Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LifeStar #71628:
Ale povedzme 204 je taká , relatívne "páteřní" ~ nosná linka; že keby sa ten predaj u vodiča zaviedol, určite by si ten lístok niekto kúpil, najmä v čase, keď sú stánky zavreté.
S týmto problémom úzko súvisí aj problém bankovnky/mince - neexistencia automatov na CL prijímajúcich bankovky.
Reakcia na: richardhudec #71629:
ono sa to nezda, ale tie led diody su drahe ako svine!!!:D:D:D sak si zober obycajnu led lampicku s 3 diodami na 2 tuzkove baterky (400 korun)...ked som bol na conecu, tak tam boli predajcovia transparentov, akurat nie busovych a pekne sumy som tam videl...na autotecu v stanku BUSE som tiez videl pestre sumy...takze tak...
Reakcia na: Ike #71625:
Jasné, že by mal iba jeden druh lístka (30min), aj o tom, či má mať aj zľavnený by som dokázal polemizovať.
Toto lepšie bude vedieť Papyr, alebo S499, alebo iní ľudia od fachu..ako to funguje; ale: vodič si nakúpi v DP určitý počet lístkov za pôvodnú sumu - dajú mu počet lístkov, ktorý sa presne zaeviduje, samozejme. Lístky kupuje za normálnu cenu - 18 Sk - predáva ich za 20Sk - tie 2 Sk od predaného lístka sú jeho. Večer odovzdá tržbu n predaných lístkov*18Sk.
Reakcia na: Ike #71627:
viem takmer na isto, ze vybavenie 15Tr transparentami (vonkajsi predny, zadny, 2 bocne, vnutorny predny, zadny, 2 bocne) stoji +-200 000 aj s akustickym hlasenim zastavok...
Reakcia na: S499.1023 #71613:
Pretoze najviac staznosti na nezavedeny doplnkovy predaj CL u vodica vznika prave na "stanicnych" linkach. Neznaly na miestne pomery (Kosican, Presovcan) pride k vodicovi s dvadsatkorunou, pretoze novinove stanky su zatvorene a nikde nemenia na drobne do automatu, so slovami: "za 14" a vodic ju bud: a) posle slusne sadnut si na sedacie svaly, b) posle ju do sedacich svalov neslusne. ? Na trase ostatnych vyuzivanych liniek (nie 54 z Vajnor niekde do Race...) su automaty skoro na kazdej zastavke a stanky skoro na kazdej stvrtej. Ked cestujem trolejbusom cislo 204, tak este by sa mi nestalo, zeby niekto zobronil o listok od vodica.
Reakcia na: richardhudec #71626:
samotny vnutorny panel musi stat menej... zober si ze mobil za 10000 vie telefonovat, ma bluetooth a radio + slabsi fotak...
henten panel ma len 8x64 diodiek, ktore blikaju podla palubaku
Reakcia na: SDX #71621:
niekde som cital ze henten displej co ty myslis stoji tak do 10 000 a nezda sa mi to, ale zevraj akusticke hlasenie vo vacsich vozidlach az 20 000, do sprinterov by sa to mohlo rapidne znizit ta suma, koli potrebe asi 1 repraku...
Reakcia na: Mike #71620:
toto je mudry nazor... a aby vodic nemal vela roboty s vydajom, tak by mal len polhodinove zakladne...
aby sa to zbytocne nezneuzivalo (kup si listok? nieee, ved si kupim u vodica)... a ako vravel SDX... vodic by mal dany pocet, a ak by mal manko - je vinny...
Reakcia na: richardhudec #71615:
Aha a kedysi ako sa nedali dojazdy u električiek, že vodiči sa budú sťažovať, že boli konfliktné situácie, že jazdia aj ženy - vodičky a tie su fyzicky slabšie a neviem aké ešte argumenty. A zrazu to ide u 90% električiek a trolejbusov. Niektoré nedostatky sa vylepšujú za prevádzky, dodatočne sa urobili osobinté dojazdové tabule, rieši sa zobrazovanie na transparentoch, vo vybraných smeroch bude iba cieľ a piktogram vozovne, bez čísla linky; niekde to nebude zobrazené ani na zastavkových CP (Ružinov); po čase, pevne verím a dúfam, sa zavedie aj do hlásenia zastávok, že "vozidlo ide do vozovne"....
Keď sa chce všetko sa dá... (= kde je vôľa tam je cesta? )

Pri doplnkovom predaji u vodiča je tiež v prvom rade potrebná vôľa. Obávam sa ale, že tú oddelenie terifných služieb patriace pod ekonomický rezort nemá, a tak skoro ani mať nebude... Iné rezorty ani odbory s tým nič nespravia, ani keby akokoľvek chceli.
Reakcia na: AAA #71619:
fungovalo by to podla mna pri progresivnom systeme, ktory by bolo potrebne nastavit, tak aby ludia, ktori napriklad viac ako 2 krat za tych 24-36mesiacov idu nacierno, tak by sa im uz nedavala ta polovicna zlava...treba sa na 10 minut zamysliet a je to vsetko vymyslene, len vo vedeni DP asi nikto tych 10 minut nema cas...
Btw. ten predny displej 1900 niekto namontoval naopak, alebo len ta nalepka Buse je naopak? ?
Reakcia na: richardhudec #71618:
Len zas nevidim dovod preco nie.. to je ten displej, alebo reprak taky drahy?
Reakcia na: S499.1023 #71613:
V rámci preferencie električiek aj v myslení kompetentných by som SKÚŠOBNE zaviedol doplnkový predaj lístkov v električkách. Vodiči električiek sú v DP všeobecne považovaní za najľahšu robotu spomedzi všetkých 3 druhov dopravy (A, E, T), majú najmenšiu hodinovú mzdu, na predaji lístkov by si zarobili (takto to treba prezentovať ? ), mám taký dojem, že sa najmenej sťažujú na oficiálnej báze.
A navyše K2S nepotrebujú žiadnu úpravu, T6 tiež majú okienko, akurát u nás hore, a aj u T3 by to mala byť ľahká úprava.
Samozrejme ako finálny stav predaj vo všetkých dopravných prostriedkoch.
Reakcia na: richardhudec #71615:
Nápad podľa mňa jednu podstatnú chybu. Na väčšine zastávok liniek typu 43, 77, 79 automat ani iná možnosť kúpiť lístok nie je, teda na týchto linkách by sa kontrola nikdy nemohla vykonať (nehovorím, že sa tam momentálne vykonáva nejak často) alebo by každý kto tou linkou cestuje platil polovičnú pokutu, čo by však možno pravidelnejší cestujúcich viedlo k tomu, žeby si prestali kupovať lístky.
Reakcia na: SDX #71595:
myslim, ze sa to moc neoplati...ja co nimi chodim obcas, tak vzdy som tam len ja a plus 1, az 2 ludia...
Reakcia na: richardhudec #71615:
Zbytočné komplikácie a vymýšľanie vymysleného. Vodič, ktorý nebude ochotný predávať CL, prestane byť vodičom. Alebo si hádam ty v robote môžeš diktovať, čo budeš a čo nebudeš robiť?
Reakcia na: AAA #71610:
Všetky električky sú vybavené tlačidlami znamenia vodičovi. A keby sa každá prevádzka električiek nehrala na vlastnom piesočku, tak by mohli mať všetky električky aj signalizáciu dopytu na otvorenie dverí, čo by poslúžilo ešte lepšie.
myslim, ze kazdy si v tejto debate, ktora smeruje do hadky uz vyjadril svoj nazor...moje zhrnutie je:
1) zvysit pocet revizorov, aby to bolo aspon tak ako je to v presove ako hovori Papyr
2) progresivne zvysovanie pokuty od napr. 500 korun...to uz by sa nejako vypocitala optimalna suma s anulaciou 24, prip 36 mesiacov
3) kedze by sa urcite nasiel vodic, ktory by nebol ochotny predavat listky a urcite by s tym boli problemi nejake...nehovorim, ze katastrofalne, ale urcite by boli, tak by som to zatial nezavadzal, ale ja som stale presvedceny o tom, ze by bolo najlepsie, keby sa neuznavali pokuty po zastavke, kde nebila moznost si kupit listok, alebo este pripada do uvahy kompromis - polachcujuca okolnost - polovica z pokuty pasazierovi prisluchajucej (ak by uz niekolko krat cestoval na cierno, tak by mal uz polovicnu sumu z navysenej)
takze asi tak...
Reakcia na: S499.1023 #71612:
Vodic.. vo vozovni, pripadne raz za cas aj cez den by sa preratal pocet listkov a suma v pokladni.. ak by bolo menej penazi ako ma byt, zodpovedny je vodic..
Reakcia na: LifeStar #71606:
A prečo práve len na takýchto linkách? Môj osobný názor znie: Všade alebo nikde. Radšej nič ako nejaký nesystémový tarifný verejný dom. Už ma dosť irituje pražský systém, že v autobuse áno a v električke nie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.