ja som narážal na (tvoju) balkanizáciu ! A to, že si ten balkán dovolil takú parádu je fakt, ktorý je porovnateľný.
Odkiaľ dostali sumu za metro v celom meste ? Z krištálovej gule ? ?
Ešte nie, ja som len chcel poukazat na to, ze je nefer porovnavat neporovnatelne, par dni dozadu tu zasa niekto porovnaval sumu za elektricku do Petržalky a sumu za metro v celom meste, proste toto neznasam , pokial niekto na presadenie svojich myslienok pri absencii rozumnych argumentov napise takuto blbost...ja rad debatujem ale prosim nemiesajme tu dve na tri, Bratislava neni Bukurešt a Bukurešt neni New York.
prečo ale Balkanizuješ ? Zmohli sme sa aspoň na 1/5 toho, čo si presadili v Bukurešti pred vstupom do EÚ ? V tomto prípade by mal byť balkán príkladom a nie odtrašujúcim príkladom...
Nastuduj si uzemny plan, nastuduj si, ake projekty sa v danej lokalite ralizuju a prosim, nepis tu dementnosti typu "kto by chodil elektrickou na operu...". Zda sa ze patris k tym, co takto malomyselne uvazuju uz cele roky na magistrate, si vobec OK?MHD by mala pokryvat vsetky vyznamne institucie v meste, nie vsetci maju auto alebo na taxika...a aj ak si horlivy cyklista, taketo dementnosti tu proste nepis ?
Občas si kreslím a mám rád farby... Skrátka tu sú možnosti, ako (okrem iného) možno riešiť Nivy koľajnicami. Ale budem to celé prerábať a privítam názory a kritiku...
Je tam náznak klopenia tej slávnej trate od Petržalky... Budem ju musieť do toho zahrnúť, pôvodný tunel z filiálky si moc nevšímaj.
Je to kombinácia električiek a železníc, jediné čo je jasné je prestupná stanica Tučkova.
Rozchody, trakcie a podobné halušky tam nemám - sú to len náčrty - kadiaľ by mohli ísť koľajnice.
Re #66968 Sommelier: Aha, zasa tu podakto chce porovnavat neporovnatelne... paneboze, tolká demagogia a od teba by som ju teda vobec necakal...Uvedom si, ze Bukurest ma 3,5 miliona obyvatelov...Budapest, Varsava, Praha, Vieden, Bratislava sa jej nemozu ani len rovnat vo velkosti takze asi tak. Na taku hlupu vec ti mozem len kontrovat hlupim prikladam...ano, aj povedzme Bazilej ma mensie dodavky novych busov ako Bukurest a to je Švajčiarsko!!! Si uvedom co trepnes najprv nez daco napises,ok?
to je skvelé radiálne vedenie - vždy sa na koniec vozí luft.
Sú výnimky (ako sa z toho luftovania dostať - konečná ZP pre všetky SADky z priľahlých obcí). V Prahe je to to samé - lenže prázdne tu chodia súpravy o kapacite 1250 osob ? ale nikomu to veľmi neprekáža. Céčko je o spojnici Kačerov - Florenc a späť, inak to jazdí pololuftom, často na večer prázdne.
len aby si nepustil do gatí z toho, čo vznikne na pribinovej do 10tich rokov (!). A len tak medzi rečou - naväzujúce ulice ako Mlynské Nivy (v okolí plynárenskej) boli to samé - sklady a BAZka a čo je tam teraz ? A to nehovorím o priestoroch Kablovky a jej blízkom okolí.
Aká to je zrýchlená električka ?
Z Nového Mosta jednotkou ? He, to rýchlejšie je to NM - Aupark - Aupark - hlst, alebo peško na Zochovu (najreálnejšie). Stratu tohto spojenia si myslím, že oželieme. Aj zo Šafka je to lepšie 50 + 210.
medzi rečou, ako isto vieš, Bukurešť kúpila toľko autobusov a súprav, ktoré Bratislava (celé Slovensko) nebude mať najbližších 5 rokov ani náhodou, do 10 rokov zázrakom a prispením vyšších nadpozemských síl.
Linka a-82 ex a-23 rozhodne linku 13 nenahradzovala, pretože nejde len o konečné stanice ale aj o trasu. Neviem, ako by ma a-82 dopravila z Radlinského či Obchodnej na nám. Ľudevíta Štúra.
a nakoniec mozno nic nepojde ani na Predmestie, lebo... treba sa na dovod spytat inde ako na DPB
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71