Okej, vodoznak môže byť. Len niekedy sa môže stať, že prekryje práve dáky dôležitý detial. Mimochodom, ako sa dá pridávať hromadne, lebo predpokladám, že do každej fotky osobitne si to nerobil. ?
Chcel by som sa však spýtať, či nebude možné vyhľadávať fotky podľa autora, prípadne či nevznikne aj rebríček najlepších autorov podľa hodnotení fotiek. ?
pisal som ti mail, ale asi si to nesostal.Ze B731 sa zase objavila,len kratko jazdila, asi tyzden. Hned som ju odfotil ? A dnes som videl obidve C734.00, jednu som aj stihol odfotit.
Ako som si všimol zmenili ste aj hosting. Takže http://www.pieskovisko.sk/ za http://www.esohosting.sk/. Dúfam ,že teraz sa nebudú objavovať tie hlášky na hlavnej stránke ,že nemôžem sa pripojiť k databáze. ?
Malé info k novej galérii fotografií. Ako ste si už iste mnohí všimli, do fotiek pribudla vodotlač. Dôvod je jednoduchý - permanentne sa stávalo, že fotky vykrádali nemenované denníky a webstránky, prípadne ich niektorí užívatelia sťahovali a následne rozposielali mailami bez uvedenia zdroja. To všetko samozrejme napriek dobre viditeľnému copyrightu. Preto sa niektorí autori fotografií dožadovali zvýšenia ochrany svojich fotografií. Z tohto dôvodu bolo pristúpené k umiestneniu vodotlače, ktorej účelom je predovšetkým ochrana autorských práv autorov.
Nová galéria zároveň obsahuje množstvo vylepšení, ktoré si iste časom každý všimne
Tomuto teda vobec nerozumiem Co sa neda ako vybrat?
Re #65184 Jan Vartas: Ak mi niekto napise, na zaklade coho sa maju automaticky filtrovat vykradaci fotografii a la nemenovane denniky a ludia, ktori si ich davaju na svoje weby, pripadne posielaju e-mailom, potom nebude problem vodotlac zrusit Aj tak je taka slaba, ze ju casto ani skoro vidno nie je...
Mohol by mi niekto povedať prečo je do veľkej fotky vložený ten vodoznak, prípadne kde by som našiel fotku bez neho? Robím si svoju súkromnú galériu a vôbec sa to tam teraz nebude hodiť.
"A ako chceš riešiť vlaky tratí 110 a 130, ktoré cez BA len prechádzajú?"
- máš pravdu, zabudol som, to je stále problém, asi úplne všetky na jednu nedostaneš...
Obzvlášť dôležité budú miesta, ktoré križujú náväzné formy dopravy – Einsteinova – napojenie na električkovú trať, ktorá v daných miestach bude už pomerne vysoko nad povrchom s už zapustenou traťou podzemného železničného tunela je jedna z výziev, ktorej stavitelia budú čeliť.
V prípade technickej nerealizovateľnosti prepojenia by sa dalo pouvažovať nad odbočkou električkovej trate k novovzniknutej železničnej stanici v oblasti v okolí Auparku.
Električka z Petržalky a do centra by sa napájala tak ako v minulosti – odbočkou na Viedenskú, cez Sad Janka Kráľa pred NC Aupark, kde by bola podzemným tunelom spojená podzemnou stanicou, ktorá by sa de facto mala nachádzať na druhej strane diaľničného obchvatu – na povrchu, polozapustene či pod zemou.
___________________________________________________
Druhá stanica sa bude nachádzať v okolí Pribinovej.
Tu sa ponúka niekoľko riešení, záleží aj na tom, do akej miery by sme radi časom túto oblasť dopravne využili.
Tak som si včera opäť okrem iného kreslil - podobne ako momentálne prípravári projektu. Je to na starom podklade, takže si všímajte hlavne tunel pod Dunaj - sú tam +/- tri varianty.
Ako to vyzerá s výlukou na Košickej ul.? Stihne sa to v termíne 31. 8. 06?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
C734.00