v zasade se da souhlasit, ale takova malickost. vetsina slovaku zijicich v praze po roce 1989, resp. po rozdeleni, odesla v letech vlady vladimira meciara. dzurindova vlada naopak vzbudila i trochu te hrdosti na krajinu. aspon ve vetsich mestech. zruseni regionalnich trati nebyl az takovy duvod na odchod ;o) ale jo, asi chapu, co chces rict.
V extremnom pripade by mohla byt Filialka aj teraz nahradou ako hlavova stanica,trosku dat novu omietku na tu stanicku vykopnut odtial homlesakov a idessss........ ? ? ? ? ? ? ? ?
Prepač mi, sám si tu pisal že Filiálka podľa teba bude nahradou hl. stanice počas jej prestavby. To znamena že najprv, bude tunel : ?
Ďalej si napísal že "tvoj tunel" by mal mať výstupný terminál na MN namiesto autobazaru. 81-71 ti oponoval, že pravdepodobnejšie to bude na ASMN po jej rekonštrukcii ?
Takže, výsledok zas je, že stanice budú NAJPRAVDEPODOBNEJŠIE na miestach, ktoré boli v tých člankoch. ?
Síce musím uznať, že to ešte nie je čierne na bielom ale predsa.
No ja som tiez raz isiel v tom buse a vodic dakoho kto chcel nastupit cez zadne dvere tajne so zmrzkou upozrnil cez mikrofon "ja ta vidim,s tou zmrzlinou nie..." inak super klimatizovany voz ktory zastavoval na zastavkach,takze nezmysel DPB o otvarani busov na zastavkach a dakej neefektivnosti ci neucinnosti,nench sa idu previezt s Avion busom,ano beriem ze dlhy usek nema zastavky ale v Petrzalke ich ma dost a klima ide v poho aj tam.
vcera kamarat nastupoval pri Avione o 22:33 do Blagussu so napojom z Mc`Donaldu v ruke a vodic ho slusne poziadal aby to vyhodil tak to vyhodil na zastavke do kosa a nastupil spat ?
1. - to je moc šialené, že ? ? Ale vzhľadom na to, že politika nie je čo bývala, nie som spokojný s tým, že 70 % ľudí rozhoduje na základe ťažko odhadnúť čoho.
2. - o tom to možno je - v prípade, že by sa rozmohlo malé a stredné podnikanie naprieč spektrom, nemusíme tieto otázky až tak riešiť.
3. - každý kšeft má svoje riziká
Kriste Ježiši, ten bod 1 myslíš vážně?! K tomu skutečně nemám slov- jen nelíčený úžas!
ad 2) Decentralizace je jedna věc, ale pořád je Bratislava i Kechnec v jednom státě a ten by měl všem svým občanům zajistit srovnatelný standard. Když se vám to nelíbí, vyhlašte samostatnost a staňte se Lucemburskem ?
ad 3) Nemůžu soudit, o obchodování s Východem toho moc nevím, ale určitě má svá specifika- takový ČSAD Invest se před pár lety chtěl "zahojit" obchodováním s ojetými Karosami do Tuly, autobusy se jim líbili, takže jsou tam dodnes, ovšem nezaplacené ?
Tam sa jedná o nezmyselné trojité koľajové prepojenie sever, severoseverovýchod a severo východ, ktoré v Petržalke bude.
Spojenie na západe Petržalky absentuje a ešte dlho asi bude.
Osmičku myslím jeden petržalský a jeden mestský okruh.
1) - dávnejšie ma napadlo, že volebné právo by sa mohlo pozmeniť na pomer odvedených daní fyzických osôb - takže hlas ekonomicky menej výkonného obyvateľstva by menej vážil. Toto je len rámec, ktorý by mal množstvo tabuliek, hraníc a výpočtov, ale je to jedna z ciest ako znemožniť darmožráčom zvoliť toho, kto dá alebo len sľubuje viac.
2) - stále sa na Slovensku na niečo čaká. Čo taký Kechnec - obec, ktorá sa netankovala s ničím ? Veď je naštartovaná decentralizácia - ako má tá Bratislava ovplyvniť dianie vo zvyšku Slovenska ? Nemožné. Nie sú na to ľudia.
3) - keby východ chcel, tak sa na vzťahoch s Ukrajinou môže pekne zahojiť - od služieb po výrobu.
A vážne to asi necháme tak...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SZKV
ad 2) Decentralizace je jedna věc, ale pořád je Bratislava i Kechnec v jednom státě a ten by měl všem svým občanům zajistit srovnatelný standard. Když se vám to nelíbí, vyhlašte samostatnost a staňte se Lucemburskem ?
ad 3) Nemůžu soudit, o obchodování s Východem toho moc nevím, ale určitě má svá specifika- takový ČSAD Invest se před pár lety chtěl "zahojit" obchodováním s ojetými Karosami do Tuly, autobusy se jim líbili, takže jsou tam dodnes, ovšem nezaplacené ?