Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Oficialna sprava servisu SITA:
Uzávierka v križovatke Prievozská-Miletičova
V dňoch 6. a 7. apríla 2002 (sobota a nedeľa) bude z dôvodu výstavby vodovodu zakázané odbočovanie z Prievozskej ulice (smerom od Prievozu) doprava na Miletičovu ul. V dôsledku toho bude zmenená organizácia hromadnej dopravy nasledovne:
Linka č. 201 : trolejbusy pri jazde z Dolných honov na Hlavnú stanicu budú pokračovať po Prievozskej ulici priamo a na Hlavnú stanicu prepravia cestujúcich po trase Mlynské nivy-Karadžičova-Legionárska-Račianske mýto-Šancová. Pri jazde smerom z Hlavnej stanice na Dolné hony nebude trasa trolejbusov č. 201 zmenená. Trolejbusy linky č. 201 na presmerovanom úseku nahradia linku č. 210.
Linka č. 210 : pri jazde z Hlavnej stanice trolejbusy odbočia na Mlynské nivy smerom do Prievozu, kde zastavia na zastávke AS Mlynské nivy. Odtiaľto budú pokračovať po Prievozskej a Miletičovej ulici a ďalej po trase linky č. 201 cez Trnavské mýto, Račianske mýto a Šancovú ulicu na Hlavnú stanicu. Linkou č. 210 nebude obsluhovaná zastávka AS Mlynské nivy pred budovou autobusovej stanice. Cestujúcim smerom na Hlavnú stanicu odporúčame prejsť na zastávku Mlynské nivy na Karadžičovej ulici a tam použiť presmerované trolejbusy č. 201.
Linka č. 86 : autobusy pri jazde z Petržalky do Prievozu budú pokračovať po Prievozskej ulici priamo, odbočia na Košickú ulicu, kde zastavia na zastávke Dulovo nám. a pri trhovisku sa napoja na svoju trasu. Pri jazde smerom z Prievozu do Petržalky nebude trasa autobusov č. 86 zmenená.
Agentúru SITA informoval vedúci odboru informatiky a koordinácie dopravy Dopravného podniku a.s. Bratislava Karol Kajdi.
andrej: ja viem, co sa planovalo. ale ak si moja mamina dobre pamata (a ona ma pamat ako slon 🙂 ), planovalo sa aj, ze stary most bude len provizorny a po desiatich rokoch ho nahradia niecim trvalym. to znamena, ze uz nadsluhuje skoro pol storocia.

on by chudak urcite vydrzal este aj 50 rokov, ale na druhu stranu je mozne, ze ak sa zanedba tato sanca na rekonstrukciu, opat sa na to dlhodobo bude kaslat a bude sa cakat na nejaku tragediu. zatial sa pri havariach nikomu nic nestalo (okrem nevinneho obilia, cest jeho pamiatke - ale to by sa snad mohli do dunaja vratit kapre 🙂 ), nabuduce to moze byt horsie...
to hroch: no myslim, ze rekonstrukcia stareho mosta sa planovala po postaveni mostu Kosicka. Teda stary most by mal byt este v prevadzek nieco okolo dvoch rokov (20-30) mesiacov. No a to by mohol fakt vydrzat este a az potom byt zrekonstrovany.

Tiez mi vadi, ze obchadzky nas obchadzaju, ale keby zistili, ze mu nic nie je -tak by som to privital. Stacilo by mozno, keby ho iba pre MHD nechali.
majkl "#6612": ja osobne som tiez petrzalcan, dokonca z ovsista a napriek tomu zdielam nazor t3mp. nech ten most fakt konecne odstavia a poriadne zrekonstruuju. fsaq uz roky v jednom kuse niekto brble, ze stary most je zly, nizky, uzky a cojaviemcoeste... 🙂 teraz je jedinecna sanca ho opravit. iba kde vziat na to prachy?

mam taky pocit, ze ovsistanom az tak nevadi, ze je uzavrety stary most, ani to, ze fsetko jazdi po obchadzkach. problemom je skor to, ze vdaka rychlemu zasahu dpb sme odrezani od mesta a vsetky obchadzky nas zdaleka obchadzaju... 🙂

mimochodom, tusi uz niekto, ako to s tym mostom dopadlo? dnes predsa mal byt vysloveny ortiel... nie? 🙂
Mike: k tomu clanku vo Vecerniku. Mne sa zda, ze Dopravoprojekt spolu s Mesou 10 robili projekt na metro a nie na elektricky. Projekt elin je pracou KPMaRHD. Z clanku vyplyva nieco ine. A to sa mi zda ako fakticka chyba. Alebo sa mylim. A takisto je podla mna chyba, ze sa pise ze metro ponuka riesenie za 60-80 milionov korun a 1.etapa ma stat 15 miliard. Teda 80 000 000 >= 15 000 000 000? Ak sa mylim, povedzte mi kde, ale mne to nejde do hlavy ...
tr3mp práve pridal zaujímavý článok. Na vypracovaní projektu električky cez Petržalku v posledných týždňoch som sa toiž podieľal aj ja. K tomu nášmu projektu:Tá trasa z konečnej =Vyšehradská na šafko by sa dalo skutočne dostať za dvanásť minút. Si predstavte tú nádheru, že v Petržke sadnete napr. na 12 - ku (trepnem, že dojde 2xT3 nejaká reko) a dovezie vás to až do Dúbravky. Alebo sadnem napr. pri Technopole na 14ku (trepnem, dojde mi K2S) a doveziem sa až do Ružinova. Na 11ke, ktorá by chodila z Rače tiež do Petržky by chodili T6.
NO NAZDAR!!!!!!!
Ak to niekto stihne prečítať ešte dnes do 16,00, tak dúfam, že príde na schodzu. Dúfam, že tam bude predseda Broňo Weigl a Karol Kajdi, a že nás poinformujú o aktuálnom stave ohľadom starého mostu. A možno budú aj perukazy. Ale nechajme to...
Ináč, takto:okrem spomínaných výluk by mala byť ešte cez výkend aj výluka križovatky Miletičova - Prievozská.Že vraj.Org. dopravy by bola asi takáto:86 sez Košickú, dulák a Prievozskú. 201z Hl. St. bez zmeny, na Hl. St. cez Prievozskú, Ml. nivy a Karadžičku.210, haluz:HL.ST, Karadžička, Ml. nivy, Prievozská, Miletičova, Trnko, Račko, Hl. ST.Uzavretý by mal byť totiž pravý jazdný pruh na Prievozskej pri jazde smerom z
Dolných Honov. T. j. odbočenie doprava na Miletičovu.
A tento clanok z vcerajsieho Vecernika je perla, uvadzam ho komplet, lebo z webu Vecernika clanky miznu ...

"Metro versus električky

Koľajový systém hromadnej dopravy získava podporu

Občianske združenie Klub priateľov mestskej hromadnej a regionálnej dopravy vyšlo s pozoruhodnou iniciatívou. Jeho zanietenci sa rozhodli predstaviť verejnosti alternatívny projekt metra - električkovú rýchlodráhu.

Koľajový systém hromadnej dopravy si, pravdaže, vyžaduje obnovu vozového parku, ktorý čoskoro dosiahne až 44-percentnú opotrebovanosť a na prepravu električkami, hlavne v špičkách, zatiaľ skôr nadávame, ako vyjadrujeme spokojnosť. Pritom nové, moderné nízkopodlažné vozidlá majú prepravnú kapacitu 100 až 300 osôb, v čase trojhodinovej rannej a popoludňajšej dopravnej špičky prevezú až 400 cestujúcich. Odborníci kritizujú súčasnú cestnú sieť v Petržalke, kde autobusy MHD najazdia veľa kilometrov a zbytočne. V projekte, ktorý vypracoval Dopravoprojekt a Mesa 10, sa uvažuje aj nad novou traťou do Petržalky. Vychádzala by zo Šafárikovho námestia. prechádzala po Starom moste a po Farského ulici, Vlasteneckom námestí, Markovej ulici, okolo Technopolu, Strečnianskej, Lúčanky a Vyšehradskej by trasa končila vo vozovni v Janíkovom dvore. Električky by jazdili v 90-sekundových intervaloch a spomínanú trasu by prešli za 12 minút. Celkové náklady na realizáciu tohto projektu by si vyžiadali 8 miliard korún. O osem rokov bude mať Bratislava 529 tisíc obyvateľov. Ak by prevádzka MHD zostala v terajšej štruktúre, skolabuje. Držať krok s každoročným nárastom cestujúcich si žiada investovať 39 miliónov korún do obnovy a rozšírenia vozového parku Dopravného podniku Bratislavy, rozšíriť komunikácie, vybudovať jazdné pruhy pre autobusy a trate pre električky za 1,2 miliardy korún, postaviť Most Košická za 4 miliardy, prestavať niektoré križovatky a nakoniec postaviť nové cesty za 6,5 miliárd korún. Výstavba metra ponúka riešenie za 60 až 80 miliónov korún. Financie sú však v nedohľadne, vláda zatiaľ nerozhodla o 15 miliardovej investícii, ktorá by mala stačiť na výstavbu I. etapy metra z Petržalky po Pribinovu ulicu. Ak sa ozývajú hlasy za i proti metru, koľajový systém hromadnej dopravy získava medzi nimi silnejšiu podporu. Škoda, že len v diskusii.


DODO JANOŠKO"

Cize prva etapa z 60-80 milionov je 15 miliard a projekt elektriciek vypracoval Dopravoprojekt a Mesa 10? Aspon mne to tak z textu vyplyva, alebo sa mylim?

Original clanku je na http://www.bavecernik.sk/1063a10b.html (aspon teraz) alebo vo Vecerniku z 2.aprila.
majkl> a uplne najlepsejsie STOJEDNOTKUUUUUUUUUUUUU :))
hee no dlho som tu nebol ale cital som poctivo.

No neviem ti co byvaju v ovsisti (teda aj ja) by najradsej videli stary most prejazdny uz vo stvrtok 😃.

Fakt je problem sa rychlo dostat do mesta v okoli safka. A hlavne chybajuca 88 je dost drasticka vec.

No uvidime, ako sa dnes veci vyvinu
Majkl: Ja som Petrzalcan a byvam na Furdekovej - teda mna sa Stary most dost tyka :-))
tr3mp: neviem, či aj Petržalčania zdieľajú Tvoj názor (čo najdlhšie neprejazdný SM), lebo rozhodne im to väčší komfort do MHD neprinieslo 🙂

Ale, keď už sme pri tom, mne sa zasa páčili X1 do Dúbravky. Zrušme električky a zaveďme autobusy! 🙂
He, ale vyzerá to super: 95 Nový most atď. 🙂
Nech Starý most čo najskôr otvoria, ale najprv si to chcem pofotiť 🙂
13sk: ako vravi si, ludia, co su online cez den, musia vacsinou pracovat 😞
Ale nemyslim, ze nie je s kym komunikovat. len nie je nacata nejaka zaujimava tema.

Ja som zvedavy, ako dopadne stanovisko k prejazdnosti Stareho mosta. Dokonca by som bol aj trochu rad, keby bol most nejaku dobu uplne uzavrety - to by si vyziadalo znacne zmeny MHD a bola by aspon nejaka zmena a zaujimavost :-))

Podla mna je najvacsim problemom pri vypadku Stareho mosta to, ze nie je funkcne odbocenie dolava z Jantarovej cesty na Einsteinovu popri Auparku a na Novy most (napr. cez rampy, tam kde je teraz zvodidlo). Opacny smer je celkom v pohode. Pamatam sa este na poslednu dlhsiu uzavierku Stareho mosta (je to asi 15 rokov?) a to busy chodili veselo po Starohajskej, Krasovskeho (teda poza sucasny Aupark) a hore na Novy most. Keby existovalo prepojenie v podobnom smere aj dnes, tak doprava nema az take vazne problemy - zachadzky by neboli take velke a Ovsiste a Stary haj spojene s centrom kratsou trasou. A na Einsteinovej by som zriadil aj zastavku Aupark, mozno aj v oboch smeroch.
som velmi rad,ze mam docinenia so samymi pracovitymi ludmi.Esteze nevymreli,lebo dost takmer vsade naokolo mna su ...
13sk: to vies, mnohi "slusni" ludia ako napriklad ja cez den pracuju a nemaju prilis vela casu na pridavanie prispevkov, pripadne v praci nemaju net a chodia iba vecer z dial-upu (tych ale lutujem, este ze mam aj doma pevnu lajnu:-))... A ak mi uz konecne dojdu pamatky tak niekedy dnes alebo zajtra imhd xvilu aj nepojde, lebo ho budem stahovat do SIXu :-))
skoda zenechapem,preco nikto nepise cez den,ale okolo polnoci,kedy uz slusny ludia davno spia:-) Takze vlastne pocas dna tu ani nie je s kym comunicate
nech ho otvoria...inac aspon som bol prvykrat na holandskej stranke,obrazky su fakt pekne.A holandcina ... velka neznama
juuuj, deti, dnes je vzrusujuci den! otvoria stary most? neotvoria? a ak ho otvoria, ako dlho bude trvat, kym padne? a ak ho neotvoria, ako dlho bude trvat, kym zacnu busy premavat nejako normalnejsie? a vobec, ako to cele dopadne? vzruuuuuso, normalne mam z toho krce v zaludku... hihi 🙂 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.