Reakcia na: 81-71 #66290:
"...ale len bezducho nicit vcelku dobry systém odlisovania trakcii nesystemovymi vynimkami"- ja si nemyslim, že tu bol nejaký "vcelku dobrý systém", keď vlkov mätieme tým, že ževrajnosné hustointervalové 201 a 202 má vyššie číslo ako poondené autobusy s hodinovými intervalmi... ?
Linky by mali byť číslované podľa dôležitosti, preto nevidím dôvod na prečíslovanie duohnusu. Prekopať by sa to malo RAZ a NAVŽDY podľa dôležitosti linky (napr. 1-49 eliny, 50-99 najdôležitejšie abusy a trbusy, 100+ ostatné).
_____________________________
Re #66307 S499.1023: ""Neexistuje žádné "trolejbusové" a "autobusové" číslování."
- v Bratislavě existuje a je vysokodebilní... považujem za lepšie vysokodebilné pravidlo "porušiť" a nechať to tak jak je a pri nejakej najbližšej dobrej príležitosti (typu 5.9.06) to zmeniť celé... ?
_____________________________
Re #66308 si: "cena vykonu ziskaneho z elektromotora moze byt rapidne nizsia ako cena rovnakeho vykonu ziskaneho zo spalovacieho motora uz vo velmi blizkej dobe"
- bože... cestujúcemu ponúkame celý MHD systém a výber trakcie by mal byť iba a len na základe časovej výhodnosti, choď do hája s takýmito nápadmi. ?
_____________________________
Re #66310 hoppusmark: "Vo Viedni majú síce autobusy a električky rovnaké čísla, ale je tam jeden zásadný rozdiel! Autobusy majú za číslom ešte písmeno "A" (prípadne "B"), čo električky nemajú. Takže JE to rozlíšené aj vo Viedni."
- ale nie je to kvoli typu trakcie, ale kvoli tomu, že menejcenný autobus s rovnakým číslom nadväzuje na viaccenú električku s rovnakým číslom, takžeeee...
si
snahu o oblastne oznacenie liniek povazujem za hovadinu, ale prave z toho vyssie uvedeneho dovodu v sucasnosti nepovazujem za realny navrat k predchadzajucemu znaceniu, narobil by totizto viacej skody ako uzitku
a preco by mal potom cestujuci vyuzivajuci vozidlo elektrickej trakcie doplacat na cestovnom na cestujucich vyuzivajucich vozidla spalujuce fosilne paliva ??