Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na zastavke Botanicka zahrada smer PKO uz dali do pristresku grafikon a vseliake papiere z DPB. Konecnce asi niekto nasiel klucik od zamku na vitrine. Neviem kto to tam vsak daval... tusim L4, alebo L1 je tam tak nestastne pripnuta, ze nieje vidno kadial ide , lebo ju prekrva ram dvierok. Obdobne je to aj s letakom DPB ? Grafikon je tam teraz dvojmno, jeden v pristresku a druhy na oznacniku. V pristresku je tiez ta nova mapka siete MHD uz s logom mesta. P.S. Som si vsimol, ze na elektrickach nahradzuju tie starsie mapky so sietou elektriciek , tie novsie s logom mesta Bratislava ?
Reakcia na: Ike #71326:
Tak sa opýtaj pamätníkov, ako sa jazdilo, keď bola cez mesto iba trať po špitálskej. Jedna veľká zápcha. Aj keď je pravda, že vtedy tam boli linky aj na Hl. Stanicu, kt. odbočili na SNP a Štefánikovu.
Alebo si zabudol, aké to bolo počas výluky Obchodná? Tých výluk nebolo málo. Jednak problémy s napätím, a to až také, že pár dní - počas nejakých kritických hodín museli presmerovať L11 a L14 namiesto do centra na Hl. Stanicu. Ale dajme tomu, že to bola neschopnosť vrbustov a otázka zabezpečenia meniarní.
Ale treba myslieť aj na mimoriadne udalosti: auto v koľajisku .- nehoda s električkou - a už ti stojí celé prepojenie západ - východ. Chodili by iba linky z Hl. Stanice a na západnej vetve iba L12. Kvoli cca 15 min zdržaniu sa odklon robiť neoplatí, lebo následne by to v grafikone spravilo viac chaosu ako úžitku - teda za predpokladu, že by si elinu musel otočiť z radiály späť na radiálu. Pokiaľ sa to môže obísť po druhom prepojení (Obchodná) vznikne tým iba pár min. meškanie. Ale pre ľudí je dôležitá každá minúta jazdy mimo plánovaného dochodu.
A ďalej plánované výluky. V noci sa všetko nestihne. A taký "luxus", ako prečesnúť električkovú sieť na dve časti si Ba nemôže dovoliť ani cez víkend. Už len z toho dôvodu, že ako by poruchová električka došla na poruchu do vozovne?
A tiež náhrada... autobusová doprava nie je univerzálny všeliek, aj keby hneď namiesto každého dupláku išli 4 kĺbaky.
Atď - tých dôvodov sa dá nájsť ešte na celú stranu.
Skôr treba uvažovgzť konštruktívne - rozmýšľať nad tretím prepojením západ východ električkou. ?
Reakcia na: Mikimaus #71334:
Nemám nič skreslené - skreslené, žial to má len dnešná nová generácia, ktorá o spoločnom štáte vie akurát veľký prd, ale pritom vie na túto tému neuveriteľne mudrovať.
Slovensko bolo jednoznačne počas ČSSR odsúvané na druhu koľaj vo všetkých činnostiach. Ak by sme ešte dnes boli spoločný štát s CR ver, že tu by bola 25% nezamestnanosť a CZ by rozkvitalo. Zahraničné investície, ktoré sa tu udomácnili by tu neboli. Prešiel som za 40 rokov celú bývalú ČSSR a viem veľmi dobre aký hospodársky rozdiel bol medzi Českom a Slovenskom.
Reakcia na: AAA #71335:
Je rozdiel "strpiet zistenie udajov o osobe" - to znamena, ze ak osoba dobrovolne vyda svoje udaje, tak revizor je opravneny ich prevziat - a je rozdiel pouzit donucovacie protriedky za ucelom zistenia osobnych udajov - co revizor v ziadnom pripade nemoze. Je to nepripustne z viacerych pricin, napriklad tej, ze tym by revizor dostal nad ramec bezneho obcana moznost pouzivat nasilie, a tym by sa z neho stal vlastne uz policajt, to by bolo v rozpore s viacerymi zakonmi, ale hlavne ustavou a medzinarodnymi dohodami - jednoducho su tu policajti na pouzitie nasilia a bezni obcania a "zamestnanci dopravnych podnikov" maju pravo pouzit nasilie len v nevyhnutnych krizovych situaciach - nutna obrana a krajna nudza.
Reakcia na: Ike #71333:
To s tým Floriánskym nám. máš pravdu, teraz som si to pozrel. Ale stále môžeš ísť L13 k Technickej univerzite a odtiaľ L5/9. Čo by sa po zrušení Obchodnej nedalo. ?

Re #71328 fikal: Ale L32 a 41 nemajú bohvieaký interval.
Reakcia na: SDX #71281:
Napr. trať Dostojevského rad - Karadžičova.
Re #71311 eripmav: Neskôr došlo asi k ešte jednej novele, alebo je to v inom §, že si povinný strpiť zistenie tvojich údajov. Je však otázka, či má revízor právo použiť proti tebe donucovacie prostriedky (chmaty, hmaty,...), alebo sa naňho môžeš usmiať a zdrhnúť.
#71334 Mikimaus: Čo sa týka konverzie zbrojájrskeho priemyslu má čiastočne pravdu, no zabudol, že naše tanky sa od roku 1987 robili na sklad.
Reakcia na: Nal Sehel #71332:
Mas asi dost skreslenu predstavu o historii Ceskoslovenska ?
Reakcia na: Emo #71327:
pockaj... Florianske je len jednosmerne, ci nie? to znamena ze aj teraz kebyze tak chcem cestovat (ist do Dubravky) musim cestovat 1/2/3 na Florianske, odkial musim pesi ist na zastavku Technicka Univerzita, co nie je zrovna najblizsie a tiez tam prechadzas velkou krizovatkou (samozrejme s Prazskou sa to neda zrovnavat). V blizsej casovej dostupnosti mas zastavky Americke namestie - co je trat iduca cez spitalsku... ja vidim nevyhodu zrusenia trate na obchodnej akurat v tom, ze linka 13 by musela robit obchadzku cez Vazovovu
Reakcia na: S499.1023 #71298:
Súhlasím - nie je možné len tak šmahom ruky pre slovenskú ekonomiku dobehnúť českú. Počas spoločného štátu sa CZ dostatočne postarala aby priemysel v SK bol o 75 %
zaostalejší ako v CZ politickým rozhodnutím, že SK bude prevážne poľnohospodárska, preto aj presťahovanie veľa strojárstva do CZ.
Prvý post komunistický prezident p. Havel velice odzbrojoval aby sa zapáčil západným mocnostiam, ale odzbrojovalo a rušili sa továrne na zbrane len v SK a dokonca niektoré sa rušili tak, že sa presťahovali do CZ a tam sa vo výrobe bezproblémovo pokračovalo. Po zániku ČaSFR, CZ strana porušila všetky dohody o
zachovaní znakov zástavy atď a pokiaľ bola spoločná republika
česká strana nás vždy klamala a preto zákonite spoločný štát nemal budúcnosť a ja osobne som veľmi rád, že k rozpadu ČaSFR v roku 1993 a došlo.
Reakcia na: Ámos #70821:
"v teme dna na Flasikova s Durkovskym... Keby mal Durkovsky pod palcom TA3 tak tam zrejme zavolaju Kočnera, nie?"
- Kočner pozvanie odmietol... ?
Reakcia na: tomas1 #71329:
ten Papyrov citát mal byť v úvodzovkách.
Reakcia na: Papyr #70793:
Elektrina sa stane takou lacnou, ze sa oplati zacat vyrabat auta na vodikove clanky. A spalovacie motory budu konecne v technickych muzeach a na veteranoch
- Taká poznámka, že sa momentálne vyvíjajú 2 technológie využitia vodíka v autách - palivové články a SPÁĽOVACÍ MOTOR na vodík.
Vodíkové BMW, ktoré v tomto roku išlo do sériovej výroby, má spaľovací motor...
Reakcia na: Emo #71327:
ak ides z dubravky nemusis vobec prechadzat cez cestu staci ak vystupis z 34 al. 83 na sokolskej a pockas na 32 resp. 41.....urcite to vacsina riesi takto ako by sa mala trepat krizom rusnej stvorprudovej cesty a potom kadejak poza bucky okolo skladov na stanicu...a tak isto mozes ist z hl.st. do dubravky len v opacnom poradi liniek...
Reakcia na: Ike #71326:
Keby si Obchodnú úplne zrušil, zhoršil by si aj spojenie Hlavnej stanice s Karlovou Vsou/Dúbravkou. Dnes môzeš ísť zo stanice hocičím na Floriánske nám., resp. k Technickej univerzite a odtiaľ 5/9. Po zrušení Obchodnej by si mohol síce z Floriánskeho nám. prejsť na Americké a odtiaľ niečím tým smerom, ale to by bola pomerne značná obchádzka. Viem, dajú sa ešte použiť linky 34 a 83 a vystúpiť na Sokolskej, ale v tom prípade by cestujúci v smere z Dúbravky museli použiť jeden veľmi nebezpečný prechod pre chodcov na Brnianskej pred zastávkou Sokolská.
Ibaže by si cez Obchodnú nechal len jednu linku, napr. 5. Tým by sa problém vyriešil. Ale zase ostatné linky by si musel previesť na Špitálsku, čo by ale mohlo spôsobiť jej preťaženie, ako tu už niekto spomenul. Takže môj názor na zrušenie Obchodnej je skôr negatívny. ?
Reakcia na: fobust #71306:
v klude sem chodit nemusis... je paradoxne chodit na diskusie s tym ze si myslis, ze sa tu zhodnes s kazdym, proste kazdy ma svoj nazor...
Pre teba to mozno blud je, pre mna nie... vsimni si namestie SNP ako sa pomaly ale iste rusi cestna premavka na nom... a stazuje sa niekto? nie nikto... a teraz sa pozri na Spitalsku... vsade na okolo su v pesej dostupnosti ovela vacsie komunikacie (Staromestska, Dostojevskeho, nabrezie) a v strede ide Spitalska a Sturova... ulice ktore sa vyuzivaju preto, pretoze sa daju.. inak nemaju ziadny vyznam, kedze do bocnych uliciek sa da (resp po mensej uprave by sa dalo) dostat z hore spominanych komunikacii.
A co sa tyka obchodnej, dalo sa ocakavat ze dopravaci by boli proti aj keby to mala byt posledna vec na planete, ale aspon nejake racionalne dovody uvedte, preco je ta trat taka dolezita (napr ako Amos) a nie ze bludy sem, popripade ine vulgarizmy
Reakcia na: Ámos #71323:
nehovorím, že je neomylný... ale to, čo som ja hovoril, potvrdzuje aj aquila...
btw. ja som len odpovedal na niekoho otázku, mne je tak jedno ako to chodí, kedže mám električenku ?
Reakcia na: Ámos #71318:
v tomto je ale problem toho zakonu, ze si odporuje s inym zakonom.

posledny problem sa revizorovi vysmiat do oci. skratka nema pravne paky ako ta k tomu prinutit.

a moze si aj zavolat policajtov, ktorym sice musis ukazat obciansky ked ta o to poziadaju, ale nemozu tieto udaje dat tretej osobe.

poznam zopar ludi, co maju pravnikov v rodine, co sa na tom krasne vyhrali a revizor mohol ist tak do prdele 🙂
Reakcia na: miso1234 #71320:
Ja sa neurazam len sa stebou nemienim otom dalej bavit,kedze vies otom take iste hovno ako ja a tvoj profesor. Kolko mas rokov,ze stale veris v neomylnost svojho ucitela a cely DP, PZ SR a sudy to robia zle a porusuju zakon... Skus sa nad tym zamysliet?
Reakcia na: Sommelier #71319:
riesilo by to velmi vela 🙂 zaujimave, ze tie "seredne" viazdy nevadia takej viedni 🙂

ale mas pravdu, su to destriktivne kroky. nahodou by to mohlo zlepsit v podstate nefungujucu MHD 🙂

som zvedavy co sa stane, az DPB vyradi tych poslednych par starych ikarusov, ze co za kolapsy bude BA zazivat 🙂
Reakcia na: miso1234 #71315:
Ale moze.. legislativa bola v 2002-om zmenena...

Re #71317 miso1234: ale samozrejme ze ma specialne postavenie zo zakona! Pekne si nastuduj legislativu.

Re #71320 miso1234: mna sa takmer kazdodenne niekto pyta kolko je hodin a tiez to neviem bez pohladu na hodinky..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.