Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #59430:
Zeby Koladu a spol. osvietilo
Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ? ❓ ❗ ?
Reakcia na: Andy #59428:
a tie kilomtrove zapchy a zivotne prostredie?sa zamysli !!!!!!!!!!
Reakcia na: 81-71 #59427:
No lenže auto tam nie je problém mať pokiaľ fakt nie si úplná spodina, a dopravná infraštruktúra je tam riešená veľmi dobre, takže argumenty proti autám, ktorými argumentujú odporcovia áut tu, tam jednoducho nemajú naplnenú podstatu.
Reakcia na: eric #59426:
Podla mna ak svet pojde trendom akym dnes idu a vzdy isli USA, tak mam obavu ze v dlhodobejsom horizonte MHD uplne zanikne...dnes uz napriklad v USA pokial clovek zrovna neni v dakom velkomeste, tak je strateny....... ? ? ? ? v niektorych oblastiach ide bus raz za 2 hodiny a chodi s nimi najspodnesia socka. Tam ked clovek nema auto, snad ani neni clovek. ?
ako si predstavujete buducnost MHD ? (nemyslim tym v BA ale na celom svete) ja si myslim , ze vsetko bude riadit computer (vsetko bude bez vodica) . ale zanikne ? ?
Reakcia na: aquila #59383:
Zamýšľam sa nad tým znovu a znovu a stále neviem pochopiť, ako možno zosúladiť teóriu o tom, že jeden tunel má byť únikovou cestou pre druhý a požiadavkou na to, že počnúc rokom 2010 jeden tunel nesmie byť únikovou cestou pre druhý. Plánované dokončenie stavby je 2013. Takže?

"80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh"
Neprekvapuje ma to. Ale prekvapuje ma, že niekto jasá nad budovaním 6,7 km železničného tunelu za ťažké miliardy na traťovú rýchlosť 80 km/h, keď súčasná trasa 14,4 km má taktiež traťovú 80 km/h (okrem 2,3 km úseku Predmestie-Nové mesto).

"najviac sa mi pacia takyto reptalkovia, na vseko sa stazuju"
Nemám pocit, že by som sa na niečo sťažoval. Iba kritizujem drahé fantasmagórie. A keď už ide o to, čo sa komu páči, mne zasa úžasne režú takí, čo si fanaticky stoja za svojím názorom, aj keď ho nedokážu podoprieť takmer žiadnymi argumentami, iba urážaním oponentov.
K tej zeleznici mi neda este jednu poznamku. Rata sa pri projekte Digital parky s jej vyustenim? Lebo podla nacrtkov a vizualizacii ani moc nie. Akosi sa mi tam uz dalsie dve kolaje nezmestia.
Reakcia na: 81-71 #59421:
No maju napr v tom zmysle, ze skôr zastavi na spoločnej zastávke s MHD (na hrane) SADista, ako železnica ☺ A keby som si spočítal, že koľko spoločných úsekov dopravných ciest využívajú MHD a SADisti a koľko MHD a železnica...A aj používaným typom vozidiel sú SADisti bližšie k MHD ako železnica k MHD. (Povedzme, čo do kapacity, pokiaľ zrivna nepočítam 1x810, alebo herkules + 1 cityšuter)
81-71, si: Myslel som to tak, že autobusová u nás je skôr regionálna a železničná skôr diaľková a teda regionálna má bližšie k mestskej. S BID som nijak neuvažoval.
Reakcia na: Andy #59414:
Ako napísal aj "si", vobec nechapem ako si to myslel, lebo SAD-isti urcite nemaju blizsie k MHD ako železnice.
Reakcia na: fobust #59409:
V rannej špičke tam ide údajne pevný cylkus; a to je , podľa slov Ing V. Mikuša, aj pre električku takto lepšie... ? Ináč tam preferencia funguje asi na 85% (zatiaľ to lepšie nejde), čiže vdy si môžeš povedať, že vidíš tých 15 %...
Ale v globále je odkaz zainteresovaných ľudí na "preferencií" električiek asi taký, že o preferencií električiek na cestných svetelných signalizáciách kraloveskej radiály sa môžeme baviť až od 2. 9. , kedy budú všetky, aj dnes plánované križovatky už hotové, z toho v úseku Riegeleho - Molecova prepojené koordinačným káblom. ? ? ?
Reakcia na: si #59418:
Myslel som to úplne inak, ale nechce sa mi o takých blbostiach zas hádať, kašlime na to..
Reakcia na: Andy #59414:
a na to si kde prisiel... vo vlaku cestuje vacsia hromada ludi, takze je to viac hromadna doprava a aj co sa tyka jej integracie do BID je to o dost lepsie ako so SADistami... (vsetky zeleznicne trasy na uzemi BA vs. jeden smer SADistov)
Reakcia na: luky #59416:
a este som zabudol 41 a 56. ?
Reakcia na: palec #59412:
23, 28, 29, 30, 32, 33, 38, 43, 51, 52, 54, 55, 58, 66, 79, 80, 99, 503, 511, 513, 518.
Reakcia na: 81-71 #59410:
Však SAD s MHD súvisí viac ako železnica..
Mohly by ste mi napisat ake linky jazdia s 3. koloni. Dakujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.