Keby necestoval hrdzavou 6242 a pod., aj by som súhlasil.
Re #65424 papuca: Preto si vnútroštátne spoje vždy overím v knižnom GVD.
Re #65498 fobust: No čo sa týka toho tempa. Konkrétny príbeh z niekoľkotýždňovej oprav výhybky Štúrová - Jesenského. Boli tam 5 roboši, z toho 3, kedykoľvek som išiel okolo, fajčili a postávali.
Re #65605 flektor: Ale pán Slota, no tak, už to trochu preháňate.
Re #65621 Sommelier: No však my sme sa zas poskladali na metro, keď to teda chceš brať takto.
Re #65627 81-71: Alebo Rakúska, nikdy nevieš. Totiž Česi spravili aj veľa zlého.
Re #65635 Sommelier: Ad. spolupráca: Ale to by si Česi nemohli zas všetko dobré privlastňovať.
Re #65639 81-71: To s tými zborjovkami, pokiaľ viem, tak tu išlo o rozhodnutie Prahy ukončiť výrobu, urobiť konverziu tohto priemyslu.
Re #65650 flektor: A môžeš mi povedať s kým by si tu niekto písal maďarsky.
Re #65736 hoppusmark: Tak otčiť by sa dala, pri súčasnom stave okolia ako L 70, teda predĺžiť pod most, alebo ako X50.
Re #65764 Engerau: 193 bola, myslím, hlavne pre žiakov zo škôl na Vazovovej.
To nevrzgali od novoty- to je jen nevinný začátek ? Počkejte si za takové 3 roky, jakou to bude dělat "muziku"... Holt je to choulostivý francouzský výrobek zvyklý na francouzskou údržbu- a do té máme v Praze (a myslím, že i vy v Bratislavě) hodně daleko, tak se prostě nesmíme divit, že to po čase nevyluzuje zvuky zrovna libé.
Teda nebol som na skúšobných jazdách na pomocný pohon. Pod drôtmi to bolo ceľkom živé, aspoň 6704ka. Od novoty jej však vŕzgali plasty obloženia v interiéri, nič moc. Ale ináč to bolo tiché, žiadne ráby ani hučiace pomocné pohony.
No to praveze neviem, ci este pracuju v DPB, mozne to ale je, aj ked ten z tej 1368 odisiel z DPB niekedy v r. 1985. Co si pamatam, tak v buse mal hore nad celnym sklom na paneli nakreslenu taku opicu a vzdy ked zacal brzdit tak sa jej rozsvietili cervene svetielka co mala ako oci. Ale bola by to obrovska nahoda, ak by si tohto sofera alebo tento voz poznal. Aj ked v usekoch od Patronky po Polianky ste sa raelne mohli stretavat (linka c.37 s linkou c.26). Inak jazdil velmi rychlo a to sa mi pacilo ?
Teraz jazdím za 1, kolónu už 16 rokov. Mena naozaj nepíš, ale vodičov by som mal poznať ak ešte v DPB pracujú.
Kľudne však môžu jazdiť na inéj kolóne alebo už nie, preto ich nevidávaš. AHOJ.
Dakujem za odpoved, skoda, ze si nejazdil na 1.kolone, poznal som tam nejakych soferov z vozov 1328 a 1368, celkom rad by som ich este stretol. Ta 1368 bola spickova na linke 26. Ale ak predsa by si nejakeho z ich poznal... Viem aj ich mena ale nechcem ich tu vypisovat. ?
Neviem na čo Ti to bude, ale mám 47 rokov a v DPB jazdím už 26 rokov. Spokojnosť ? Do tohto fóra píšem málo kedy. Musel som trochu skrotiť syna, lebo pár krát písal cez môj NICK, možno aj niekoho vytočil. Píšem sem aj preto málo kedy, lebo niektorí / S499.1023, Dromolog a im podobní / si tuším o sebe myslia že sú najpovolaneší v oblasti DPB a DPP - proste vedia všetko naj naj a keď si ich múdrosti niekedy čítam, dobre sa zabávam.
S ŠMkou som jazdil pre 3. kolonu /linky 38 37 36 35 31 atď /, v rokoch 1980 až 1984, kedy som začal jazdiť na Karose. Prvé ktoré sme dostali tuším ani nemali uzavretú kabínu, dokonca za sedadlom vodiča nebolo vykurovacie teleso, v zime to nebolo nič moc. Ešte ak Ťa zaujíma zo začiatku skoro každej Karose, keď si prešiel po jamách prasklo čelné sklo, boli totiž osadené veľmi natesno, lak bol tak fušersky nastiekaný na nevyzretý pozinkovaný plech, že umývacie kefy ho strhávali dole po celých kusoch, takže niekedy to vyzeralo že ideme zamaskovaný do boja a nie voziť cestujúcich.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Od ľudí čo s tým jazdili som počul iné, tak ja neviem. Nebol som an skúšobných jazdách osobne.