Samozrejme, že 14T sa s ULF-om nedá porovnávať ani v štádiu maximálnej opitosti.
Ale Porsche vedel, čo designuje a nikto ho do toho nenútil, tak nech sa nečuduje, že si kazí renomé.
presne, len design je od porsche ... vsak aj to robil porsche design .. co robia od pier cez hodinky az po lokomotivy, ale len design
a porovnat to s prazskou porscheterou sa to ani neda. to je nenormalny rozdiel ..
Re #63918 Ámos: no je pravda, ze vo viedni co sa tyka podlahy je to niekedy aj v metre zle. preto _absolutne_ nechapem, preco v novych metrach su cistobiele steny a aj velmi svetle podlahy...
aj ked 69A je taky blby priklad, kedze to ide cez 10ty bezirk a potom to ide do 11steho resp po takych pochybnych castiach ..
ked si vsimnes, tak v 10tom a 11stom su snad posledne bezirky, kde stretnes stare autobusy .. hadaj preco ..
Pochybujem že Porsche navrhli pevné podvozky so schodom, ešte k tomu aj tými sedačkami. Porsche navrhli vzhľad, nie však konštrukciu. Ceľkový dojem ale kazí práve konštrukcia vozidla.
Jo a zabudol som: "Prečo by to mala byť urážka pre Porsche, keď to Porsche navrhlo?"
Práve! No keď české médiá masírujú substrátu hlavy že to je Porsche, substrát sa v tom zvezie, všimne si nedostatky, tak si pomyslí, že Porsche je šmejd.
Bereš to móc doslovne a vzťahuješ to len na vozidlo. Napodobneninu som nemyslel teraz iba Porschetru, ale aj to čo som o ňom čítal v novinách (link je na tiež na novinový list), teda na internetových stránkach českých denníkov. A pokiaľ viem, tak boli aj značne kritické (tie české), najmä čo sa interiéru týka - usporiadanie nad podvozkami. A cpať dizajn Porsche na niečo technologicky tak zastaralé mi naozaj pripadá ako urážka. Však povedz sám, načo má mať vozidlo pevné podvozky a ešte nad nimi aj vysokú podlahu? A k tomu s tým interiérom, ktorý to má. Ak to považuješ za moderné, tak prosím. ?
Prosím pomôžete mi? Chcem sa spýtať ,že dnes som našiel v tajnom vrecku v penaženke polhodinový lístok. Asi je platný je to ten najnovší ale nieje tam zozadu napísané to ,že po nástupe treba lístok cvaknúť. Teda je ešte platný alebo je už neplatný?? Ďakujem.
Neurazim, a uvedomujem si svoje ciastocne sotousstvo v tomto smere, ale nemam pocit, ze by tie vozy boli az take smejdy. Rada 730 nebola prilis konstrukcne vydarena, mala poddimenzovany ram s nedostatocnym osetrenim, ale co do spolahlivosti to boli IMHO dobre vozy, a prave v tomto si nie som isty, ci sa im dnesne elektronicke vozy vyrovnaju.
Ze vyraba civilizovane vozy, nespochybnujem (hoci napr. Citelisy myslim nevyraba, len montuje, a neviem kolko % vlastnych dielov je v ostatnych typoch vozov z ich produkcie), ale vidim ako velku skodu, ze po odkupeni Irisbusom stratila svoju identitu, a najma ze boli z vyrobneho programu stiahnute tak vydarene vozy (to snad nespochybnis) ako LC757 HD12, ci C937 GT11...
Prečo by to mala byť urážka pre Porsche, keď to Porsche navrhlo? A prečo by to mala byť napodobenina, keď je to úplne iné vozidlo. Tvoja nesc hopnosť vidieť inak ako čiernobielo a vytvárať radikálne názory po piatich sekundách spôsobuje moju neschopnosť komuinikovať s Tebou o niečom normálnom.
Potrebujeme. Aj na západe to pochopili, že taxík nie je ekvivalent, bez ohľadu na cenu. Pretože ľudia sa ti na taxíky vykašlú, ľudia pôjdu ožratí vlastnými autami.
Hádam sa neurazíš, keď poviem, že toto je typický šotonázor. Karosa už skutočne nie je to, čo bývala. Karosa už nevyrába šmejdy, ktoré sú po troch rokoch bez laku, po šiestich majú zlomený rám a po desiatich sa môžu vyhodiť. Nejaké ojedinelo preživšie B731 v tom nemajú žiadnu vypovedajúcu hodnotu, to si môžeš porovnať so stovkami Mercedesov O 303, lietajúcimi po Balkáne.
Karosa dnes vyrába civilizované autobusy nižšej strednej triedy.
A moj nazor na ND poznas a je nemenny, ale jednoducho ten DP stym nic nespravi ak to mesto nezaplati.
A ono neplati denne vykony a nie to este nocne.
Ja by som si tiez vedel predstavit lepsiu siet ND s lepsimi intervalmi no bohuzial vodici musia dostavat plat a autobusy papaju naftu. Financie nepustia...
Jednoducho je to boj s veternymi mlynmi. A skutocne by som radsej videl L93 a 94 v sedle s 10 min. intervalom ako nocak raz za pol hodinu.
A pozri sa na to aj zo strany tvrdo pracujucich taxikarov, co musia nieco jest a musia pracovat ?
Ked uz o tej viedni, bol som tam v piatok a cistota vozidiel sa tam vyrazne zhorsuje. teda sedacky maju ciste ale podlaha a obklady stien. Humus. Take by som ani v BA nenasiel ake som videl napr. na 69A
Bolo to na jar a mladas, cca 16 grcal na druhom sedadle za prvymi dverami na bubon kolesa. Ked som mu povedal, ze bud si vystupi alebo si bude grcat na svoju bundu, tak si zvoli grcanie na svoju bundu . Isiel len dve zastavky...
A asi tak pred mesiacom som pripity isiel busom aj ja. Po zemi som vsak negrcal, viem kedy mam dost.
? To mi napadne pripomina tu prazsku slecnu v tereniaku, presne takto zaseknutom medzi dvoma T6-kami ? Ale toto je tusim este lepsie ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Pochybujem že Porsche navrhli pevné podvozky so schodom, ešte k tomu aj tými sedačkami. Porsche navrhli vzhľad, nie však konštrukciu. Ceľkový dojem ale kazí práve konštrukcia vozidla.