Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony.sk #61313:
no, ale nebude to 6 metrov od okien, to si uvedom. A tu kazansku rozširiš na dlzke 15 metrov, co je na prejazd krizovatky nepostacujuce.
Reakcia na: intony.sk #61314:
cez mlynske by bola alektrička T3 a K2 a spol. s pokracovanim na gagarinovu, tomasikovu.

Cez pristav by jazdil vlak s primestskymi jednotkami... 1435 mm
Reakcia na: Sommelier #61312:
A ja naťahám električku cez Mlynské nivy? Veď ty si hovoril niečo o trati cez prístav...
Reakcia na: Sommelier #61310:
Pri križovatke, sa dá cesta rozšíriť, choď sa pozrieť na Kazanskú osobne.
A inak u tvojho návrhu asi nevadí, že sa bude pred domami vo Vrakuňi preháňať železničné vozidlo...
Reakcia na: intony.sk #61306:
tie mlynske nivy by som prenechal električke a železnicu cez pristav - s vytvorenim elegant prestupu na Tučkovej
Reakcia na: intony.sk #61308:
neviem či existuje nejaká norma na vzdialenost od obytných budov, ale Tí ľudia si tie byty nekúpili s tým, že sa im tam bude preháňať nejaký bombardier.
Zrušíš tým dva jazdné pruhy - čo na Kazanskej nie je možno problém, ale pre prejazdnosť križovatky áno.
Reakcia na: Sommelier #61304:
poprosim ta, skus si tu trasu co navrhujes prejst pesi a trocha kriticky zhodnotit realnost umiestnenia kolajnic v danej trase...

prekonanie kruhoveho nie je prusvih, pojdes blizsie k dunaju priblizne po takej istej trase ako je cesta z pristavnej na slovnaft, vlecku zeleznice do pristavu mozes prekrizit cez existujuci nevyuzivany podjazd ktory tam ostal po povodnej ceste...
domy na kazanskej su omnoho vacsi prusvih; tam sa to uz da riesit asi jedine zrusenim jedneho dvojprudu cesty...
Reakcia na: Sommelier #61304:
Trať na Dolných honoch ide od Popradskej v stredovom páse Kazanskou.
Reakcia na: Sommelier #61304:
Štefánikova by bola pekná po povrchu, ale to by sa musela doprava výrazne obmedziť a neviem ako by to dopadlo ?
Reakcia na: Sommelier #61304:
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej.
http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)
Reakcia na: Emo #61303:
mozno by to tak mohlo zostat... ? ale mne je to ako mimoblavakovi teraz...
Reakcia na: intony.sk #61296:
Nie uplne od veci.
Prečo to musi ist po Stefanikovej pod zemou ?
Su tam velke pivnice, aby to tam nemuselo ist metre a metre pod zemou. Ja by som stefanicku videl ako cool boulevard. ☺

K tej trati na DH...
Nemyslis, ze je lepsie tu trat tahat cez pristav po existujucixh kolajniciach ? lebo to prekonanie kruhoveho je prusvih, tiez tam nemozes podkopavat tisic tonove betonove stavby ako sa Ti zachce.

Navyse na kazansku sa uz takto nedostanes. Neobides ani nepodkopes bez vaznych demolacii.
Navyse tam trat je, tak vzniklo toto...

http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg
Reakcia na: Sommelier #61255:
Trasa 201 cez Nivy je len výluková. ?
Reakcia na: fobust #61301:
Slovenčina ?
Reakcia na: Sommelier #61290:

Šotoušovina.
Reakcia na: hoppusmark #61297:
ten východno-južný oblúk cez ASMN a filiálku som vypustil, ani neviem prečo, kvôli železnica Filiálka-Petržalka ?
Reakcia na: hoppusmark #61297:
no dobre, ja len tak som chcel prispieť štipkou korenia ☺
Reakcia na: Martin Fundárek #61294:
Nie je što dodat, si sikovnejsi ako sa na prvy pohlad zda ?
Reakcia na: intony.sk #61296:
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.
Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.

Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.

Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.

Ale to je len môj názor☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.