#6535 Chvíľu som nemal prístup tak odpoved až teraz.
Ak sa trať zruší tak nebude obnovená na Hviezdoslavku. Zrejme by sa obnovila po´Štúrovej a nábreží v smere do Karlovky. Na rekonštrukciu pri filharmónií by bolo treba 25 miliónov a tie DPB nemá. Aspoň nie tento rok. Možno nabudúci, lebo je vyvýjaný tlak zo strany mesta a ministerstva kultúry. Ak sa trať len zjednokoľají tak 4 bude chodiť cez Šafko. Ale myslím že sa zruší , lebo tam má byť pešia až k nábrežiu.
A ruší to dosť, aspoň mňa, ale po rekonštrukcii, ktorá sa chystá v cene 750 milionov sa majú vymeniť aj okná -to by pomohlo.
#6543 tbc: ak si myslíš že elina je dôležitejšia ako filharmónia, taksi myslím, že sa mýliš.
Ak sa trať zruší tak nebude obnovená na Hviezdoslavku. Zrejme by sa obnovila po´Štúrovej a nábreží v smere do Karlovky. Na rekonštrukciu pri filharmónií by bolo treba 25 miliónov a tie DPB nemá. Aspoň nie tento rok. Možno nabudúci, lebo je vyvýjaný tlak zo strany mesta a ministerstva kultúry. Ak sa trať len zjednokoľají tak 4 bude chodiť cez Šafko. Ale myslím že sa zruší , lebo tam má byť pešia až k nábrežiu.
A ruší to dosť, aspoň mňa, ale po rekonštrukcii, ktorá sa chystá v cene 750 milionov sa majú vymeniť aj okná -to by pomohlo.
#6543 tbc: ak si myslíš že elina je dôležitejšia ako filharmónia, taksi myslím, že sa mýliš.
hroch
Prave preto ani tebou spomenute cestovne poriadky sad alebo zs nie su k dispozicii nikomu ako kompletna databaza. Mozes ich mat bud zadarmo podobnou formou ako cez CePo, alebo si za ne mozes zaplatit (a nie je to symbolicka suma) a dostat ich v tlacenej alebo elektronickej forme. A z rovnakeho dovodu si ani DPB nechce svoju databazu pustit. Tak isto ako d3ko - verim, ze trvalo desne dlho, nez sa to vsetko nahadzalo do pocitaca...
Mimochodom, ak by to niekoho zaujimalo, cestovne poriadky SAD a zeleznic (dokonca aj v kombinacii) sa daju ziskat na www.cp.sk