Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím. Nechcem byt hnusný, ale v katalógu vozidiel je jeden zavádzajúci údaj: Pri električkách #7070 a 7789+7790 je zlý dátum tej vážnej nehody na Floriánskom nám.: Nestalo sa to 2. 9. 1994, ale v stredu, 1. 9. 1993. Za to ručím ? Bol som tam cca pol hodiny po nehode. Bolo by dobré opraviť to, nech nevznikajú ďalšie mýty. Už aj tak ich je dosť ?
Reakcia na: Puki #59505:
Vyzerá to na „kliatbu” West McLaren Mercedes... ?
Reakcia na: Puki #59505:
Nie, vždy sme si vystačili takými výletmi v skupinke 2-4 ľudí.
Reakcia na: igi151 #59504:
19.32 tam uz hasici neboli, takze hasili skor 🙂
Reakcia na: igi151 #59504:
Už druhý krát! Žeby sa začala druhá vlna požiarov Tam-busov ?

BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?
Viete o tom ze okolo 19.45 na patronke v smere do dubravky hasily 3 hasicke auta TAM-BUS ev.c.1405
Reakcia na: slovanista21 #59499:
V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Reakcia na: fobust #59500:
Myslíš, že taký Moszkva tér pre linku 56 lebo Móricz Zsigmond Körtér pre linku 6 sú nedostatočne obratiskoidné:-P? Nebuď dogmatik:-P.
Reakcia na: fobust #59495:
Aké aktívne naklápanie skrine?
Reakcia na: slovanista21 #59499:

BKV obratiská na bratislavský spôsob nepotrebuje a ani nemá (aspoň väčšinou, videl som jeden triangel, neviem načo).
Reakcia na: aquila #59479:
Tak 54 m by sa vosla do KV obratiska len v malomm pocte...
Reakcia na: fobust #59495:
Pendolíno? To je ten vozeň s naklápacou skriňou - viď http://www.dusky.sk/halbot/?id=2060 ?
Na Kollárovom námestí smerom do kopca sú nové sekcie, bez ktoré sa nemusí púšťať jazda.
http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=465389

Hehe, "Pražské Pendolino".

By ma zaujímalo ako má ta 14T vyriešené aktívne naklápanie skrine. ?
Reakcia na: Papyr #59471:
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si 🙂 Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim 🙂

Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati 🙂 Len ich spajaju dvojklbom 🙂

Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia 🙂
Reakcia na: S499.1023 #59492:
A ako sa má MHD správne chápať? 🙂
Reakcia na: Andy #59428:
To si úplne mimo. Myslím, že si zmysel MHD VÔBEC nepochopil. Však aj v Nemecku má každý na auto.
Reakcia na: Andy #59490:

Skôr by som sa orientoval na niečo modernejšie, len neviem či sa niekto bude výhodne zbavovať nejakých jednotiek z rokov 1980-tych.
Reakcia na: fobust #59489:
Veď nech si ich kúpia... Keď im s tým niekto bude chodiť a budú ziskoví... 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.