Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #66778:

pripadne by mohla 88 v meste ist ...Apollo - Pristavna - Marianum - ASMN - Cintorinska - Spitalska - Karadzicova - Soltesovej - ASMN - Kosicka - Apollo...
alebo ...Apollo - Pristavna - Marianum - ASMN - Rajska (konecna) - 29.8. - ASMN - Kosicka - Apollo...
Reakcia na: Martin Fundárek #66929:
Inak keby existovala ex 23, resp. 82, tak by tá 13 v podstate nemala absolútne žiadne opodstatnenie. A inak je veľmi smutné, ak sa mení linkovanie kvôli jednému vozu.
Reakcia na: AAA #66924:
Jesenského: chválili sa ňou v tom zmysle, že to je prvá zastávka "viedenského typu" v BA, pričom to je hlúposť, pretože takou zastavkou prechádzajú autá (ide vlastne o vyvýšenú vozovku, ktorá slúži ako spomaľovač pre autá), a zatiaľ som si nevšimol, že by na Jesenského cez tú zastávku viedla cesta..
K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla... 🙂

A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
Reakcia na: Martin Fundárek #66927:
"ďalej by sa zbytočne vozil luft" tým som myslel Vajnorskú v úseku Zátišie - ZP. Ukončenie jednej linky na NM je úplne v poriadku.
Reakcia na: S499.1023 #66846:
Mne sa zachádzanie čohokoľvek na NM nepáči z prostého dôvodu - asi tak polovička ľudí vystupuje pri Polfluse, takže ďalej by sa zbytočne vozil luft.
Reakcia na: Peťo1 #66893:
Linku 15 zrušili po vybudovaní definitívnej konečnej v Dúbravke, keď bola do Dúbravky predĺžená linka 5.
Reakcia na: Peťo1 #66914:

lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?
Reakcia na: Max #66879:
Vzhľadom k tomu, že keď som bol malý som miloval trasu Obchodná - Nám. Ľ. Štúra na L 6, resp. opačne na L 7, alebo výlukovú 11 v čase opravy Vajanského nábrežia, bral by som to všetkými desiatimi, no za súčasných okolností, to nepovažujem za to, čo by som zlepšoval prioritne.
Re #66885 miso1234: Hlavne že keď otvárali Mostovú sa zastávkou Jesenského smer Kamené nám. chválili, koľko do nej investovali a aká bude úžasná. Zase sa ukázalo, že DPB nemá koncepciu.
Re #66889 Peťo 1: L 15 v 80. rokoch: Hanulova - Vazovova, neskôr nahradená zlúčením s L 12 do L 12.
Re #66914 Peťo1: No a prečo nie? A z Vlčieho hrdla do Vrakune, no súčasný reálny stav ti to bez asanácí nedovolí.
Vlakova linka 155 ? ? A nemoze ist az na filialku, ked sa uz spravilo osvetlenie na Slovanoch a peron pri trznici? Od predmestia je to aj tak len posun (ziadny poplatok za DC).
Reakcia na: Andy #66909:

navrhujem eliny oznacovat pismenami ?
Reakcia na: Peťo1 #66902:

...a v pripade prepojenia zlatych pieskov s racou by mohla potom pokracovat po racianskej cez vazovku na hlavnu stanicu ?
Reakcia na: Andy #66907:
Lebo je decko a šotouš reorganizačný.
Reakcia na: Peťo1 #66912:
hmm.. skoda, ze ten usek nie je tak ze auta vedla seba a na kraji cesty elektricka, potom by to islo...
Reakcia na: miso1234 #66885:
Myslim ze ani 17 nie je treba.. vsak sa da kludne vyuzit aj 12.. 3 minuty by nikoho zabit nemali.
Reakcia na: citelis #66886:
že aj mňa takéto kedysi napadlo čo vravíš ? no, ale to nebude tým, ale aby pseudotrolejbusy stíhali CP
Reakcia na: miso1234 #66885:
no a čo, ty určite cestuješ na Jesenského z Devínskeho jazera a práve k SND a niekoľkokrát denne, keď nestačí 17? však, nie... v rannej špičke to pekne postačuje, poobede sa ľudia prejdú ? samozrejme aj ty ?
Reakcia na: miso1234 #66884:
myšiak, nehnevaj ma... Frasa, ale niečo tam chodiť predsa musí a jednotka je kapacitnejšia ako 13, tak by vozila vzduch. Treba rozmýšľať... už som povedal ako to je ?
Reakcia na: Sommelier #66913:
☺ No máš pravdu, je to tak. Bolo by to zaujímavé, čo sa týka oblasti Pribinova, ale neviem, ako by riešili prechod električky popod výjazd na Starý most. A navyše by bola táto trať každoročne postihovaná ničivými povodňami. A ďaľšia otázka: kam by potom tá električka pokračovala? Išla by až k Prístavnému mostu, kde by mala obratisko, alebo by snáď pokračovala až do Vlčieho hrdla? Hmm, veľmi zaujímavá debata... ?
Reakcia na: Peťo1 #66910:
Mohlo by to byť o to zaujímavejšie, že by mohla pokračovať do oblasti Pribinova. Ale ako si si všimol, električkových tratí sa stavajú desiatky kilometrov ročne a výhľadovo sa počíta s trojnásobkom. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.