Votrelec: Ty si si asi nevsimol tych vybagrovanych jam v koridore pre tazke metro naprojektovanom pocas komunistov... netreba toho az tak vela vybagrovat aby z toho vznikol suvisly koridor. Okrem toho, vacsina ciest vediet cez tuto oblast uz na miernom nasype a je jednoduchsie dvihnut cestu ako zeleznicu. Takze jedine stupanie na celej trati bude medzi stanicami Vlastenecke namestie a Farskeho, kde bude trat prechadzat z tejto uz vybagrovanej jamy na estakadu a nasyp pred Starym mostom.
Ak ti spravia metro na stlpoch, to potom uvidis ako sa odtial bude dobre rozliehat rachot... a uzemie pod tym sa zarucene vyuzije leda ak ako parkovisko...
Bart: to vies, ked si kazdy starosta povie ze do kazdej paze chce MHD, potom niekde choda uplne nevytazene linky robit vozokilometre a niekde inde to zas chodi narvate lebo sa tie vozokilometre uz neusli...
Ak ti spravia metro na stlpoch, to potom uvidis ako sa odtial bude dobre rozliehat rachot... a uzemie pod tym sa zarucene vyuzije leda ak ako parkovisko...
Bart: to vies, ked si kazdy starosta povie ze do kazdej paze chce MHD, potom niekde choda uplne nevytazene linky robit vozokilometre a niekde inde to zas chodi narvate lebo sa tie vozokilometre uz neusli...
KLF
da sa zhustit interval ale aby aj 201 aj 202 boli klbaky... Vravim - SIEL som tade NIEKOLKOKRAT, ci v sedle, ci v spicke a ako mi teda vysvetlis, ze som kukal kam sio sadnem ?! Bola to 201...
Na druhej strane - ANO - siel som mnohokrat aj tak, ze som nevedel ci nastupim...