Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #68736:
Nevadí, že to metro bude stáť rádovo povedzme 20-krát viac? A že keď bude metro, tak mesto veľkosti BA si nemôže dovoliť nechať súbežne s ním na povrchu električky?
Reakcia na: S499.1023 #68730:
vyslovujem pochybnosť nad tým, že dokážeš racionálne zduovodniť, popísať či vyvrátiť nižšie uvedené skutočnosti, ktoré tomu tunelo nápadu budú značne prekážať...
Reakcia na: S499.1023 #68724:
iba 9111 - 9112 iba na testovacích jazdách...
Reakcia na: KLF #68737:
To asi VEĽMI ťažko. Ford Transit tento rok oslavoval 40 rokov...
Reakcia na: S499.1023 #68732:
a je momentálne iná možnosť ako necestovať cez centrum ? Tak z čoho robíš tieto závery ? Z toho, že všetci chcú alebo z toho, že musia do centra ?
Reakcia na: S499.1023 #68728:
Vždy lepších 330 nie najpodarenejších tramvají a stovky zgenerálkovaných T3 ako Bratislavské labu lízať.
Z muojho pohľadu sa mi T 14 páči, cestovateľský komfort oproti T3 je značný. Vsio.
Napísal som, že neviem, ozrejmiť si to mohol aj bez obvyklých cavikov. ? Vďaka.
Reakcia na: S499.1023 #68735:
Ejj... tu by sme mozno mohli polemizovat. 😉 Oba modely sa "objavili" v 80tych rokoch.
Koncepciu iste... ale ten dizajn je VIAC ako podobny.

Ale sak je to jedno, zaoberajme sa radsej sucastnostou.
Reakcia na: S499.1023 #68731:
No nemusime to nechavat zrovna tak, len potom ked uz sa do kopania pod mestom ideme pustat, otazka znie, ci nie rovno metro.
A elektricky mozu ostat na povrchu.
Reakcia na: KLF #68726:
Ford Transit 1. generácie existoval dááávno pred protoypmi z BAZ a lhavne mal úplne inú koncepciu ? .
Reakcia na: KLF #68727:
No práve, že je to subjektívna záležitosť - ja by som neodporúčal nič konkrétneho. Každé z vymenovaných vozidiel má svoje výody a nevýhody, pričom Poršetra máí najviac nevýho a najmenej výhod.
Ja by som čiste subjektívne uprednostnil ULF, čo je zo známych dôvodov nereálne), potom Bombardier Flexity Outlook a s ohľadom na nie nekonečné zdroje peňazí "trojvaňa" v prevedení "Fully Loaded".
Reakcia na: KLF #68723:
Na Slovensku hlavne nebola mozgová kapacita na to, aby sa tu niečo moc vyvíjalo. BAZ bol do odkúpenia VW asi podobne perspektívny projekt, ako Metro Bratislava - nikdy nekončiaca výroba prototypov.
Reakcia na: Sommelier #68712:
Žiadal som o výkald slova "ješitný". A nemám žiadnu centro doktráínu. Mám doktrínu služieb cestujúcim - čiže ak chcú ísť do centra, neodveziem ich tangentou z Dúbravky na Dolné Hony.
Reakcia na: KLF #68703:
Takže sa na to vykašleme a necháme to tak?
Reakcia na: Mike #68701:
Ja minerálnikovi.
Reakcia na: SDX #68689:
Fakt? A parná tramvaj sa ako povie? Parná električka?
Reakcia na: Sommelier #68686:
Ty rád varíš z vody, že? Samozrejme, že ju majú pripravenú na 1000 mm, ide totiž o prakticky zhodný typ ako pre Cagliari, ktoré je 900 mm (a skúšobná prevádzka v BA bude na 1000 mm), akurát s Porsche čelom.
A s tou kapacitou - ak si sa v tom viezol, ako tvrdíš, a nepoužívaš bielu paličku a labradora, tak si si MUSEL všimnúť, že vo VP častiach s pozdĺžnym sedením sa už prakticky žiadni stojaci cestujúci neodvezú a v NP častiach s usporiadaním 1,5 + 2 to tiež kapacitne veľká sláva nebude. Ona totiž fyzika nepustí.
Reakcia na: S499.1023 #68725:
Podla mna celo v pohode nie je, hlavne toe sikme okna... podla mna by malo cele celo viac splyvat s bokmi.
Ale to je ciste SUBJEKTIVNA zalezitost - niekomu sa paci, niekomu nie.

Inak sa spytam - co by si Ty (okrem Koncaru) odporucal pre BA ?
Reakcia na: S499.1023 #68721:
No dobre, verim, ze Ta to pobavilo, ale vraj podla toho projektu vazne neskor vznikol Ford Transit (len som sa sekol, nebola to 2. generacia. ale 1., lebo predtym boli Bedfordy).
Reakcia na: hoppusmark #68683:
Čelo je úplne v pohode. Problém je interiér a technická stránka.
Reakcia na: Sommelier #68681:
Si sa asi viezol inou Poršetrou, než ja jazdím pravidelne (keďže bývam pri trase d-3). Tá, ktorou chodím ja, hrkoce ako zaslúžilá T3 z Vokovíc a hlavne má úplne dokonale usporiadaný interiér.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement