ja som este nezazil uplacanie a ani som nepocul...keby bolo take nieco pravidelne, tak by som revizorom zvysil plat a a zvyseni pokut by sa to vratilo...14 000 je trosicku prehnane:), ale tak 200 nasobok zakladneho a vacsi pocet revizorov by podla mna pomohlo trosku...lebo cloveka, ktory si 1 necvakne listok 2800 korun uplne nezabije ale cloveka, ktory si nemieni cvakat listky a chytia ho 2 krat po sebe ako jedneho kamosa (po tyzdni siel zaplatiti pokutu na DPB a cestou domovsamozrejme bez listka ho chytili zas ? ? ? )tak toto by mozno pomohlo....140 za cestovanie bez elektricenky je celkom v pohode...sak stava sa obcas...
a mirecek je ten BIG BIG??:)
Pokuta za jazdu na čierno by mala byť 500 Sk, tak by sa viacej vyberalo na mieste a nemuselo by sa vynakladať toľko prostriedkov do súdnych sporov. Navyše keby to bolo 500 Sk, tak každý by radšej týchto 500 Sk zaplatil ako uplácal revízora povedzme tristo korunami. Lebo to mi žiaden nedopraje. Ak však je pokuta 1400, čo je dosť, tak napriek nenávisti voči revízorovi bude čierny pasažier snažiť podplatiť ho, aby vyšiel lanejšie. A revízori sú skorumpovaní. Alebo nie? Aké sú, ak vôbec, štatistiky a aký je všeobecný názor na revízorov? Napr. Mirečka?
Viem, že je tu súbeh a je to dosť veľké mínus, no bez neho ti jediné spojenie DD, Slávičie údolie - CMO zostane cez Mudroňku, alebo cez Kramáre, čo nie je nič moc. A takto môžeš preniesť do elektrickej trakcie 30, 31, najzaťaženejšiu vetvu 39 a spraviť spojenie DD a KV priamo s Nivami a trebárs aj tým mnou navrhnutým Prievozom t-busom a nemusíš kupovať duobusy, ale stačia aj 24 Tr a 25 Tr, čo sú lacnejšie vozy ako duobus a tá trať už len pre interval 31 a 39 by sa, myslím, uživila.
d3k0 ti to asi vymazal, lebo si pouzil obrazok z imhd...(posenie autorskeho zakona)...tak to preto...mne sa to tiez raz podarilo, ale odkedy ma upozornil, radsej si davam pozor ?
konecne odpoved s nejakymi namietkami..
Mas pravdu s tymi motormi pri 25Tcku - je tam pouzity motor Iveco z rady NEF http://www.powertechengines.com/IvecoIndustrialEngines.html najmenasi z nich ma objem4,5 litra a vykon priblizne 75 koni..
ALE! v tom "mojom" navrhu nema 2,0 TDIcko nic spolocne s pohonom vozidla!!!jedna sa cisto o generator na vyrobu elektriny,kt.hybe autom. To nie je moj vymysel, 8000 londynskych autobusov bude postupne nahradenych presne takymto sposobom / motor je 1,9 - diesel z bezneho auta.
Samozrejme, ze keby malo TDIcko sluzi priamo na pohon BUSu, tak pohnut s nim pohne - od toho su rpevodovky, aj ked uz nie klasicke, ale jej zivot by bol na konci po par km to mi je jasne..
Myslel som, ze som to dost jasne napisal a ukazal na tom priklade toho MINI..vykon 640k je pohanany 20konovym spal.motorom - preco to ide? lebo je to len akasik elektraren..
len opat to kombinuju s baterkami, aby vyuzili aj energiu pri brzdeni..mne sa to zda byt zbytocnost - 400kg navyse a hlavne ta cena/i ked cim viac sa budu baterie nasadzovat, tak ich cena bude rapidne klesat..uz terajsie prognozy hovoria o redukcii cien na polovicu pri terajsom tempe produkcie..
Ozvem sa ak este niekto chce aby som mu potom poslal finalnu verziu nech napise na sdx@centrum.sk, lebo tu to niekomu vadi (sudim podla vymazania prispevku)
skus sa pohrat s tymi prvkami LBC...by ma zaujimalo ako by to vyzeralo...a este skus urobit nieco podobne ako si urobil, akurat s belsou farbou...alebo mozno netreba ani cely bus na cerveno...mozno aj vrchna cast by mohla byt ina...alebo si zober inspiraciu z 8133 - tmava cervena+slonia kost...sak ak sa ti chce, tak sa s tym pohraj a hlavne nam to ukaz:):):)
5. 25Tr ma naftovy motor (urceny pre dodavky a male nakladne auta), ktory vyraba energiu pre elektromotory - to co popisujes. Ten motor je primarne urceny na dodavku energie pre presun naprazdno (z/do vozovne) a nudzovu jazdu pri vypadku EE. Tvoje TDI by sa urcite natrapilo aj s prazdnym trolejbusom, plnym by nepohlo. Pozri sa na krutiaci moment - bezne autobusy maju cez 1000 Nm (starsie od 600 Nm). Ine charakteristiky ma motor pre osobne auto (tvoj 2 liter), ine pre uzitkove vozidla.
Keby sme chceli autobus s diesel-elektrickym pohonom, mali by sme sice autobus s vynikajucimi vlastnostami (videli sme na testovacej 24Tr), ale za cenu trolejbusu. No a duobus (rovnocenny pohon na naftu a elektrinu z troleja) je zrejme legislativny problem, a scasti aj politicky (mesta potom lubia troleje rusit).
to by neboli t-busy ? trosku ekologickejsie busy akurat a nefiem preco pise peter.tomsik, ze takymto riesenim by sa to dalo vyriesit vsetko za 5, nie za 25 rokov...uz vidim, ako durkovsky nakupuje 100-vky takych vozidiel, AJ KEBY TO BOLO EFEKTIVNE take nieco nakupovat tak by sa zas kupilo 20 a "VOZOVY PARK BY BOL OBNOVENY"!!!! ? ? ? ? ? ?
skusim odpovedat v cislach na zaklade kt.ma to napadlo napisat:
prevadzkove vykony r 2001//novsie nie su..:
prepravenych osob celkovo: 223706, elektrickami: 691105, trolejbusmi: 22690 a 131 911 autobusmi!!!!
ano,. idealne by bolo, keby BUSy neboli vobec, ale! kedy bde pokryta cela BA trolej.vedenim? vies si rpedstavit stavbu takeho niecoho v petrzalke? kedy to bude hotove /2030?, kolko to bude stat? toto je riesenie, kt. moze byt v praxi do 5tich rokov..a to je dovod, preco by to za to stalo..len uvadzam dalsi dolezity fakt:
Dlzka liniek/r.2003? 2228,8km, elektricky:243,9km!, trolejbusy:180km!! a BUSy: 1804,9 km!!!
ByE
peeT
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec