Takze:
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...
tomas1
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1845&PHPSESSID=52da7a34c5d6b7d4d077c1d264b8aac8
K tomu Pendolinu - že vraj oni ešte len teraz na niektorých úsekoch vyznačujú zvýšené rýchlosti pre naklápacie vlaky. Medzi Prahou a Ostravou by sa tak malo ušetriť pri ďalšej zmene ešte asi pol hodina. To ma trochu zaskočilo, veď už od kedy ich majú, mohli to robiť už skôr. ?
Som zvedavý ako to bude na slovenskej strane, či aj tu budú nejaké úseky s viac ako normálnych 140kmh.