V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim
Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati Len ich spajaju dvojklbom
Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia
No hej, ono to nie je až také nereálne. O nákupe jednotiek sa hovorilo. Na tej stránke je písané že pre trať BA - ZA - KE. A v minulom grafikone tušim čo bol do decembra, alebo ešte predtým, bolo uvádzaných pár vlakov BRKS na trati BA -TT, že premáva od vyhlásenia; pričom BRKS tvrdila, že to bude, keď nakúpia nové jednotky. Tie vlaky smozrejme nikdy nechodili a sa to vyškrtlo potom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
BKV obratiská na bratislavský spôsob nepotrebuje a ani nemá (aspoň väčšinou, videl som jeden triangel, neviem načo).