Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #64201:
no, tak ma napadlo, nemali by mať aj normálne EČV (ŠPZ pre skôr narodených), keď to má aj ten diesel motor ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3683

Dufam, ze tie evidencka z celneho a zadneho skla zmiznu. A preco sa nove evidencko nenalepilo na miesto pre SPZ ?
Esteticky detail, ale aj tak...
Reakcia na: Valec #64196:
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
Reakcia na: Ike #64197:
No ale keď si vezmeš, že by bolo aj depo pre metro, tak to zas až také veľké nie je. ?
A bude sa stavať ta nova vozovňa v Petržalke.
Reakcia na: Valec #64196:
no ta Dubravka je dost odveci.. ved je vacsia jak DNV a Volkswagen 😃

hoppusmark> preco? tych 20 vozov bolo akurat na linky v DNV, pretoze z hladiska dostupnosti je to najvzdialenejsia cast. Su to neuveritelne jalove kilometre co tie linky najazdia (denne ~50km vozi jeden voz vzduch a sofera)
Reakcia na: hoppusmark #64189:
Na tejto mapke http://www.boku.ac.at/verkehr/T_map_bra.htm si môžeš o.i. pozrieť kde boli asi pred 17timi rokmi plánované vozovne (Prievoz, Na pantoch). Akurát tá Dúbravka sa mi nezdá.
Reakcia na: hoppusmark #64194:
Alebo napr. vrakosy 36xx, ktoré jazdia na 80 a 99, by mohli ísť do Petržalky. Nie je tam síce plnička plynu, ale to nie je ani v Krasňanoch.
Reakcia na: Ike #64192:
Tak pre 20 vozov to nemá cenu robiť. Ke%d už, tak plnohodnotnú vozovňu.

Ale to s tými Krasňanmi sa dá urobiť prakticky "do 24 hodín" takže tam nevidím problém..
Ike:Môže byt aj preto žeby sa zvýšil počet ludí pochybujuci sa v tomto areali aj preto lebo su tam aj uložené veci pochadzajuce z trestnej činnosti.

Tá vozovňa v dubravke mala byt niekde v miestach zast.furmanská
Reakcia na: BMEŽ #64191:
to mala byt tzv. minivozovna - kde by parkovalo 20 vozov z 1.DPA - bolo to v areali SOS PZ SR - ale preco sa upustilo - neviem
Nová vozovňa mala byt v DNV kúsok od VW alebo areali SOS PZ ale upustilo sa od toho.
Reakcia na: hoppusmark #64189:
ta vozovna v Dubravke - sa chysta uz spred revolucie 1989 takze sa jej asi ani nedockame...
mala sa volat Dúbravčice a mala mat ev. cisla 5xxx. Mala stat kdesi za poziarnou stanicou, resp medzi nou a obytnymi domami Podvornice
Reakcia na: Technopol #64173:
Presne tak, v Krasňanoch by sa mali autobusy zrušiť, vznikli by nové odstavné plochy pre električky. Vozovňa Jurajov Dvor je dosť blízko, takže práve tá by mohla vypravovať linky, ktoré teraz vypravuje vozovňa Krasňany.

Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.

Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..
Reakcia na: eripmav #64186:
Aha jasne, uz viem v com je problem. Tebe este nikto nevysvetlil rozdiel medzi Ik 280 a 283. 🙂 Takze Ti to vysvetlim ja. Ten rozdiel je v dlzke vozidla - Ik 283 je o jedno "pol-okienko" na kazdom clanku dlhsi nez Ik 280. A tiez zadnu napravu ma 283 neotocnu (dvojmontaz), 280 ju ma otocnu (jednomontaz). To, co si videl v Budapesti boli Ikarusy 280, len Teba poplietli tie dvere (napr. aj v KE maju Ik 280 dvojkridlove dvere). Tie kratke su Ik 260. Trolejbusy su Ik 280T.
Reakcia na: Majo #64181:
Existuje nieco, co by sa napadne na Ikarus 283 podobalo (teda klbovy autobus typickeho dizajnu, typicke dvere - odlisne od 280) a ze by to nebol ikarus 283? Samozrejme mali tam aj neklbove autobusy tejto serie, to mi je jasne ze sa volaju inak. A tie trolejbusy na fotke som spoznal ze su to trolejbusy, tie som odfotil preto, ze som este trolejbus ikarusovho dizajnu nevidel, ale inak boli presne take autobusy (len vacsinou tmavomodre) - mohli byt nieco ine ako ikarus 283?
Reakcia na: KLF #64165:
Tu ma napadol zaujimavy paradox, ze zatialco Trnavka a JD lezia vedla seba a su to dve vozovne, tak Trnavka a Hrobonka u trolejbusov, ktore su od seba vzdialene X km, su chapane ako jedna vozovna...
Reakcia na: dankosmile #64171:
tak s tou 88 suhlasim... no jo, skoda, ze vsetko je otazkou penazi ? ale ved hadam sa oplatilo investovat do tych novych busov a nakupia sa dalsie.. ☺
A Ikarusy 280 s velkymi vetracimi castami okien jazdia aj v Kosiciach. To sa zrejme objednavatel mohol rozhodnut, ake velke vetracky chce, ked nespecifikoval, asi dostal male - tak nejak to bolo aj u Karosy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.