Dik ? , ja som si doteraz myslel ze ked elektricka prejde cez vyhybku z opacneho smeru ako je prehodena, tak ju prehodi do toho svojho smeru, ale asi to tak nie je ?
Aha Sorry, nejaký som prispatý ? Musela to byť tá prvá - tá vážnejšia. Bolo tam vtedy 14 zranených. Ty si vyviazol v pohode? V ktorej časti vozu si bol?
zadny podvozok nacuva az za vyhybku, ktora je nastavena opacnym smerom ako stoji zvysok supravy, takze ked sa pohne dopredu, suprava pojde napr. rovno a zadny podvozok pojde doprava, to je vidlica...klasicky vozovnovy problem
z www.dpb.sk "O 13:35 hod. vodič súpravy električky linky 1/3 - 7775,7776 čakal na výjazd z vozovne Jurajov dvor po oprave, pričom pri cúvaní prešiel zadným podvozkom súpravy cez výhybku pri stĺpe NB 311 A, ktorá bola prestavená doprava. Pri následnej jazde dopredu prišlo k vidlicovej jazde a vykoľajeniu posledného podvozku súpravy. Zranený nebol nik. " Vie niekto co a ako sa to mohlo stat, teda co je to vlastne ta vidlicova jazda a v com bol problem?
Pri tej nehode som bol aj ja. Podrobnosti si uz velmi nepamatam, len ze som bol v eline co sla smerom z Race a pri Blumentali sme sa "z nicoho nic" zrazili s inou elektrickou ?
Inak, zaujimavosťou je, že na tom istom mieste sa stala podobná nehoda 4. 12. 1996, t.j. presne po 3 rokoch, 3 mesiacoch a 3 dňoch. Išlo vtedy o vozy #7706 a 7079/II. Tiež som tam prišiel iba náhodou, keď som sa vracal domov a šiel som okolo. Taktiež to bolo v stredu a zamrazilo ma, už len keď som to vydel z diaľky a uvedomil som si ono "magické trojčíslie" 333. Ináč, ani vozidlá s takýmto ev. č. zrovna nemali šťastie ? viď 7024 ex 333, alebo ŠM-ka #333, ktorá sa zrazila s vlakom ? Je to síce haluz, ale na čísla neverím. Podľa mňa to bola len zhoda okolností. Rovnako, ako aj postupnosť čísliel liniek pri tých nehodách na Floriánskom nám.: pri prvej to boli 4-ka a 5-ka (bola vtedy výluka na nábreží kvôli rekonštrukcii trate) a pri druhej to boli 2-ka a 3-ka. 3-krát hádajte, ktorý voz bol na ktorej linke ☺ ?
Asi Ťa sklamem ? Vodič nie som a ani nikdy nebudem, lebo nevidím na jedno oko. V DPB nepracujem ale v 90-tych rokoch som sa tam dost zdržiaval a mal som tam kopec známych nie len spomedzi vodičov, ale aj výpravcov, technikov a neskor dokonca aj na "vedúcich" pozíciách. Čo sa týka tej nehody, bolo to posledný rok, čo 1. september ešte nebol št. sviatkom a bol to prvý deň školy. Objavil som sa tam vtedy len úplnou náhodou. Ak by bol problém, v pohode sa to dá overiť napr. aj v Univerzitke v starých periodikách. V novinách z roku 1994 ale nehladaj ? nenájdeš to tam ?
Osky, kto si ? Si vodic, si byvaly vodic, pracujes v DPB ? Posobis doveryhodne, tak reku... Lebo cita to tu VELA ludi z DPB (ci uz vodicov, ci uz inych zamestnancov), ale priznani sme tu hadam len 5-6...
Zdravím. Nechcem byt hnusný, ale v katalógu vozidiel je jeden zavádzajúci údaj: Pri električkách #7070 a 7789+7790 je zlý dátum tej vážnej nehody na Floriánskom nám.: Nestalo sa to 2. 9. 1994, ale v stredu, 1. 9. 1993. Za to ručím ? Bol som tam cca pol hodiny po nehode. Bolo by dobré opraviť to, nech nevznikajú ďalšie mýty. Už aj tak ich je dosť ?
Už druhý krát! Žeby sa začala druhá vlna požiarov Tam-busov ?
BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0