Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #59648:
Nic proti tebe, ale ako sme mali vediet, ako vyzeras? Ved ja som ta v zivote nevidel ?
Reakcia na: kampo #59687:
Ma nehnevaj a pocuvaj KLF a Andyho ? ?
Reakcia na: Ike #59704:
Ešte raz ?
Reakcia na: Emo #59702:
linka 122 vznikla kdesi v roku 1996 - (zda sa mi ze bolo chladno a skoro tma - asi zaciatkom alebo koncom roka) ako posilova linka pre liknu 121 (dnesnu 21).

Premavala jedine v spicke a obyvatelia sidliska v nej mali volne kapacity rano.
Trasu mala AS MN - Krizna - Racko - SAV/PN - Patronka - Zaluhy - Vrancovicova - OD Lamac - S.Kralika - M.Marecka - Hradistna - Na hriadkach

niekedy v roku 1997 ju aj s linkou 121 supli cez dialnicu D2 (to bola spasa), co sa dodnes niektorym Lamacanom nepaci.

Na slonku tisicroci sa zacalo oblastne cislovanie liniek a ich velke precislovanie a to sa v july 1999 nevyhlo ani Devinskej. Linka 121 bola precislovana na 21 no jej posilova linka 122 bola zrusena.

Este v roku 2003 som pisal na DPB preco a povedali mi, ze kvoli nedostatku miesta na obratisku na hriadkach (z dovodu rozsirenia parkoviska pred hostincom, dnes uz relax komplexom, Rolando). Je pravda ze premavala len v spicke, no byvavali tu odstavene aj 2 klbove autobusy co je uznavam vela.

Kvoli tomu sa stale hlada miesto na mozne obratisko v DNV, ktoreho sa asi nedockame... no teraz trocha pomaha aj linka 28.
Reakcia na: TeBeCe #59669:
Neviem, ale tá naša sa mi páči viac. ?
Reakcia na: Emo #59701:
Trošku sa mi tam preklepy rozmnožili, ospravedlňujem sa. ?
Reakcia na: Ike #59673:
A mohol by si prosím Ťa bližšie poísať tarsu tej 122? Dosť by ma to zaujímalo... ?
Reakcia na: AAA #59698:
este raz
Zaujímavosti> História MHD > scrollnes to pod bodkovanu ciaru a tam je nalavo ze "História liniek MHD od 27. augusta 1895L 😉

vyberes si elinu, trofel, alebo bus 🙂
Reakcia na: Ike #59697:
Ale však tam máš iba kompletnú sieť k určitému dátumu, najnovšiu k roku 1988, kedy ani jedna z týchto liniek nebola.
Reakcia na: AAA #59694:
Zaujimavosti > Historia > trasy liniek 🙂
Dnes som išiel L 13, mám taký dojem, že ľudia si naňu celkom zvykli, keďže bola slušne zaplnená.
Tá nová spojka Kollárovo nám. - Nám. slobody má nejaký hlbší význam, abo je a bude to len manipulačná trať, ktorá sa využije raz za uhorský rok?
Reakcia na: KLF #59683:
? ty si dobry dabel... co mu zavidis slobodu... kasli na to, to je moc sukromna tema. ?
Reakcia na: Ike #59673:
V akej sekcií je ten prehľad, pls. ?
kampo> Dunaj aj Morava uz 2 hodiny nestupaju, takze zacnu klesat...
Reakcia na: 81-71 #59689:
No ved mne je to jasne. 😉 Zatopenie nabrezia zatial nehrozi. Len som chcel poukazat na to, ze je lepsie spytat sa ci premava MHD (a aj logickejsie), ako na to, aky je stav Dunaja. Vsetci vieme, ze je vysoka voda.
Reakcia na: kampo #59687:
Lenže keď sa ten Dunaj vylieva na tú cestu, tak tie linky po tej ceste premávať nemôžu, že? ?
Reakcia na: Andy #59688:
Ja viem, ze dispecing, ale to bolo obrazne povedane.... na lahku predstavivost.
Reakcia na: KLF #59686:
MHD nemusi premavat vsade, ked je daka zla situacia ohladom vysokej vody, vid taka Praha aky tam bol problem. Ak by sa Dunaj vylial na nabrezi, pochybujem,ze by jazdili napriklad po nabrezi eliny.
Reakcia na: KLF #59686:
O tom nerozhoduje generálny riaditeľ, ale dispečing. A chcem vidieť, ako by napr. premávala taká 29ka k hradu, keby "o tom rozhodol generálny riaditeľ"... ? Ja sa k Dunaju pozrieť idem, a to nie s tebou ani s kampom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.