Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Niekto tu spomínal, že vraj 6298-ka je v BBDS. Je to pravda?
Reakcia na: Andy #62402:
Ten mladší (ktorého poznám), jazdí ako šialeny? Mne jeho jazda pripadá normálna, načo sa bude pchať do úzkej odbočky večer keď nikto nejazdí, keď si to zoberie stredom širokej cesty 😃 haluzák 😃 ja jazdím lepšie ?
Reakcia na: Matej Balog #62397:
TO JE TO ISTE AKO U LINKY 44 A SORRY ZE PISEM S CAPS LOOKOM ALE NEJDE MI VYPNUT
Reakcia na: T3 #62401:
1709 je psychovozidlo, jeden vodič jazdí ako pomätený a druhý zas má rád ružové osvetlenie a kvety... 🙂
Reakcia na: piol #62398:
Vodiča poznám a nežení sa 😃 povedal, že to je len ako dekorácia 🙂
Reakcia na: Sommelier #62388:
Cez Nový most by boli dobré ako tu už niekto písal t-busy.
Reakcia na: Mego #62396:
"dneska" neznamena ze o 15 00. Inak si asi mal na mysli 15:00 ?
Vodic 1709 (L63) sa zeni? Ma interier vyzdobeny bielymi ruzami 🙂
Reakcia na: Mego #62394:
No T3 ma tiež pravdu ale tá linka iba začína, tak ju ešte všetci nepoznajú... ?
Reakcia na: T3 #62395:
o takej 15 00 uz neprsalo
Reakcia na: Mego #62394:
Asi rozmýšľam ty ťuťmak, keď prší a fúka tak určite sa niekto vyberie na bicykel ?
dneska vydena 128 a moc velky zaujem o nu nebol nikto tam nebol
Reakcia na: si #62389:


Bod 4.: Asi na Kapucinsku alebo by vytvorili krizovatku v Tuneli heheheheh... ?
Reakcia na: Ike #62383:
posadku autobusu tvori sofer a zavoznik ? prednostne pravo na cestovanie linkou 128 maju cestujuci s bicyklami.
Reakcia na: Sommelier #62388:
No, nechcel by som zazit jazdu KOLAJOVYM vozidlom po VISUTOM moste... Fakt nie!
Reakcia na: SZKV #62386:
to bol dokument o verejnych pracach.

a bohuzial BA nie je na tom tak dobre ako praha ze si moze sama financovat elektrickovu trat. vsak teraz ma BA uz iba asi 1,5 miliardy na elektrickovu trat. dva krat hadaj kto doplati zvysok ?

takze je _velmi_ podstatne ci je elektricka aspon spomenuta vo verejnych pracach. lebo z toho planovaneho rozpoctu asi 10 miliard na tento spas bratislava sama neutiahne.

a nevytrhne to ani tych mozno 100 milionov na stary most z fondov EU

kde myslis, ze bol spomenuty most apollo ? vo verejnych pracach ...

Re #62388 Sommelier: nechcem ti kazit iluzie, ale elektricka cez novy most ti nikdy nepojde a to ani teoreticky. je to vacsia fantasmagoria ako tazke metro v BA.

hlavny problem by bol v samotnom novom moste, ktory je stavany tak ako je. prejdi sa niekedy po novom moste a po pristavnom a porovnaj si vibracie 🙂

inak jedine kde sa teoreticky pocita s elektrickou je ked sa zbura a zrekonstuuje pristavny most.

aj ked to je tak o 20-30 rokov 🙂 ale sa planuje hore 4+4, dole zeleznica + elektricka (samostane).
Reakcia na: Sommelier #62388:

1: pokial by ces stary most a safarikovo nam. chodili linky priamo dalej do mesta a cez novy most by chodili len linky co by pod nim koncili, co myslis, kde by bola vyssia hustota spojov ?

2: videl si niekedy aspon zdaleka nieco o tom ako sa dimenzuju mosty na staticke a dynamicke zatazenia ? a mas aspon troska tusenia o tom ako rozdielne vyzera dynamicke zatazenie od prejazdu autobusu a ako vyzera od prejazdu elektricky ?

3. myslis si zeby ti kapacitne stacila polovica noveho mosta pre cestu dopravu pri uzavreti stareho mosta (a jeho ponechani pre pesich) a jednej polovice noveho mosta (na kolajovu dopravu) ?

4. kam by si chcel z toho noveho mosta tu trat zaustit ???
Reakcia na: hoppusmark #62351:
stačí sa pozriet na interval liniek na zochovu a hned pochopis, ze by bolo koncepcnejsie Petrzalku napojit cez Novy most a tym by bolo zjednodusene aj prepojenie hlst. Cez stary most sa to cele narve do centra a z toho mam obavu.
Pritom to cez Novy Most nie je nerealne a realizovatelne, za tie iste peniaze + starý most pre peších - ja to považujem za to najlepsie co by sa mohlo stat.
Reakcia na: SZKV #62386:
a to si ako myslel? "Pro tramvaj komunisti nachystali koridor ve východní části sídliště a pro S-Bahn zase na západním okraji, takže se to bude dobře doplňovat i když se úřady nedohodnou..." ak to bolo myslene na Petržalku, tak prosim o vysvetlenie, pretoze boli uvahy aj o elektrickach v Petržalke za socializmu ale definitivne a realne sa za sociku zacalo budovat v Petržalke tazke metro take ake je v Prahe a ten koridor bol rieseny praveze pre metro...
Reakcia na: aquila #62344:
Proč by měla být o tramvaji zmínka v ministerských materiálech o železnici? To je čistě věc města.
Fakt je, že v civilizovaných zemích bývá zvykem takové stavby koordinovat, ale u vás to naštěstí vyšlo stavebně tak dobře, že ta separovanost zásadně nevadí. Pro tramvaj komunisti nachystali koridor ve východní části sídliště a pro S-Bahn zase na západním okraji, takže se to bude dobře doplňovat i když se úřady nedohodnou...
Jen by to pak chtělo zavést IDS, aby byla železnice v centru tarifně integrovaná do MHD, jinak to bude z hlediska potřeb města na nic.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.