No, a já už jsem se začínal bát, že se to s výstavbou trolejbusů na druhém břehu Dunaje myslí vážně ?
V Praze doplatily na příliš lukrativní pozemky garáže Dejvice, v Bratislavě Petržalka, která však na rozdíl od Dejvic není zrušitelná bez náhrady.
Bude to nová autobusová vozovňa pre Petržalku namiesto tej, ktorá dnes stojí pri Dunaji. (odstavná plocha za Prístavným mostom) Jedna spoločnosť ponúkla tieto pozemky + výstavbu novej vozovne ako protihodnotu za lukratívnejšie pozemky, na ktorých stojí dnešná vozovňa 4. DPA. Ak sa nemýlim mala by byť dokončená niekedy na jar budúceho roku. ?
Avšak vozovňa bude iba pre autobusy, a plánovaná nová vozovňa pre električky (súvisí s rýchlodráhou do Petržalky) bude stáť na inom mieste nazývanom "Janíkov dvor"
Ještě s jednou věcí si tu dovolím obtěžovat:
18. 10. se zde objevily fotky z pokračující stavby "nové vozovny na Petržalce". Co to má být za vozovnu a má to být skutečně vozovna (trolejbusu), ne garáže??? Kdy to má být dokončeno?
Nerad sa Vam miesam do debaty o zefektivneni systemu MHD a celeho DP Bratislava, ale ked skoncite, dajte na papier rozumny navrh a predlozte ho kompetentnym. Inak tu iba stracate cas teoriami. A cas su peniaze. ?
Áno. Kedysi sme pre Prahu spočítali, že úspory na tarifsystéme, odbavení, predpredaji, revízoroch b y boli vyššie, než výber cestovného. Lenže by odpadla aj minimálna možnosť ovplyvňovať KVALITU cestovania - "Je to zadarmo, nesťažujte sa, čo by ste chceli?". Ja som osobne STRIKTNE proti MHD zadarmo.
ono je pravda, že odbúranie technológie výberu a kontroly cestovného môže veľa ušetriť...
Re #69406 SDX: áno? A keď po tme nevychádzam z domu, tak je spravodlivé, že sa na ulici svieti aj za moje peniaze? Nik im nebráni tou bezplatnou MHD cestovať...
Re #69408 Driver: "MHD bez dotácie neprežije."
Skôr by som povedal, že prestane byť konkurencieschopná, či už cenovo alebo komfortom. Teda neprežije, takže vlastne "MHD bez dotácie neprežije." ?
Sory,ale teraz som si dôkladnejšie prečítal Tvoj príspevok.Nechápem prečo nebude DPB hradené z mestského rozpčtu.Z čoho bude dotované?Možno si myslel NEBUDE VIAC DOTOVANÉ AKO TERAZ. MHD bez dotácie neprežije.(Môj,možno blbý,ale názor.)
Držím mu palce.Kedysi(musím sa priznať)som nad tým uvažoval aj ja.Ušetrilo by sa na predaji cestovných lístkov(automaty...),označovačoch cestovných lístkov,platoch traťových kontrolórv a platoch predajcov voľných lístkov.Pri poruchách taktiež k výjazdom a opravám zariadení.Toto by ale nepokrylo tržby z cestovného,takže by to bolo dotované mestskou daňou.Bratislavčania by sa v konečnom dôsledku poskladali na cestovanie cezpoľných.Toto je len môj blbý názor,ale pokiaľ to chlapec dotiahne dokonca do zisku-kalap dolu.
A este ma napadlo na zamyslenie vzhladom na rozsirenie dojazdo/vyjazdov u troflov.
Potom co 96 skonci na Prokofievovej ide po Jiraskovej, Bratskej a Panónskej pod Novy most a naopak ked zacina spicka tak sa tade presuva z 70 na 96tku. Nedalo by sa to tiez riesit ako dojazd? Presuvaju sa v case po skonceni spicky resp. pred jej zaciatkom kedy je uz dopyt silnejsi no intervaly este stale dlhsie. Posilnilo by to tym dopravu v relacii Jiraskova - Dvory - Aupark - Novy most.
Preco viac stoji ako jazdi... Je taky poruchovy? Dufam ze nase to necaka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
http://www.nova.cz/tvarchiv/?32701v=41655&32701p=112&32701d=03.10.2006&32701o=