Tak v tom prípade si zadrel pekne vedľa. Takže, tvrdiť, že PB - DNV tranzit nie je a PK - Stupava už áno je blbosť. Aby som bol stručný, tranzitná doprava má možno určité znaky, ale zo svojej logiky spomeniem nasledovné:
- nezastavuješ v mieste, ktoré chceš považovať za tranzitné (že ?)
- používaš napr. samostatné komunikácie, ako napríklad tunel Sitiny či Petržalskú diaľnicu.
a prečo MČ nevytvárajú náklad a čakajú aké H im DP znesie ?
A mne je to úplne jedno, čo sa k BA pripojí. Je to asi tak zaujímavá téma, ako sa dívať na dojnicu 24 hodín. Dnes nikto nevie, koľko tu žije ľudí, tak by som veľmi nestresoval. ?
Ale dóbre, len ako vyzerá tá relácia PB - NM - HLST - DNV ? A čo na nej premáva a v akých intervaloch ? A ako vhodne sú pôvodné stanice umiestnené ?
Hlbšie zarytý a ješitný už byť nemôžeš.
...akýsi prešovský IGK si to napikoval do sem-tam-fóru na Molecovej včera niekedy pred pol dvanástou v noci. Žeby prvá lastovička, ktorá pracuje na vytvorení skutočnej preferencie električiek?
Fakt neviem s čím tam jazdila. Všimol som si, že skoro každý Solaris má dennú dialničnú známku. To kam išli?
Alebo išli z Poĺska po svojich ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matthew
Vybraná jediná ŠPZ, ktorá je o 446 miest ďalej a ďalších 21 ŠPZ bolo pri sebe. Lenjediná ?