Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #68720:
Tak ja som si to nevycucal z prstu, ale od ludi, co pracovali vtedy v BAZke a jie zrovna pri pase. Cesi fakt nemali zaujem, aby sa nejake vozidla moc vyvijali na Slovensku. Kua, skoda, ze s tym chlapom uz nemame kontakt, by som ho zavolal sem, nech to povie.
Reakcia na: S499.1023 #68717:
len toľko, že sa ešte ani zďaleka nevyužili všetky možnosti v zlepšení povrchovej dopravy - a tým pádom nevnímam situáciu natoľko nemožnú nápravy, že by bolo nevyhnutné riešiť ju podzemným variantom. Resp. najvačšie rezervy vidím v prímestskej - regionálnej doprave. Z tohoto pohľadu je centrum mesta výborne obslúžené.
Tomuto ide ruka v ruke snaha o nepreferovanie centra - nevytváranie nerovnomerných podmienok na úkor regiónu. Zjednodušene povedané - ak dopravne zvýhodníme centrum podporíme rozvoj tu (cesta do pekiel), kdežto v okolí je dostatok stavebných pluoch a možností rozvoja - a tam by dopravný rozvoj mal smerovať.
Reakcia na: KLF #68677:
Buhehehehehe.
Reakcia na: KLF #68671:
Jasné, Česi nič iného nemali na robote ? ? ? . Furgón sa nevyrábal preto, lebo koncepcia *****pu s motorom vzadu bola v tom čase už dokonale prežitá.
Reakcia na: Mikimaus #68668:
Aký problém s dĺžkou? To vozidlo NIE JE nijako nadmerne dlhé. Už ani neviem, koľkátykrát to opakujem.
Reakcia na: tpmm #68650:
Ako sa dá nasadzovať električka na neexistujúcej trati?
Reakcia na: Sommelier #68642:
Obávam sa, že prestávam rozumieť, čo sa mi snažíš oznámiť.
Koho volit ?
Durkovskeho nie - preco aj ?
Benovu sa bojim, na druhu stranu este sa jej neda nic vycitat, bo nemala sancu.
Ale to je taka volba, ze... ja uvazujem NEVOLIT. 😢 A dalsich nepoznam zatial.
Reakcia na: Ike #68714:
pretoze nevyhral verejnu sutaz ?
preco sa vsetky CNG prerabky nerobia v Zlineri? Klbove CNG Karosy su neporovnatelne kvalitnejsie ako kratke rekonstruovane v Starku/UD... Ved tie kratke plynaky su chodiace crepy namalovane na kriklavo a to nehovoriac o tych "kvalitnych" prevodovkach...
To este nikto Starko/UD nezazaloval?
Reakcia na: slavius #68708:
semafory na Molecovej nejdu, lebo ich niekto cez vikend rozbil, tie dalsie su zapnute...z DD bola pred 8.30 doprava plynula, cakali tam max. 1-2 auta, na Karloveskej bola zapcha vacsia, ale tam MHD nejazdi, takze to je ok...
Reakcia na: S499.1023 #68710:
tak to teda nie. Si zaťatý svojou centro doktrínou. Mnohé sa stavalo priamo do centra a nemuožem tvrdiť, že by to boli vhodné a perspektívne riešenia.
Reakcia na: S499.1023 #68709:
Však to práve netvrdím. Koordinácia je maximálne záujmom dopravcu - ale ani to sa o dopravcoch v regióne povedať nedá. Dotácie bežia, tak bomba kšeft, no nie ?
Reakcia na: Sommelier #68643:
Počuj, a ty o čom vlastne točíš? Rozumieš vôbec významu slova "ješitný" alebo si ho použil len preto, aby to dobre vyzeralo?
Reakcia na: Sommelier #68641:
Takže evidentne pletieš. Koordinácia totiž NIE JE úlohou dopravcu. Okrem toho, žiadna koordinácia nezmení pomer medzi radiálnou, diametrálnou a tangenciálnou dopravou.
Ráno okolo 6:45 nefungovali sem-tam-fóry na križovatke Molecova/Karloveská/Devínska cesta a čuduj sa svete - doprava bola celkom plynulá ... i keď ktovie ako to tam bude neskôr...
Reakcia na: eripmav #68706:
trat 5,7km z toho tunelom asi polovica (od trnavskeho po suche myto) http://www.gmap-pedometer.com/?r=481988
K podzemny tratiam - podla mna by sa mali zacat stavat najma tak, kde teraz elektricky este nechodia, a len tam, kde to naozaj treba. Stavat tunely radsej ako nove trate, a nie ze zrusit staru trat a namiesto nej tunel a este to bude spojene s niekolko rocnou vylukou. Zacat by sa mohlo napriklad tratou Karadzicova (povrchovo) - AS Mlynske Nivy (tu by mohol byt vstup do podzemia) - Mileticova (alternativne aj nejak inak, kratsie) - Trnavske myto - Racianske myto - Sancova - Predstanicne namestie - Stefanikova - Hodzovo namestie - vystup na povrch na Suche myto, alebo Kollarovo namestie. Problematicke by bolo najma prepojenie na Trnavskom myte a Racianskom myte. Ale Racianske myto podla mna potrebuje komplexne prebudovanie - vsetko od ciest, cez chodniky, zastavky MHD a trat. Dalej stavba tunelov pod Sancovou a Stefanikovou - by bola mozno bud podpovrchovo - lacnejsie ale s uzaverov ulice pre IAD, alebo drahsie - klasickym razenim tunelom (na zazemie pre razenie tunela je dost miesta na Trnavskom Myte, dalej na buducom stavenisku na Predstanicnom namesti). Na Trnavskom myte je dost miesta, aby trat z Mileticovej klesala do podzemia smerom na Sancovu aj pokracovala povrchovo na Kriznu zaroven, zo smeru zo zlatych Pieskov to moze byt problematickejsie. Na Mileticovej/Zahradnickej by bola klasicka krizovatka elektriciek, okrem smeru z Ruzinova by prichadzali po Kosickej v stredovom pase z AS Mlynske Nivy - idealne po Parickovej, ktora by bola vylucne pre elektricky. Napojenie na Hurbanovom namesti by predpokladalo rozbit prave cerstvo zrekonstruovane trat a peknu pesiu zonu, na Kollarovom namesti to zase nie je idealne, pre trasy...
Reakcia na: KLF #68703:
Ja uz tieto temy radsej ani neriesim lebo mam pocit ze niekto berie mesto ako LEGO ktore rozoberies urobis tunel a znovu zlozis... to neni ani 10r. to je na takych 20r. pri tempe a technike co na Slovensku mame... ?
Reakcia na: KLF #68703:
Lenže raz začať musíš. Inak príde za pár rokov totálny kolaps dopravy v centre.

A ak by sa tie podzemné trate budovali postupne a premyslene, nemusel by to mať na Staré mesto nejak veľký dopad..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.