Reakcia na: Ámos #62285:
Ten priestor treba revitalizovať, súhlasím. Neviem v akej hĺbke má byť železnica, ale čím hlbšie, tým lepšie (aby stihla klesnúť dosť hlboko pod dunaj. Možno by sa dal ten terminál spojiť s podzemnou stanicou Filiálka. Minimálne tak, aby sa dalo prejsť zo stanice na terminál pod zemu, bez nutnosti loziť na povrch. To si vyžaduje ďalšiu koordináciu so železnicami, čo vidím ako výzvu.
Ámos
Jednym z problemov elektrickovej dopravy v centre je krizovatka Legionarska - Krizna a Trnavske myto. Cele by to bolo potrebne dat pod zem. Na to vsak mesto peniaze nema. Preco teda nevyuzit sukromneho investora.
Plochu kolajiska od krizovatky Legionarska - Krizna a "terminal" na Trnavskom ponuknut investorovi na vybudovanie nejakeho toho objektu s tarchou nutnosti vybudovania podzemnej elektrickovej trate, ktorá by pod zem vstupovala za zastávkou Legionarska nasledoval by podzemny prestupny terminal a nasledne by trat pokracovala vetvenim a vystupovala na povrch pri statistickom urade na Mileticovej ulici repsektive pred zastavkou Odbojarov.
Budove dat obmedzenie pri krizovatke Legionarska - Krizna obmedzenie max. 10 nadzemnych podlazi, pricom poslende bude ustupene s terasovitym vzostupom smerom k Trnavskemu mytu, kde by bolo vyskove obmedzenie 26 nadzemnych podlazi, pricom posledne by bolo opät ustupene.