s radosťou by som sa na to pozrel. Netuším, akou formou sa to robí - taký prieskum, ale budiž.
Hmmm. Budem sa opakovať, ale aký rozvoj mesto perspektívne čaká oproti okoliu ?
vsak to vsetko bolo odovodnen/vyvratene a docela v pohode.
problem BA je ten, ze sa snazi zakrty "vacsou" perinou ako na aku mesto realne nasledujucich 30-50 rokov ma. cize v konecnom dosledku je pod roztrhanou starou dekou.
inak povedane, bratislave chyba _realisticky_ koncept rozvoja dopravy. na magistrate zjavne stale nepochopili, ze ked maju problem zohnat aj 5-6 miliard na petrzalsku elektrickovu radialu (bez suprav), tak odkial chcu zobrat 30-100 miliard na vybovanie metra ?
toto je problem BA, ze niekedy je menej mozno daleko daleko viacej.
keby sa vypracovala seriozna studia s vyhladom na 20-50 rokov ako to bude s dopravoua nie taky zlepenec co tu magistrat dava na ministerstvo, tak by to bolo o inom. t.j. mimo ine aj moznosti/alternativy zakopania elektriciek v centre aj ked v inych trasach, napojenie petrzalky elektrickami aj cez potencionalne prestavovany pristavny most. ale hlavne riesenie bodovych zavad, ktore tu boli vymenovane. a nejaky plan do buducnosti. tak to je o inom.
ale aj tak sa bavim o nicom, mesto neni schopne poriadne zrealizovat ani "posranu" trolejbusovu trat za par desiatok milionov korun, alebo zatrolejovanie totalne rozkopanej mlynskej doliny, tak kto by ocakaval nebodaj nieco take ako vseobecny dopravny ramec ?
Akých 330 "nie najpodarenejších" tramvají? Tých, čo ešte nikdy nikdo nevidel?
A "cestovateľský komfort" je v čom konkrétne vyšší, ako v T3RP?
A na záver - však daj 8,5 miliardy ročne dotáciu a kúpi aj BA...
A ja som myslel, že vlky vozila len 9111 a na 9112 sa robili kurzy vodičov a skúšky až do jej "slávnej" nehody. No čo, 6101 bola "Ječmínek", 9112 bude "Octavia" ? .
Nevadí, že to metro bude stáť rádovo povedzme 20-krát viac? A že keď bude metro, tak mesto veľkosti BA si nemôže dovoliť nechať súbežne s ním na povrchu električky?
vyslovujem pochybnosť nad tým, že dokážeš racionálne zduovodniť, popísať či vyvrátiť nižšie uvedené skutočnosti, ktoré tomu tunelo nápadu budú značne prekážať...
Vždy lepších 330 nie najpodarenejších tramvají a stovky zgenerálkovaných T3 ako Bratislavské labu lízať.
Z muojho pohľadu sa mi T 14 páči, cestovateľský komfort oproti T3 je značný. Vsio.
Napísal som, že neviem, ozrejmiť si to mohol aj bez obvyklých cavikov. ? Vďaka.
No nemusime to nechavat zrovna tak, len potom ked uz sa do kopania pod mestom ideme pustat, otazka znie, ci nie rovno metro.
A elektricky mozu ostat na povrchu.
No práve, že je to subjektívna záležitosť - ja by som neodporúčal nič konkrétneho. Každé z vymenovaných vozidiel má svoje výody a nevýhody, pričom Poršetra máí najviac nevýho a najmenej výhod.
Ja by som čiste subjektívne uprednostnil ULF, čo je zo známych dôvodov nereálne), potom Bombardier Flexity Outlook a s ohľadom na nie nekonečné zdroje peňazí "trojvaňa" v prevedení "Fully Loaded".
Na Slovensku hlavne nebola mozgová kapacita na to, aby sa tu niečo moc vyvíjalo. BAZ bol do odkúpenia VW asi podobne perspektívny projekt, ako Metro Bratislava - nikdy nekončiaca výroba prototypov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier