Sorry, pomylil som si Hl.St. a Nove mesto.. Pozri sa kolko ludi chodi teraz na Nove Mesto. Ked som tam isiel naposledy isli okrem mna 3-ja. Ani jeden nemal kufor ani dieta. Naspat rovnako... kludne by sa dali spravit 2x za hodku zachadzky, to nie je problem...
Re #69143 S499.1023: tym si ma potesil, z vonku to vyzeralo opacne
Hlavná stanica SAMOZREJME obslúžená je - prestup na hrane neznamená neobsluhu. Z hlavnej stanice môžem ísť 2 a 8 k Steinu a tam na 1. Naproti tomu nikde nemám rozunmný prestup električk - autobus. Pešo zo Zátišia s kuframi a dvoma deťmi môžeš chodiť ty, normálni ľudia pôjdu autom. A keď už budú sedieť v aute, tak nepôjdu ani vlakom...
Ja samozrejme svoj návrh obsluhy Nového Mesta mám, ale niektorí sú zásadne proti.
V celku zaujímavé jazdné doby majú linky 39 a 61 v úseku Bajkalská - Clementisova.
Bus 61 to má podľa CP stihnúť za 4 min., no bus 39 hoci má rovnakú trasu, trvá mu to až 7 min. ?
Vydel som dost aby som pochopil ze asi bude podobny ako na tej prazskej eline (14T?) a tam je hrozny... malo miest na sedenie a (podla slov kamarata) VELMI nepohodlne sedadla..
Ja si myslím, že ten interiér je celkom slušný. Teraz je však zahádzaný všetkým možným, tak si nie som celkom istý, či je to cez "okná a dvere" vidieť... ?
viem vsak som hovoril ze je viac takychto haluzi
---------------------------------
Re #69132 S499.1023: HlSt nie je obsluzena ani teraz. Co sa tyka trnavskeho myta, da sa vystupit na Zatisi a prejst to peso, je to len kusok
---------------------------------
Re #69131 AAA: A teraz 4 vozi na Zlate Piesky co? Kludne by urcite spoje v sedle mohli koncit na ZST Nove Mesto
? vo fotogalérii sa objavilo ekzluzívne foto tej nízkopodlažnej eliny po príchode do BA, vyzerá zaujímavo, dúfam, že ju zajtra uvidím na vlastné bulvy... ?
Lebo chronometráže sa robia pre každú linku zvlášť a to po sekundách, ktoré sa potom zaokrúh¾ujú na minúty, vždy nadol (aj 00:59sek sa zaokrúhli na 0 minút) ? Teda v prípade L9 (príspevok Ikea, alebo Ika?) to môže byť povedzme rovnaká jazdná doba terbars 80 sekúnd, ale u linky 9 je to od 00:50 do 2:10 - teda 2 min., kdežto u liniek zvyšných to je povedzme od 00: 10 do 1:30 - teda 1 min... atï
Re #69114 SDX: Var. A - nemôže nepremávať L13, lebo musí byť spojenie Hl. Stnica - Jesenského, príp. Šafko - Hl. ST, alebo skôr Obchodná - Jesenského/šafko, Nám. ¼. štúra... (Hl. St - Kapucínska robia busy na Zochovu (93) a Obchodná - Kapucínska je vždy)
Var. B: L1 by presne kopírovala L9 v úseku Trnko - Karlova Ves
Re #69116 SDX: Nárast kapacity do Dúbravky a na Zlaté Piesky (kde b bol zbytoèný) a+ nárast vozokm. Alebo by si ako kompenzáciu zrušil z Dúbravky L12, alebo L5, èo by vyvolalo ïalšie negatívne ohlasy, príp na Zl. P. zrušil L2? Èo by chodilo na Nové Mesto #69129 bol dúfam iba žart, lebo L50 nie je ani zïaleka kapacitná adekvátna obsluha železniènej stanice, aj keï menšieho významu (a L96 nemôžeme poèítať)
Re #69118 milannco: To bola ojedinelá váýnimka, ktorú navrhol jeden èlovek oproti návrhom iných ¾udí z DPB aby sa to volalo L19, alebo dokonca L109, nakoniec sa horko-ťažko schválila tá X9.
Re #69125 AAA: Tá X5 býva pravidelne, a považujú ju za X ako za náhradnú dopravu, aj keï mne osobne sa to nepozdáva. Lebo náhradná doprava znamená pod¾a mòa náhradný druh dopravy, a elektrièka nemôže nahrádzať elektrièku - teda sama seba a navyše keï je výluka v inom úseku a náhrada premáva v inom ? Preto by mala byť náhradná doprava výluène autobusová a oznaèenia "X" iba tam, inde ide o skrátené, alebo predåžené bežné linky.
Tento rok si užijeme èoskoro napr. X38 a X82, ale ani tu sa nejedná o náhradnú, ale mimoriadnu dopravu, pre ktorú ale nie je u nás zaužívané nejaké extra oznaèenie, rieši sa to s tou X kou.
Tá výluka bola robená tak, že v 1. fáze fungovala ešte stará koľaj Špitálska - SNP a v 2. koľaj Štúrová - Špitálska.
Re #69127 intony.sk: A ďaľší problém návrhu SDX je to, že by nám tá 4 vozila na Zlaté luft.
Re #69129 SDX: Linka k ŽST NM nie je hlúposť. Veď ak by jej nebolo chýbalo by ti spojenie ŽST NM - Trnavské mýto - centrum centra.
SDX: k tým časom podľa CP: napr. od PKO 4 robí na Kamenné za 11 min., ale 1 to stihne za 8 min, t.j. o 3 min menej... 1 z Kapucínskej na Legionársku 8 min, ale 9 za 9 min. (+1)... nie je to veľa, ale predsa len...
btw: no s tou žst. BA-NM asi tak: ak sa začne prestavba Predstaničného námestia a budú odklonené vlaky na BA-NM, zrejme aj niektoré eliny budú mať zmenené trasy, napr. 3 asi na žst. BA-NM, 8 sa možno bude točiť cez Obchodnú apod.
btw2: ale bude to veselé aj po Novom roku keď sa začne búrať Kyjev a Tesco na Kamennom nám.... ?
ZST Nove Mesto eliny nepotrebuje, je to dostatocne obsluzene busmy.. co sa tyka nabrezia, tam by mohol byt problem ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX
---------------------------------
Re #69132 S499.1023: HlSt nie je obsluzena ani teraz. Co sa tyka trnavskeho myta, da sa vystupit na Zatisi a prejst to peso, je to len kusok
---------------------------------
Re #69131 AAA: A teraz 4 vozi na Zlate Piesky co? Kludne by urcite spoje v sedle mohli koncit na ZST Nove Mesto