Myslime si, ze celkovo su lepsie a jednym z faktorov je aj cena. Trolejbus chodi pomaly v zakrutach, navyse je tam velmi vela krizovani, a tym padom aj moznych padov palic Inak, ani povodna trat metra nema ist pod tymi krivolakymi ulicami, ale priamo koridorom pri ramene. Samozrejme, najlepsie by to bolo pod zemou aj na sidliskach, ale az taki bohati nie sme. To si dokonca netrufli ani autori povodnej verzie metra
No hej, myslim, ze viaceri by si za toto chceli podat tych, co projektovali Petrzalku Ale ked zvazis to, ze tam podla planu bude trolejbus, tak aj elektricka je lepsia. Ona sa tam niekde zmesti
Co sa mysli pod vyssou urovnou cestovania? Ja si (v sucasnej dobe) pod tym predstavujem kratke intervali medzi spojmi (to by mi vzhladom na sucasny stav MHD uplne stacilo - ci skor )
Tak preco potom sa nepouzije ten variant eliny? (ale nemyslim ten vas kompromisny, ale radikalnejsie - dve eliny pomalo a rychlo v centre pod zemou a tak)
to potom suhlasim, ze eliny by mohli byt ako-tak rovnocenne metru
Este inak ma napada ja si neviem predstavit, ze by v petrzalke po tych klukatych cestach mali jazdit eliny - hlavne rychlo... - zase by museli chodit inakade ...
Jaaaj, v centre - to by slo. Ale predpokladam, ze najskor by to chcelo urobit trate, kde nie su, a potom by sa pristupilo k rekontrukciam starych trati. Mozne je vsak hocico, pokial bude hodne vela €€€€€€€
to d3k0: no ja som mal skor predstavu, ze rychlo trat by sla casto krat uplne inakadial ako pomalo - ze by to sice boli eliny,ale to by bolo asi jedine, co by mali spolocne. Napr v centre by bola rychlo uplne pod zemou, kdezto pomalo nad nou (he dokonca by slo na 100% vyuzit sucanu postavenu :D).
Som nemyslel, ze to bude to iste len 4 kolaje vedla seba - to nee
no jo - ale to sa zda moc zbytocne aj mne . By mi stacilo metro .
hmm, ale ci ten kompromis bude stat za to? - lebo teraz tie zastavky elin v dubravke su tak akurat - si fatk myslis, ze ludia pojdu 2x tak dlho (no budem optimista 1x) k zastavke ako teraz? - no neviem - skor mam pocit, ze zabudni .
Hehe - no kompromis je casto krat najhorsie mozne riesenie, ale cuduj sa svete vsetci su spokojni .
No este otazka a preco nejde spravit poriada (ked uz chcete mat eliny) elinovska doprava? - (uz sa asi fakt opakujem) ale pomala a rychla co najviac zvlast?
Veru, konska doprava je mozno pekna, ale len ak sa na nu divas zo vzdialenosti 100 metrov Ten smrad sa niekedy neda vydrzat Pamatas si na to, ako predvlani nejaky opilec narazil s autom na Novom moste do koca aj s konom? To by sa asi stavalo castejsie
Kompromis = zastavky nebudu ani tak riedko ako pri metre, ale ani tak casto ako pri terajsej elektricke. Inak, existuju aj take systemy, ked pod zemou vedla seba beha metro a elektricka. Zaujimave na tom je to, ze v useku, kde je iba metro, ma asi tolko zastavok ako elektricka a v useku, kde ide subezne s elektrickou sa metro sprava ako expres. To je vsak pripad napriklad bohatej Philadelphie, ktora ma 3x tolko obyvatelstva ako BA.
deko - no ja pevne verim ze autori to s revitalizaviuo SNPcka nemyslia uplne vazne...Ale podzemne parkoviska mi az tak nevadia...hlavne ak nie su u uplnom centre centra Carlton je na okraji centra Co j horsie (vid clanok) ze BA chce robit viac parkovacich boxov na uliciach...
Ale mesto bez aut by mohlo byt fakt zaujimave...a este si domysli byciklove taxiky popripade Viedenske koce s konikmi + obcas nejake to hovno na kamennej podlahe, ale to patri k mestu ;-)OKI, ja idem tiez spat...
inak podla toho co si pisal #5991 som myslel, ze elina by bola iba rychlo a zvysok bus, tbus pomalo . To by sa dalo - pripadne by niekam mimo trate rychlo viedla pomalo elina
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0