Už dávnejšie bola snaha vyhodiť MHD z Komárovskej. Teraz sa naskytla šanca. Tu sa nemá zmysel baviť o obslužnosti územia, povedal by som že DPB považuje Komárovskú za ulicu, kam MHD nepatrí. Keď sa vyskytne zámienka, vyhodia odtiaľ aj 510 ?.
A keby si si ty niekedy čítal taktiež diskusiu poriadne, tak zistíš, že to čo si napísal je úplna momotina. Ja som v žiadnom prípade nesúhlasil s tak extrémnymi a zbytočnými vecami, ktoré sa tu preberali ohladom tarify.
inac som velmi zvedavy co spravia zas o rok, ked zas budu pitchovat ti, co im 87 vyhovuje tak ako chodi teraz... ono sa totizto volakedy ked este chodila 97 a ja som nou cestovaval pravidelnejsie rozkladala zataz z medzijarkov priblizne 50:50 smerom do vrakune a na dolne hony, pricom rano chodila 71tka do slovnaftu z dolnych narvata (a 87cka to vraj zdedila)...
S tou Podzáhradnou je to pravda, lebo po zrušení L71 tam nič iné nestojí, ale že sa bude musieť na trolejbusy prestupovať pri Bille prechádzaním cez cestu, to sa mi teda nepáči (keď pri L97 to na Komárovskej fungovalo bez prechádzania).
Takto môže stáť aj na Podzáhradnej, kde je viac ľudí ako na Kovovej A určite bude záujem o cestovanie do Billy z pohľadu cestujúcich na trase linky 87.
A na zastávke "Komárovská" by ani nebolo nutné prechádzanie cez cestu z L87 na L201, 202 a naopak, zatiaľ čo pri Bille to nutné bude. ? Prečo to tak bude, čo si Billa zaplatila posilnenie MHD? To pochybujem...
Okrem toho, na zastávke "Komárovská" je možný prestup aj na / z linku č. 75, čo na Toryskej možné nie je...
Myslel som, že tak ako predtým 97-ka pôjde tá 87-ka po Komárovskej (cez zastávku "Kovová"). Takto tá zastávka znova zostane len pre 510-ku. ? V takom prípade by prestup z trolejbusov mohol byť na zastávke "Komárovská", nie?
okamžite je široký pojem. Okamžite je u mňa čím skor tým lepšie.
Do súčastných tramvají - je každému jasné, že kapacitne by sa to nezvládlo a je to podmienené nákupom nových vozidiel.
Čo je to doriešený nosný systém, keď zatiaľ nie je ani na papieri ? Tak o čom teda píšeš ? O patovom stave, keď sa nedeje vôbec nič, že ? Takže žiadne potom.
co ja komplikujem???
dnes ked nemas elektricenku, tak idem do stanku alebo k automatu a za rozumnu cenu si kupim listok... v ostatnom pripade, ktory navrhuje luky by som mal smolu, lebo by som nemal "kredit" ?
Keby sa dohodol metrovagón Brill s luky133m, tak by cestujúci na zastávke priložil čipovú kartu s čiarovým kódom na sofistikovaný automat, na dotykovej obrazovke by zvolil typ autobusu a cieľ cesty, počítač by "zariadil" príchod požadovaného vozidla na príslušnej linke a odrátal by príslušný kredit, vynásobený koeficientom 25Tr:-).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Do súčastných tramvají - je každému jasné, že kapacitne by sa to nezvládlo a je to podmienené nákupom nových vozidiel.
Čo je to doriešený nosný systém, keď zatiaľ nie je ani na papieri ? Tak o čom teda píšeš ? O patovom stave, keď sa nedeje vôbec nič, že ? Takže žiadne potom.