precitat na co to je ? aj ked len zavadzaju tie LIDLovske babky v MHD aspon je s nimi obcas sranda ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec