Asi natrvalo. Tiež to nekomentujem, a toho magora čo to schválil by som najradšej nakopal do gulí. Obzvlášť do tej tretej, čo mu vyrástla omylom na krku... ?
Ak je to len dočasne, tak trochu nechápem, načo tam robia Creteprint, keď v Petržalke je šialené množstvo zaťaženejších zástavok, ktoré vyzerajú ako tankodróm. Ak je to natvralo, tak nechápem, ako to mesto mohlo dovoliť.
Presne tak, ja osobne síce Petržalku považujem za najodpornejšiu MČ v Bratislave, ale nezdá sa mi, že by bola nejako naschvál diskriminovaná. Proste je fakt, že vozovňa sa ide rušiť, a teda sa neinvestuje do obnovy jej dielní, výstavby plničky a podobne, a teda tam dožívajú najhoršie vraky. Ale keby vozovňa odsúdená na zánik bola v Ružinove, tak si myslím, že by mala rovnaký osud. Keby som bol magor, tak začnem protestovať, že sa ide v Petržalke stavať rýchlodráha a nová vozovňa a že tu v Ružinove máme len pomalé a nespoľahlivé trolejbusy a húsenkovú dráhu na Ružinovskej a Miletičovej, žiadnu perspektívu a že prečo idú v Petržalke stavať modernú autobusovú vozovňu a modernú rýchlodráhu..
Ja neviem, že niektorí to berú tak emotívne. Si podaktorí namýšľate, že tu je nejaká diskriminácia v DPB. Že Peržalka = koniec sveta a potom už iba Madagaskar a Antarktída?
To DPB nepreraďuje tie Ik 280 a IK 283 na 4. koĺonu preto, že je to Petržalka ?, v zmysle že je tam vysoká kriminalita (už nie je), že je tam plno feťákov a neviem koho ešte a že si nezaslúžia dobre cestovať... ?
Keby boli vozovňa Dúbravčice, tak sa tie staré vraky možno preradia tam. Vozovňa Petržalka sa berie ako obyčajná štvrtá(= jedna zo štyroch, nie štvrtá v hierarchickom poradí ?) dopravná prevádzka autobusov (technická tam snáď ani nie je) a proste je tam nedostatok vozidiel, tak sa preradí odinadiaľ. Napríklad na 2. koĺone teraz tie kĺbaky chýbajú a chodia namiesto nich sóla. To by ste chceli? A že prečo dávajú Ik 280 na celodenky a IK 435 na delené služby, tak to je ich problém.
Solarisy pôjdu na 1 a 2.kolónu preto, že je tam plnička Cng. S tou na Prístavnej som aj ja počul, že sa má zrušiť pre vozidlá MHD, možno časom sa zruší úplne. Aj keby nie, tam sa 15metrový autobus veľmi ťažko vymanévruje.
A aj tak dojde k prerozdeleniu výpravy po zaradení solarisov od 3. 7. Zoberte si, že napríklad hypoteticky bude vozovňa Petržalka vypravovať linku 50. Bežný substrát to nebude vnímať, že "v Petržalke", alebo "z Petržalky" jazdia vraky. Bežný substrát bude konštatovať, že "na linke 50" jazdia vraky.
Takže občas sa treba pozerať na niektoré veci čisto pragmaticky. ? ? ?
Tomu ver, taky Andy je podla mna na mile od reality ked povie, ze vsetko OK, kedze byva v Ružinove kde su elektricky a trolejbusy...ved vsetko je v poho ked prevazna cast Soláčov bude inde a vsetky vraky sa presunu do Petržalky....spolu sme to dokazali....
A kamže chceš ísť? Aby si sa nečudoval, keď zistíš, že za hranicami sú možno väčší tupci ako tu na Slovensku.. Jediný rozdiel je, že sú krajšie oblečení, majú rovnejšie cesty, krajšiu MHD a usmievajú sa trochu viac, hlavne tí starší.. Tupí sú ale rovnako...
zabudol som napisat, ze som sa na Slovensku narodil a to s tym cudzincom som myslel tak, ze tu si ludia viac vazia cudzincov ako svojich takze preto si ma budu vsade vazit rovnako... ani tu nie ani tam nie... Nas stat nas chce vytlacit z tejto krajiny a preto nam robi zle. Ak by prisla moznost nevahal by som a uz nikdy by som tento humus ani neoplul.
Ja som tiez petržalčan. A ked som videl ako to tu ide do riti tk vcera som bol na prvej hodine šoferáku. Kaslem na MHD. Nestoji za nič. Matke museli skoro amputovat nohu pretoze si ju rozbila v hrdzavom Ikaruse typu 280 a skoro dostala tetanus. Kaslem na to! Ak sa bude dat idem prec. Slovensko je na nic. Ludia ti chcu len zle a cudzinec som aj tu aj inde. Nikde nic nemam a dokonca tam mam aspon peniaze.
Ve vozovně Komín nám po skončení Autotecu právě opět stojí vaše nová 25Tr 6702, takže v nejbližších dnech ji čekejte již u vás. Zaslechl jsem něco v tom smyslu, že by snad z Brna k vám jela vlastní silou, nakolik je to pravda, nevím.
"Ja osobne dosť pochybujem o tom,či by malo význam produkovať čisto slovenské autobusy.Slovenský trh je extrémne malý a chudobný..."
- nejde o slovenský trh, aj Solaris by bol v keli keby sa mu nepodarilo presadiť v západnej Európe a zostal by len na poľskom trhu.
Novoplan mohol byť tiež rovnako uspešný keby neboli v SAO taký neschopáci. Stačí sa pozrieť na ich web a ďalší komentár netreba... ? ?
pred 8 rokmi som mal v rukach 106-ky (od kupy cca 3 roky) a neboli s tym problemy. Servis bol cenovo prijatelny (v porovnani s Daewom, ci Nissanom). Aj 406 bola OK.
Re #62578 m@rtin: takze preliezacka? To neni bohvieco, aj SOR sa uz poucil.
No bral by som skor variantu 283 ma vacsiu kapacitu a je ovela dlhsi ako 435. Dalej vacsina Ikarusov 28x sa nachadza v petrzalke, tak skor aj kvoli jednote vozoveho parku. Tie vozy este par rokov vydrzia a ked sa otvori tram, tak sa mozu vyradit. usetria sa potom dalsie presuny vo vozovnach ?
No petržalská vozovňa má najmenej priestorov na údržbu, tak tam tie autobusy asi naschvál dávajú dožiť. Proste asi je to lepšia varianta ako neudržovať tie 435ky a zároveň 280 mať v super stave na Trnávke... Aspoň taký je môj dohad..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy