Aha Sorry, nejaký som prispatý ? Musela to byť tá prvá - tá vážnejšia. Bolo tam vtedy 14 zranených. Ty si vyviazol v pohode? V ktorej časti vozu si bol?
zadny podvozok nacuva az za vyhybku, ktora je nastavena opacnym smerom ako stoji zvysok supravy, takze ked sa pohne dopredu, suprava pojde napr. rovno a zadny podvozok pojde doprava, to je vidlica...klasicky vozovnovy problem
z www.dpb.sk "O 13:35 hod. vodič súpravy električky linky 1/3 - 7775,7776 čakal na výjazd z vozovne Jurajov dvor po oprave, pričom pri cúvaní prešiel zadným podvozkom súpravy cez výhybku pri stĺpe NB 311 A, ktorá bola prestavená doprava. Pri následnej jazde dopredu prišlo k vidlicovej jazde a vykoľajeniu posledného podvozku súpravy. Zranený nebol nik. " Vie niekto co a ako sa to mohlo stat, teda co je to vlastne ta vidlicova jazda a v com bol problem?
Pri tej nehode som bol aj ja. Podrobnosti si uz velmi nepamatam, len ze som bol v eline co sla smerom z Race a pri Blumentali sme sa "z nicoho nic" zrazili s inou elektrickou ?
Inak, zaujimavosťou je, že na tom istom mieste sa stala podobná nehoda 4. 12. 1996, t.j. presne po 3 rokoch, 3 mesiacoch a 3 dňoch. Išlo vtedy o vozy #7706 a 7079/II. Tiež som tam prišiel iba náhodou, keď som sa vracal domov a šiel som okolo. Taktiež to bolo v stredu a zamrazilo ma, už len keď som to vydel z diaľky a uvedomil som si ono "magické trojčíslie" 333. Ináč, ani vozidlá s takýmto ev. č. zrovna nemali šťastie ? viď 7024 ex 333, alebo ŠM-ka #333, ktorá sa zrazila s vlakom ? Je to síce haluz, ale na čísla neverím. Podľa mňa to bola len zhoda okolností. Rovnako, ako aj postupnosť čísliel liniek pri tých nehodách na Floriánskom nám.: pri prvej to boli 4-ka a 5-ka (bola vtedy výluka na nábreží kvôli rekonštrukcii trate) a pri druhej to boli 2-ka a 3-ka. 3-krát hádajte, ktorý voz bol na ktorej linke ☺ ?
Asi Ťa sklamem ? Vodič nie som a ani nikdy nebudem, lebo nevidím na jedno oko. V DPB nepracujem ale v 90-tych rokoch som sa tam dost zdržiaval a mal som tam kopec známych nie len spomedzi vodičov, ale aj výpravcov, technikov a neskor dokonca aj na "vedúcich" pozíciách. Čo sa týka tej nehody, bolo to posledný rok, čo 1. september ešte nebol št. sviatkom a bol to prvý deň školy. Objavil som sa tam vtedy len úplnou náhodou. Ak by bol problém, v pohode sa to dá overiť napr. aj v Univerzitke v starých periodikách. V novinách z roku 1994 ale nehladaj ? nenájdeš to tam ?
Osky, kto si ? Si vodic, si byvaly vodic, pracujes v DPB ? Posobis doveryhodne, tak reku... Lebo cita to tu VELA ludi z DPB (ci uz vodicov, ci uz inych zamestnancov), ale priznani sme tu hadam len 5-6...
Zdravím. Nechcem byt hnusný, ale v katalógu vozidiel je jeden zavádzajúci údaj: Pri električkách #7070 a 7789+7790 je zlý dátum tej vážnej nehody na Floriánskom nám.: Nestalo sa to 2. 9. 1994, ale v stredu, 1. 9. 1993. Za to ručím ? Bol som tam cca pol hodiny po nehode. Bolo by dobré opraviť to, nech nevznikajú ďalšie mýty. Už aj tak ich je dosť ?
V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki
BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?