prvá reklamná elina bola nejaká T3 s reklamou na Recar (žlto -zelená). Bola o tom aktualita aj vo vtedajšom časopise Železničář. Písai tam že to bola prvá celovozová reklama v ČSFR.
Hej, jazdila skoro výlučne na 13 ale nesúhlasím s tým, že by na 13 dostával zrýchĺovač zabrať nejako extra. A okrem toho neuveriteľné hrkotavý chod, takmer nefunkčné kotúče, krivá sedačka vodiča a podobné veci so zrýchĺovačom až tak nesúvisia:-P. A preto som nechával pána Végha pozdravovať, že som raz na 7015 napísal asi 5 strán porúch a pán Végh z toho bol značne nepokojný?.
Ocividne si nepochopil, o com je tato diskusia... Tu je priestor pre predovsetkym konstruktivne riesenie problematiky MHD a nie pre nejake vykriky do tmy o tom, aka je MHD zla...
Ahojte.
No podľa mňa MHD je otras a najväčšie nervy mám keď na niektorých zastávkach nie sú tie stroje na lístky a keď je stánok zavretý tak to je super............ ?
IKARUS je späť !!! (Neviem, či tento príspevok sem už niekto písal)
(zdroj: casopis BUSES 3/2006):
"MADARSKY MAGNAT KUPUJE IKARUS OD IRISBUSU
Madarsky podnikatel Gabor Szeles koupil Ikarus, nefunkcniho vyrobce busu
byvaleho sovetskeho bloku, od Irisbusu za neuvedenou cenu.
Szeles, jehoz Muszertechnika Group ma silne vazby v madarskem vyrobnim a
medialnim sektoru, rekl, ze zamysli obnovit vyrobu v byvale hlavni tovarne
v Szekesfehervaru ve druhe polovine tohoto roku.
Irisbus koupil kontrolni podil v Ikarusbus v r. 1999, ale nebyl schopen
vratit ziskovost firme, ktera byla kdysi nejvetsi vyrobce busu na svete.
Tovarna v Szekesf. byla zavrena v roce 2003 se ztratou stovek parcovnich
mist.
Szekes, ktery mezitim ziskal 25 % podil ve firme Ikarus Rt, se snazil
odkoupit cele podnikani. Pred 2 roky se nepodarilo Ikarus odkoupit
nejvetsimu ruskemu vyrobci autobusu RUSPROMAVTO, ktery Irisbusu nabizel
5.5 milionu liber.
Szeles rekl, ze jeho cilem je vyrabet mezi 200 a 400 busy na bazi typu
Ikarus 200,300,400 pro trhy ve stredni a vychodni Evrope. Trzby bude
ziskavat take z rekonstrukci busu v Rusku a Cine. Novy majitel rika, ze
jmeno Ikarus a zajem o nej jsou stale silne v nekolika zemich.
Produkce klesla z 13 tisic vozu na mene nez 200 v roce 2003. Firma to
svadela na prodejni krizi v Rusku a dalsich vychodoevropskych zemich."
Ja som Ťa videl pod Mostom, keď tam ten plyňák došiel a potom vidím, ako si tam nastúpil; ale ja som v tom čase išiel na L28, kt. o min. - dve mala odchod; a navyše by mi bolo blbé pristúpiť na obratisku k vám do voza.
potom som videl, ako ten plyňák bol na DEvíne a to tiež by som musel vystúpiť oproti z plyňáku na L28 a prejsť, do plyňáku, kde si sedel zakiaľ 29/2 čerpala prestávku. ?
Taká menšia info - Magistrát sa mi mailom dodatočne vyjadril, že koše na zastávkach je DPB povinný mať, a vraj ich upozornia na plnenie zákonných povinností. Keby tie koše boli naspäť, to by som sa potešil...
A ako ti mam cokolvek poslat, ked ti nejde mail, ako sam pises? A navyse, neposlem ti ho, a ked ti bude chodit mail, poslem ti len adresu odkial ho stiahnes...sem ju davat nebudem
Ale hlavne nechapem, ako mozes zrazu nemat nieco, co si uz raz stiahnute mal...;)
Re #59631 Mike a #59634 slovanista21: Tak ked ste ma videli (tie miesta a popisy sedia), preco ste sa ku mne nepriznali? Najma ked ani neviem, ako slovanista vyzera, takze som ho registrovat nemohol...:)
Mike: ty si kde bol, ze si ma neoboznamil o svojej pritomnosti?
Re #59644 S499.1023: Ak sa dobre (hoci matne) pamatam, tak jazdila viac-menej stale na 13-kach, takze asi preto bola suverenne najhorsia, lebo sam vies, ze na 13-kach dostavali zrychlovace poriadne zabrat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro
Inak nic proti novej 6701 ale to zadne celo toho hybridu je ozaj velmi ale fakt velmi otrasne... ?