Hm, myslel som, že to len jeden bus chodí na 202-ke ten ranný posilový do mesta.
A na 201-ke sú vždy len trolíky - tam sa prestávkovanie inak rieši?
A cez víkendy sú v tomto 201 a 202 ako riešené? To prestávkovanie sa týka len tých dvoch liniek, lebo majú oproti iným linkám pomerne krátke intervaly?
No ono neusetrilo by sa tym nic, kedze tie tri 75ky aj tak vonku su Navyse by si musel platit dalsich troch vodicov, ktori by vykonali len jednu jazdu...
Kremnickú a Einsteinovu by som určite nerušil, tam je v blízkosti viac škôl, takže sú hojne využívané. Záporožskú tiež nie, chýbala by ľuďom z ulíc Očovská, Krupinská, Vilová, Harmanecká a čiastočne Vranovská.
Jasné, 2 sú to: 75/3 a 75/5. ☺
Re #59005 Andy: ? ?
Re #59004 Andy: No z hľadiska efektivity a ekonomiky prevádzky by bolo najlepšie to čo hovoríš. Ale si môžeš domyslieť ako by sa vodiči hromadne vzbúrili + obory by robili brutal petície a protesty.
A zvlášť hrobusti, ktorí majú zrejme užšie kontakty na .......... ?
" 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup"
spravit sa to da v idealnom pripade za 45 minut vecer zo 68 s odchodom z holicskej o 23:00 ked su total prazdne cesty (ale nesmie chytit z neakeho dovodu meskanie, lebo inac smola...)
inac sa celkova doba pohybuje okolo hodiny a viac (odporucam aby si si to vyskusal optimalne ked nebude vyluka na mileticovej a nebude tam kombinacia na prestup 201 + 202)
za 45 minut to vecer spravil aj slimak na L78 (a ked sa objavil za volantom niekto rychlejsi, tak bezne za 35 minut (a rekordmana co som zazil mal 30 minut) a nebolo sa treba trtkat cez krizovatku na zastavku obdalec (to je hlavne pekne vidno ked sa obcas vyroji viacej ludi z 202 na 68cku cez den a zoberu si to pomedzi auta; som zvedavy kedy tam niekoho zrazi )
PS: pre mna bol stary system jednoznacne lepsi (jazdne doby sa mi v MHD neskratili a prestupovanie nie je mojou zalubou); ale sak uz som dost stary a je nacase aby som si uz tiez kupil auto...
Tak som sa dnes utvrdil v nazore, ze niektori soferi busov su nadejne sportove talenty. Zacali totiz na useku medzi zastavkami Luky II - ZS Budatinska pestovat novy sport..pretekanie sa, kto bude prvy na zastavke ZS Budatinska. Vozidla sa na semafore zoradia pekne vedla seba a cakaju na oslobodzujucu zelenu..Dnes sme to mali dokonca aj so zvukovymi prejavmi oboch zucastnenych.
Mame z toho fasacky pocit, ked pri prechode nerovnostami na ceste, sediac na sedadle lietame do nemalych vysok a stojac si buchame hlavy o tyce a strop vozidla. Najsamsuper je to v L59, tej totiz moze sofer riadne vyturovat motor, kedze na zastavke ZS Budatinska nestoji..
Nie nie, my Petržalčania nemusíme cestovať všade. Do 5.9. som mal na zástavke "Markova" L95,96,68,86,80 po 5.9. mi tam ostala 68 a pretrieskaná 96 - mimochodom obidve obsluhujú takmer rovnaké územie. A ešte slimák 99, ktorú aj peši predbehnem.
A v počasi ako je toto prestupovať x-rázy zrovna chuť nemám. ?
No pokým 82 nepresmerovali (rozumej zásterka na jej zrušenie) do Prístavu, tak tá linka bývala dosť dobre vyťažená. A tá 88 na Rajskú, tak to snáď nemyslíš vážne. Však ty si tu celé leto vykladal o tom, ako sa bude úžasne cestovať po 5.9.. Nám zrušili x priamych spojov na začiatku 90. rokov a nikto sa na nič nepýtal, no niektorí Petržalčania sú kasta zvláštna, ktorá musí cestovať priamo všade.
No neviem či je vhodné organizovať linky podľa diskusie na tejto stránke. Napríklad ja tu často prezentujem svoje subjektívne názory, a pre cestujúcich by nemuseli mať kladné účinky...
Aby mohli prestavkovat? A nie je možné spraviť niečo také, že po príchode na konečnú by vodič odišiel prestávkovať do búdy a z búdy by vyšiel nejaký iný vodič a hneď by šiel na linku s tým vozom čo prišiel. Neušetrila by sa tým kopa vozov?
Podla reakcii tu diskutujucich a la "mne sa cestuje zle, tak nech sa cestuje zle aj inym" asi velka sanca nebude
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy