Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim
Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati Len ich spajaju dvojklbom
Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia
No hej, ono to nie je až také nereálne. O nákupe jednotiek sa hovorilo. Na tej stránke je písané že pre trať BA - ZA - KE. A v minulom grafikone tušim čo bol do decembra, alebo ešte predtým, bolo uvádzaných pár vlakov BRKS na trati BA -TT, že premáva od vyhlásenia; pričom BRKS tvrdila, že to bude, keď nakúpia nové jednotky. Tie vlaky smozrejme nikdy nechodili a sa to vyškrtlo potom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Hehe, "Pražské Pendolino".
By ma zaujímalo ako má ta 14T vyriešené aktívne naklápanie skrine. ?