Reakcia na: Sommelier #61111:
Samotné napojenie Dolných Honov je najjednoduchšie z Ružinova (keďže je potrebné dostavať najkratší úsek trate). Jeden návrh vychádzajúci z takejto koncepcie hovoril o trase Ružinov - Nová Vrakuňa (niekde medzi Podpriehradnou a Hradskou) - prechod cez Malý Dunaj - Hradská - Uzbecká (na križovatke s Korytnickou malo byť ukončenie, na to už zrejme nie je miesto).Pekná nová trať by podľa mňa bola Kazanská - Slovnaftská - prechod východne od križovatky Bajkalská - Prístavný most v koridore železničnej vlečky - Mlynské nivy a ďalej podzemne napr. AS MN - Americké nám. - Imricha Karvaša - Štefanovičova - Hl. stanica - Pražská - Patrónka - ... Možeme snívať v roku 2035 a neskôr
Sommelier
- časť Landererova a skrz na Svatoplukova - Záhradnícka
Od križovatky s Košickou pozdåž ulice Mlynské Nivy - napojenie na EXISTUJÚCU železnicu a pokraèovanie po Gagarinovej - bude treba zrovnať so zemou ten neprenajate¾ný autosalón.
Ja sa ešte vrátim k tej odboèke konèiacej na Tuèkovej - je skrátka geniálna. O jej využití si môžeš spraviť predstavu aj keï sa na to pozrieš cez satelit na maps.google.com.
Druhá možnosť poèíta s napojením trate vedúcej cez prístav na mestský okruh.
Jediné, èo mi robí vrásky je most cez malý dunaj, ktorý sa bude možno stavať len jeden.
1. Dolné hony sú teda napojiteľné jednak od Gagarinovej - problémový úsek je podjazd dialnice, dá sa le riešiť obídením mierovej. K Cintorínu by elektrièky vošli po trase 2O8. Následné premostenie ale nevidím ako šťastné. Totiž trasa z tejto strany je dosť krkolomá a preto by som ju nestaval, najma ked kopíruje trolejbusové linky.
Cintorín Ružinov ako taký by som napojil z obchvatovej trate ŽSR - novou odboèkou a napojil by som ju na trať na Tučkovej, či prístavnej.
2. Dolné Hony sú napojitelné od Slovnaftu a tam je miesta a riešení neúrekom. Len vďaka debilnosti MČ Podunajské biskupice sa bude musieť trať zobrať skrz záhrady, pretože zastavali koridor na Kazanskej. Dementi