Presne, dalsia podstatna vec: o 20:00 uz ziadna 9 nechodi, takze ake prestupne moznosti zostavaju vecer z Ruzinova do Petrzalky? ZIADNE....
14 konci na L.Stura a 8 na hl.stanici. Takze ani Kapucinska, ani Novy Most ?
Mám jednu technickú otázku: Aký je namenší traťový polomer oblúka v Bratislave? Tuším že nikde nie je menej ako 25 metrov. Môže to niekto potvrdiť alebo vyvrátiť? Ďakujem.
Na zastavku Novy most chodi dost spojov, ale ked nie je vyluka, tak nic z Ruzinova a nic z Race. Aj ked je pravda ze L5 a L9 umoznuju prestup na Kapucinskej na linky do Petrzalky. Tym nechcem povedat, ze tam nie je husta premavka - lenze vsetko to je z Dubravky a Karlovej Vsi, to by sa mohlo rozdelit do tunela viacej, to suhlasim...
Ale kolko ludi islo na Kapucinsku, ono Zochova-Kapucinska (93, 94...) je asi dolezitejsi prestupny uzol do Petrzalky nez Novy Most, ale tam chodi L5 a L9 (aj ked 9 konci dost skoro vecer!), mozno mas pravdu...
Taky isty nezmysel je linka 6, ktora ma v centre od prestupnych uzlov dost daleko. Ak by sa zachovala aj po vyluke trasa L1, ktora je teraz, a 6 by sa zrusila, tak by to bolo velke plus.
Myslim ze s elektrickami treba nieco robit, hlavne co sa linkovania a prestupnych uzlov tyka. Viem ze trat do petrzalky by toho vela vyriesila, ale podla mna bude trvat este dlho, kym ju postavia.
? priebezna konecna zastavka... len skoda ze tam nenahodi aspon tie +2min aby sme odisli s nulou... ?...
Eripmav: Ja mam pocit ze tam chodi teraz dost spojov a uz teraz tam musime stavat pred zastavkou kym odide iny spoj pred dalsim (aspon rano) ked mam rano c.17 tak sa tam trckame jak debilkovia za sebou jeden odide, druhy pride a dalsi za minutu... ja si myslim ze linka c.17 by mala tocit cez tunel spat ako posilovka linky c.5 cez Kapucu... Z Dubky ide toho dost a aj dost casto... ?
No čo sa týka tohto okruhu, osobne som sa cezeň v posledných rokoch celkom často vozil na výlukovej L 6 a L11 a počet cestujúcich v úseku Kapucínska - Nový most okrem mňa v celej súprave 1 - 2 ľudia, takže sa to rozhodne neoplatí.
Myslim ze hoppusmark by chcel aby L14 isla aj pod Novy Most, myslim ze to nie je zly napad - okruh nam.snp-tunel-novy most-safarikovo nam. alebo opacne... Aj ked urcite to znamena predlzenie trasy a teda viac vozidiel, viac vodicov... Ale kazdy tu rozprava ze nechceme linky odvsadial vsade ale cestujuci maju prestupovat... No len ono to chce potom nejake miesta na prestupovanie, najlepsie zopar miest, kde sa vsetky linky stretnu, a myslim ze Novy Most by medzi take miesta mal patrit a tak fakt, ze linky ako 11, 14, 13 tam nechodia povazujem aj ja za vazny nedostatok.
Cize preto preferujes elektricky na hl.st. lebo tam cestujes ty?
Presne ako pisal eripmav, aj ja som musel m i l i o n k r a t vystupit na Trnavskom/Racianskom z liniek 2,3,8 a neskutocne ma stvalo ze musim cakat (vecer aj 10 minut) na linku ktora ide do centra..
A tu nejde iba o jediny prestup, ale napr. ak prestupujem este do petrzalky tak mam v takom pripade prestupy 2, z toho jeden uplne zbytocny "elektrickovy".
Keby aspon dojazdy z Ruzinova do vozovne Krasnany vozili ludi. Vecer ma vzdy na zastavke zasypu prachom tri elektricky rutiace sa do Krasnan, kym pride nieco, co vezie aj ludi...
Jedine rano funguje takto jeden dojazd na linke 9.
Prec so Zacharom, bleee.
TeBeCe v dispečeri písal, že vraj od zajtra. L8 je na to, aby ľudia išli PRIAMO z Ružinova na Hlavnú Stránku. Nespamujme tu diskusné fóra, zriaďujem o tom stránku a tam dám aj diskusiu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TMK2200