Lenže tu sa rozprávalo o CMO - nie od Pionierskej, Trnavskom mýte, Račianskom mýte a podobne.
Nesmieš sa hnevať, ale vjazd cez park na Šafku - to je zhýralosť, proti ktorej sa postavím - a zrejme nebudem sám.
Myslím si, že výkopové práce typu od "Pionierskej po Nový Most" sú vzdialené na Hony (neviem či dožijeme) považujem ich za reálnejšie (aj napriek "neschváliteľnému" územnému plánu). Zásadne tu brojím proti tunelonápadom v uliciach, ktoré som popísal - a ako si poznamenal - na krátke úseky to nielenže nemá zmysel, ale značne to predĺži a skomplikuje dopravu v rámci CMO - jedno-dvojzastávkový presun - ☠.
Re #68811 galiyosha: Ospravedlňujem sa, ale ako si mohol vycítiť, nie celý príspevok (najmä jeho druhá časť) nebola adresovaná výlučne Tebe.
Tú 14tku už nechávam tak.
Tvrdím, že doprava do centra je oproti doprave v ostatných častiach mesta a regiónu dostatočne a najlepšie vyriešená.
"...podporovať treba práve premenu "mŕtvych" priestorov v jeho centre, a nie lacnú výstavbu mimo neho, ktorej chýba akákoľvek mestotvornosť. "
"...veľká časť Istrochemu či areál Tesly pri Račianskom mýte..." - to je centrum ??? Wake up človeče !
Ako chceš túto premenu podporovať ? Aké využitie by si dal Bazke či cvernovke, kablu ? Sa pozri na záujem slovače o kultúru a na aktivitu ministerstiev pre podporu výstavby kultúrnych (a pod.) centier ! Budeme radi keď niečo spravia v sklade č. 7 !
Alebo napíš na severný pól, možno na vianoce príde...
Ľudí naspäť do centra ??? Sa pozri čo sa deje úplne všade vo svete - od Benátok po Moskvu. Všetci sa z centra sťahujú - lebo to je drahé a pod oknami ti vrieskajú ožratí anglickí turisti.
Priradiť nové úlohy ? Ty si komunista či neofickovec ? Ako chceš budovám priraďovať nové úlohy, pokiaľ sú v súkromných rukách ? Svatá prostoto !
Si uvedom, že Slovenská spoločnosť žere ! To nie je môj ani tvoj problém. A pokiaľ slováci budú žrať Tesco, Carrefour, Hypernova - nič sa na nákupných centrách nezmení. Vrieskaš tu jak malé usoplené decko, "nepáči, chcem, chcem a chcem."
Úroveň mojich príspevkov upadá spolu s mojím spoločenským postavením ?
Re #68797 S499.1023:
Dúfam, že sa Vám nikdy nepodarí uskutočniť sen o nahradení povrchových električkových tratí v CMO podzemnými - aj vzhľadom k náročnosti, neprioritnosti, ťažkej realizovateľnosti, veľkým zásahom so pamiatkovej zóny a úplnej nevhodnosti tohto kroku.
Vyhol si sa Plynárenskej a Pribinovej - ktoré som uviedol v prvom rade. Je jasné, že do oblasti Tomášikovej, Karadžičovej a Kuchajdy už električky premávajú.
Tou malou časovou úsporou, ktorú pomerne malej časti Dúbravčanov, Petržalčanov výkopom zabezpečíš chceš obhájiť niekoľkomiliardovú likvidáciu tváre mesta ? S tým, že súčasné centrá zamestnania, ktoré sú vo výstavbe sú vzdialené od električkových tratí natoľko, že sa z týchto smerov uprednostní autobus v lepšom a IGK v horšom prípade ?
K T 14 - tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú) budú pravdepodobne 100 % nízkopodlažné s otočnými podvozkami - takže je dosť možné, že niektoré zo závad vymiznú. Pre mňa je podstatné, že dochádza k vývoju nových vozidiel - čo má mnoho pozitívnych dôsledkov. A čo sa týka reakcií - je to slovo proti slovu.
A k tomu písomnému prejavu. Zjavne nerozlišuješ gramatickú stránku veci od nárečia. Vieš, nie je nič krajšie, keď prídeš na fórum internetových stránok obci na záhorí a všetci tam píšu spisovne - no v nárečí.
Slovensko (okrem toho, že bolo prakticky multikultúrnou a viacjazyčnou krajinou - Prešporáci hovorili tromi jazykmi (len dnes to niekomu môže vadiť) má neskonale veľa nárečí. Nemám vôbec, ale vôbec nič proti tomu, aby sa bežne používalo, od DF počnúc po Rozhlas, Televíziu a médiá končiac. Nevidím jediný dôvod na to, aby sme používali výhradne Štúrovskú stredoslovenskú spisovnú Slovenčinu.
V tomto prípade musím zásadným spôsobom nesúhlasiť. Služby sú postavené podľa možnosti čo najdlhšie V ZÁUJME vodičov, aby si svoje hodiny odrobily za čo najmenší počet smien a nemuseli naháňať "z voľného".
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.
Ja, ak vôbec pôjdem voliť a neobjaví sa nejaký silný protikandidát (ale kto?), tak asi tiež Ďurkovského, a to napriek tomu, že mám veľmi silný odpor voči KDH a nie som spokojný ani s tým, čo sa za posledné štyri roky (ne)spravilo. Ale nemám pocit, že by niektorý z iných kandidátov, potažmo Beňová, ktorá zastáva štyri volené funkcie naraz a nerobí poriadne ani jednu z nich, mohli tomuto mestu ponúknuť viac...
Teplaren zapad zavod 01. Dnes uz nefunkcna, bezi tam akurat prvy paroplynovy cyklus, ktoreho patent bol kedysi zevraj predany Siemensu a ten teraz na tom ryzuje pocelom svete
Pani Benova sa len potrebuje odlozit na tri roky niekam kde dostane milion korun rocne. a pol roka pred volbami do parlamentu zamava a povie zbohom Bratislava, idu volby...
Jednoducho prechod z vrcholovej politiky do komunalnej je vzdy na skodu. Vid Moravcik, slavny to primator - nie vsak v dobrom.
Keby pani Benova zacala so starostovskou stolickou mensej MC Bratislavy aby ziskala najprv skusenosti z komunalnej politiky, ale to nerobi. Ona si rovno trufa riadit najvascie mesto v SR co je spolu so vsetkymi mestskymi organizaciami a podnikmi riadny kolos. Pani Benova je myslim si prijatelnou politickou (na slovenske pomery) v oblasti medzinarodnej politiky,... ale nie je manazerkou (to skor jej manzel a jeho menezovania by som sa bal) a podla mojho nazoru N E M A na riadenie tohto mesta.
A urcite nebude riesit MHD, lebo jej problemy nepozna.
Durkovsky si aspon trochu uvedomuje potrebu NP vozov, lebo ma dieta na voziku, ale jednoducho z toho rozpoctu sa viac vyzdimat neda. Uz teraz mozme byt radi, kolko sa spravilo, lebo sa spravilo viac ako to predosle volebne obdobie.
A co sa tyka elektricky do Petrzalky. Na MZP a MVaRR boli take neuveritelne tlaky na zablokovanie vystavby elektricky (na metre sa niekto viac nabali) a preto to tolko trvalo. Ak ide na posudok 39 poschodova budova, ktora radikalne zmeni a zhorsi ZP v okoli, kladny posudok dostane za styri tyzdne a ekologicka hromadna preprava osob caka na stanovisko tolko kolko caka, tak zrejme nie je nieco koser...
Jurkovicova teplaren je zapisana v zozname kulturnych pamiatok. Aj ked teda po skusenostiach z poslednych mesiacov az roka hovori, ze staci spochybnit zapisanie pamiatky v zozname a ona sa jednoducho vyskrtne... ?
1.3. Priznávam, ide o subjektívny názor a nebudem sa na nikoho hnevať, ak s nim nebude súhlasiť. Ale, ak je dĺžka linky napríklad 10 km a z toho je 500 m pomalých cez centrum a ostatné je vmax=70km/h, potom nevidím v tých 500 m problém. Ja by som len radšej s tým zakopávaním začínal mimo centra, kde to pomôže aj IAD. V centre, naopak IAD NEpomáhať. Nechcel by som mať napr. zo Špitálskej diaľnicu.
2. Možno máš pravdu, je to tam naozaj také zlé? Americké námestie je pre mňa taký "okraj centra", kde by som to zakopanie už "prežil".
4. Viď 1.3.
5. Približne tak nejak som to myslel, aj keď nepatrím k antiamerikanistom ?
"Nevidím a necítim najmenšiu potrebu uvažovať nad zrušením a zakopaním Štúrovej, Nám SNP, Špitálskej, Nábrežia, Obchodnej, Mostovej - nikto z Vás jasne neoznačil miesta, (ktoré, ako vieme musia byť minimálne 3) kde by sa mali nachádzať vjazdy a výjazdy električiek z tunelov - a ako som už spomínal nevedia to ani na magistráte a neviete to ani vy. A z môjho pohľadu to je síce technicky možné, ale prakticky už nie."
Podľa môjho názoru je totálnym nezmyslom chcieť zakopať úsek typu Šafko-Lazaretská. Na tak krátkom úseku je prínos v zrýchlení dopravy minimálny. O tom, kde by mali byť vjazdy, sme diskutovali s yalem v #46379, #46745, #46756 a #46761.
1.,3. Holt si musíme vybrať, či chceme mať z električky mestotvornú múzejnú dráhu alebo nosný systém.
2. Nenapadá ma nijaký spôsob, ako vyriešiť problém odbočenia zo Špitálskej zmenou organizácie tak, že by sa nevylúčil nijaký smer a bola by zachovaná priepustnosť križovatky.
4. Súhlasím, že odstránením jedného kolízneho miesta sa nedosiahne výrazné zvýšenie rýchlosti. Ale keď električka musí brzdiť kvôli kolíznym bodom každú chvíľu, dokopy to už dá slušné zdržanie. S Prahou súhlasím, avšak s výhradou, že tam plní funkciu NDS metro.
5. Plný súhlas, riešiť organizačne vykopaním amíkov na Turecký vrch, kde sa môžu hoci zamínovať, a zrušením nového vjazdu pod Carlton.
Každý má samozrejme právo na svoj názor, ale obávam sa, že budeš sklamaný. Ak existuje aspoň nejaké vyjadrenie, ktoré by naznačovalo, čo "dotiahne ďalej", daj mi vedieť.
Ok, trochu blbo formulované.. Proste si myslím, že Beňová to dotiahne ďalej ako Ďurkovský, ktorý má stále len silné slová, a nerobí nič..
Jednoducho Ďurkovský nemá u mňa žiadnu šancu ? Ale ešte som zvedavý, kto budú tí ostatní kandidáti..
"Myslím že je lepšie, že Beňová toľko nekecá, a pritom sa toho spraví (dúfajme) oveľa viac ako sa spravilo doteraz" - preboha, ako si sa k tomu dopracoval ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha