Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #65587:
Už dlhšie sledujem, ako si sa pasoval za absolútne NAJFUNDOVANEIŠIEHO v oblasti mhd. Ale asi to máš nahnuté lebo navieš kedy máš písať a kdy psát. Prejavuješ sa ako
typický Cz. všetko máte lepšie ako Sk, preto musíš neustále poučovať a kydať na DPB a SK, lebo my to bez Vás CZ nezvládneme, alebo s Tebou trieska neskorá puberta? - čí hádam prežívaš orgasmus keď jedine Ty vieš všetko naj naj.!!! Trošku zvolni !!!!! ?
Reakcia na: S499.1023 #65592:
Klasická VP, a čo som si asi najviac všimol, má to už nejak moc olúpané tyče.. To som pri ostatných nevidel. A celkovým dojmom to vozidlo pôsobí dajak tak ako keby to bolo odfláknutešie než ostatné. Je možné, že to vtedy nebola klasická VP, ale len niečo menšie, ale na pohľad rovnako vyzerajúce. Takže zas nemusí ísť Hroboňova hore nohami, možno je moja poznámka príliš subjektívna.. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #65590:
to je síce pekné, lenže otázka je, kde budú 50 metrové vjazdy pod zem - pretože to je obrovský zásah, ktorý treba citlivo zvážiť. Prvé možno vhodné miesta sú 1. Trnavské mýto a 2. Nový Most - keď sa rozprávame o zakopaní Špitálskej, pretože vjazd napr. pri medickej, či na kamennom - to nechcem vidieť a proti tomu som ochotný tvrdo sa postaviť.
Reakcia na: Andy #65579:
A je to kvalitou VP alebo skôr kvalitou údržby? To je klasická VP, či "M-kizácia"? A čo konkrétne tam vyzerá hrozne? V sobotu budem mať čosi na Hroboňke, tak že by som do toho zaryl.
Reakcia na: hoppusmark #65552:
Nie, toto konkrétne chýbajúcu koncepciu nedokazuje. V K2 muselo ostať usporiadanie 2+1 kvôli zaťažiteľnosti. V rámci koncepcie by bolo potrebné odstrániť sedenie 1+2 z T3SUCS prvej série a T6, aby boli súpravy 2*T3/T6 stále kapacitne ekvivalentné. Aj keď ten rozdiel v obsaditeľnosti nie je veľký (28+129=157 vs. 22+140=162). Obsaditeľnosť T6 si z hlavy nepamätám.
Reakcia na: Sommelier #65588:
Tak to sorry, Tvoj prerod som skutočne nezaregistroval. Súčasné trate ale SAMOZREJME treba zakopávať tiež, hádam si nemyslíš, že môžeš napr. na Špitálskej naveky ostať na povrchu?
Reakcia na: SZKV #65571:
Zamýšlet se nad tím, zda mám na zkracování intervalu peníze, vozidla, řidiče, propustnost tratí, to je samozřejmě pod úroveň správného šotouše. Teď to napíše, že peníze PROSTĚ JSOU ? .
Reakcia na: S499.1023 #65586:

Ješitnosť obhcádza, či pamäť dobre slúži ? Bolo to dávno.
#64233

Takže metro by som nestaval a zakopával veľmi citlivo a uvážene, resp. pod zem jedine s novými traťami - nie ako náhrada súčasných.
Reakcia na: TeBeCe #65578:
A kde na webe sa objavil ten banner? To by ma zaujímalo, bo do Bp. nie je tak ďaleko, aby sa to nedalo v smradobuse vydržať.
Reakcia na: Sommelier #65577:
Ty si čudný. Metro by si kopal ostošesť ale zahrabať električku nechceš.
Reakcia na: blavak #65573:
Nie jedna, dvadsať (7717 - 7736). Ale všetko v lamináte, pôvodný stav, žiadne reko na 2+1 v dôsledku snahy BA o zvýšenie podielu miest na sedenie, ako sa tu snaží Dromológ podsúvať.
Reakcia na: SZKV #65571:
Jezdí, úplně stejné jako v Praze (první série T3SUCS) ale žádná, která by toto uspořádání získala rekonstrukcí.
Reakcia na: SZKV #65569:
Zase, zase, zase pustě kecáš o tom, o čem PRD víš. Máš vůbec představu, kde se bude zvyšovat rychlost, o kolik a proč?
Jo a BKV panel se vyznačuje tím, že se NEDÁ udržovat, takže o čem mluvíš?
Reakcia na: SZKV #65567:
Zase kecáš, hustě kecáš. Fakt výrazně nepřevyšuje, nemáte stovky T3RP, reko KT8, hafo NP autobusů, prostě musíš chodit pěšky, že?
Reakcia na: fobust #65570:
A ja zase hovorím, že rekonštrukcia obratiska je zbytočná, DP tlačiareň na peniaze nemá a obratisko je v poriadku, oplotiť sa dá aj bez rekonštrukcie za dva dni a koľaj pre záložák na konečnej je zbytočná, keď mám dve nevyužité pri kostole.
Reakcia na: SZKV #65566:
Zase mícháš jabka s hruškama. Jednak mluvím o průchozích vozidlech, což zajisté dvojice T3 není, druhak žádná taková "odvěká pražská moudrost" neexistuje (doporučuji empirickou zkoušku) a třeťak ta občasná volnost druhého vozu je způsobena čímsi jiným, než dobíhajícím substrátem, žáááno??? Ono se totiž na mnoha místech dobíhá na tramvaj ZEZADU. Já prostě rezignuji na to, vést s tebou rozumnou diskusi. Tvým cílem je JEN nasadit pražské dopravě za každou cenu psí hlavu.
A co se týče dvacetiminutového čekání na Smíchovském nádraží a těšení se do postele, doporučuji jet o jeden autobus dříve, v Butovicích V POKLIDU sejít do metra, V POKLIDU dojít na druhý konec perónu, odjet o JEDEN vlak metra později a na Smícháči V POKLIDU vystoupit. Tím se tvoje čekání rozmělní, nebudeš muset dvacet minut stát na Smícháči na autobusovém nátupišti a nebudeš muset lítat jak šílenec.
Tie VP trolejbusov v DPB idú dole vodou, predvčerom som išiel 6299, ktorý bol robený niekedy koncom roka a už to vyzerá hrozne..
na nete sa objavil banner, ze student agency ma novu linku BA - Budapest za 90 Sk. na webe to vsak nikde nemaju este...
Reakcia na: hoppusmark #65543:

A načo by to komu bolo ? Aby sa na Miletičovej spravila štvorprúdovka ? To snáď nie.
Aby sa zlepšila prejazdnosť Trnavským keď tam stačí polopreferencia ?
Na Jegeho taktiež - a to nie je jasné ako to tam bude vyzerať.
S wetvou na Nivy suhlas, ale prečo všetko ťahať pod zem ? Načo a kůli čomu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.