Tu je ale dosť veľký rozdiel.Keby mal SPP reklamu len na jednom voze ,tak ako reklama o žltačke,bolo by to OK.Ale takto sa SPP chystá znetvoriť polovicu vozového parku.Skutočne si myslím,že by ich aspoň farebné prispôsobenie na červeno-bielu nezabilo.A kam tie úžasne veľké prachy z reklamy idú,by ma tiež zaujímalo.
no a co potom ta nechutna reklama na ockovanie proti zltacke?to na mna posobilo ako sirenie poplasnej spravy ze vsade v mhd je nejaka infikovana krv...aspon v busoch si to mohli odpustit ked uz na to clovek musel pri veceri pozerat ?
? vcera sa stratil v hmle... hehehe. Viem koho myslis, cely v ciernom a uplne mrtvy... ? pozera len do predu max. 20km/h a ide jak naprogramovany robot, to vyzera na dajakeho stareho fandu motoriek ktory uz je stary a hambi sa ukazat za bieleho dna, ale inak masinu ma dobru... ?
ja si myslim, ze ani klbove vozy na vikendovej 88 nie su na skodu. Sola sa obcas poriadne naplnia, v klboch sa cestuje prijemnejsie. Takze ak sa 15m nasadia na linky ako 88, ci 96, budu kapacitne OK (aj v sedle a cez vikend).
ty a ortodoxný liberál ? No dobre...
A čo to má spoločné s tým, že keď niekto zaplatí, nech to má aké chce ?
Na konci dňa aj ty dobre vieš, že okrem základu - že každé posolstvo (aj to reklamné) nesmie porušovať ľudské práva, nehanobiť a tak podobne, ale konkrétnym médiom je dopravný prostriedok patriaci spoločnosti, ktorá musí brať do úvahy charakter a formu reklamy, ktorú na vozidlá uvádza, najlepšie tak, aby nebola odradzujúca alebo odpudzujúca, jednak pre ďalších zadávateľov na jednej strane a cestujúcich na strane druhej.
Ty jo, to bolo súvetie, že dovidenia... ?
Všetko je to o vzájomných vzťahoch. Napríklad starí draci boli úplne v poho oproti tým žltým nádherám.
Takže by tie peniaze nedalo v dotácii ale v reklame, hej? ? ?? No a teraz si predstav, že keď bude chcieť, tak ani dotácou nedá, ani reklamu nezaplatí a aj tak bude mať autobusy fialové s hnedými bodkami...
No peniaze nie su na zahodenie ale pokial by mesto za to zacvakalo...iste,islo by pravdepodobne iba o suchoparny presun penazi, kedze mesto je 100% akcionarom DPB, ale ak by mesto objednalo tolko reklamy a dalo na nu peniaze,tak DPB bude mat mensiu stratu v celkovom zuctovani a mesto nemusi davat taku velku dotaciu, ci nie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike