Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #62050:
Karosy B961E maju normu Euro3 alebo nieco take, mam pocit ze to robia uz aj so stvorkou. Istotne si myslim, ze je lepsie mat 36 autobusov ktore su spolahlive, ako 22 ktore su sice nizkopodlazne, ale je ich malo (a k tomu dopravny podnik vyradi niekolko srotov)... a par karos mohlo ist pod plyn.
Reakcia na: skyline29 #62048:
No neviem, tých 30 autobusov moc vzduch neznečistí, však teraz sú kadejaké prísne normy na tie motory.. Minule tu niekto písal, že tie plyňáky nie sú zas o moc šetrnejšie k životnému prostrediu.. A ekológiu pri terajšom stave MHD podľa mňa môžme dať na posledné miesto priorít..
Reakcia na: Mike #62033:
najlepsie je na GO poslat voz, ktory jazdil. Z roky odstavenych Karos zazraky nevykuzlis.
Reakcia na: Ike #62043:
,,a znecistovanie prostredia? co to je?"....no to je asi pre vas vsetkych nic....to je VSETKO!!!!!!zas mat 36 busov je sice radost,ale ne na ukor zivot. prostredia...a rychlo kupovat busy,kym sa vyrabaju je ubohost...to uz je fakt taky zebracky dpb,ze nemoze kupovaz fungovky??
?
Reakcia na: Andy #62045:
36 kusov 😉
Re #62043 Ajk: Neverim, ze invalidi cestuju len autobusmi. Alebo to beries z pohladu obyvatela DNV? Inak vlkom je jedno, ci je podlaha vysoka abo nizka, pokial nejsu na vozicku, vlkom ide o to, aby co najrychlejsie (resp. najpresnejsie) sa dostali na dany bod, pohodlne a bezpecne (v tom pohodlne neuznavam nastupovanie ale cestu). Nemyslim si, zeby im dajak schody prekazali, lebo minule nejaki starci bezali od lidlu na autobus, palicky cez pleco a vyskocili na schody... a ze im to prekaza. ?
Reakcia na: Andy #62044:
Z tohto hľadiska by som prijal skôr 15 metrové trolejbusy (prípadne aj s pomocným pohonom) - to sme tu zatiaľ naozaj nemali. ?
Reakcia na: Ike #62043:
No dobre, ale tak radšej 34 kĺbových ako 22 15-metrových hoci aj s nulovou výškou podlahy 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62042:
Ale DPB má radosť z 15-metrových, oni 18-metrové nechcú, totiž 15-metrové hračky doteraz nemali, a ešte k tomu na plyn 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62040:
sak v meste vobec nemame invalidov.... a znecistovanie prostredia? co to je?
? ?
Reakcia na: Andy #62041:
Ale naco 15M... oni vedeli ze plynove dlhsie ako 12M je len 15M... ale pisem ze keby nebola ta podmienka... tak 36 vozov mat, to je radost! ?
Reakcia na: E499.3056 #62040:
Však vieš, 15-metrovú hračku vysokopodlažnú nevyrábajú... 🙂
Reakcia na: E499.3056 #62039:
Cena B961E je okolo 6 200 000, cena 15M plynaku je okolo 10 200 000... ked som pocital, tak mi vyslo lepsie cislo 36 kusov, takze uvadzam este raz.

36 kusov NNP NCNG B961E - 223 000 000 cca
22 kusov NP CNG SU15III - 226 000 000 cca
NNP - nenizkopodlazne, NCNG - neCNG

takze to mame o 14 autobusov viac a sice to o kus znecisti zivotne prostredie, no ale tych 14 autobusov naviac... ? za tie 3 miliony este nieco zmodernizujem, aby jazdilo.
Keby nebola podmienka ze CNG a nizkopodlazny, kupil by som asi 35 kusov karos B961E, pokym sa este vyrabaju. Cena jednej je asi tak 6 melonov.
Reakcia na: Mike #62033:
Pred minulými voľbami snáď bola nejaká obnova vozového parku? Tuším vtedy nebola žiadna, teraz je aspoň tých 22+6 vozov.. Lebo nejak nechápem to slovo "napriek" 😃
Reakcia na: Ike #62030:
Že skončia Ikarusy 280 sa hovorilo už v 2004, potom v 2005, hovorí sa v 2006, a skutočnosť možno bude 2007. A to nám tu ešte zostanú 283ky, takže sa niet čo tešiť.. ?
No momentálne máme v Blave presne 120 cng vrakos. 60 kĺbových a 60 sólo. ?Pri dnešnom stave okamžitejprevádzkyschopných autobusov okolo 460 tvoria plyňáky cca štvrtinu.
Samozrejme, toto číslo sa zmení po zaradení solarisov a vyrdení ik 280 a po pribudnutí ďalších cng vrakov. ? ?
Reakcia na: Verusha #61985:
Děkuju za opravu, zmátl mě nátěr toho trolejbusu, protože naprosto stejný nosil prototyp Tr22 (ještě s plzeňským číslem 999) v Ústí nad Labem- než ho DPmUL odkoupil, přelakoval a zařadil pod číslem 601. Jinak s tou 604 jsem celkem překvapený, protože mi vždycky přišlo, že Ústí je Tr22 podstatně víc. Ale abych řekl pravdu Tr22 nevyhledávám a v když to díky nízkým intervalům jde (zejména v Brně na bývalé 25 a 26) si to nechávám ujet, takže nemám v evidencích přehled.
Reakcia na: Mike #62033:
No ja som zasa počul, že tento rok má byť splynofikovaných 39 vozidiel (ale neviem akých).
Reakcia na: BMEŽ #62031:
1201 - šrot, 1203 - plyn, potom je zo spomínanej rady už iba 1212, zrejme čoskoro na plyn a 1213 (po G. O., je možné, že do Pétržky)
na 2DP už rada 22xx neexistovala.

Re #62030 Ike: IK 280 je 27, solarisov je 22. Ubudne minimálne 5 vozov. + napr. ubudol bez náhrady 4506 a či tento osud náhodou v dohľadnej dobe nečaká aj 4512, 4513 a 1510.
Proste viac ako soľ potrebných kĺbakov stále a stále ubúda bez náhrady.
A napriek volebnému roku tých peňazí je pre obnovu vozidlového parku asi stále moc málo, lebo aj krátke vrakosy (nie že by mi nejako extra chýbali) ale tých odstavených vrakov
je viac než dosť a keby sa na G.O do starka všetky poslali a ako cng vraky by jazdili ešte nejaké tie roky, ale údajne sa ich dosť bude šrotovať.
Reakcia na: BMEŽ #62031:
mohli by ju splynofikovat, nechat manual, sedadla a posielat na linky cez vikend (21,37,29 etc)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.