Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Ono keď sa to tak vezme, tak ja by som videl 88 ako trolejbusovu v budúcnosti, takže až proti logike to nie je. A využil by som to, aj keď by som sa chytal za hlavu, že miesto 8 minút starou 88 cez starý most, pocestujem do centra cez Apollo 15 minút a viac, vzhľadom na priepustnosť pri ASMN a 29.augusta (a aj vďaka zastávkam Prístavná a Landererova, ktoré asi pri najbližšej príležitosti rozbijem, na znamenie doboha)
Re #58976 Puki: Hlavne by som s nimi jazdil čo najviac.
Re #58974 d3k0: Pravdupovediac skôr by som privítal zrušenie obshluhy zastávok Kremnická Záporožská Einsteinova (a už vyššie spomínané na znamenie na Landererovej a Prístavnej)
Re #58982 d3k0: chýba tam vydrbanie IAD z Ul. 29. Augusta a vôbec zo Špitálskej a spojky od Mickiewiczovej na Špitálsku. Obmedzenie Dunajskej na úroven Jakubovho námestia. Tiež by si to pýtalo možno obojsmernú Dunajskú pre trolejbusy a mohli by končiť priamo pred manderlákom (parkovisko tam je) a to by už fakt nebol problém. Ak by sa vydrbal IAD aj z SNP môže sa na Kamennom nám. spraaviť zastávka elín v každom smere a máme prestupný uzol. Len ešte potiahnuť petržalskú električku pod zem aspoň po Kamenné nám:-)
Mala poznamka k novinke o signale na Safku - nie je to celkom pravda - signal bol a je predlzeny tak, aby presli 2 vozy, ale je predlzeny uz odvtedy, co pribudol preferencny BUS pruh pre autobusy na Stary most, a mierne sa vtedy menil signalny plan. Hned po tejto uprave som si vsimol, ze na elektrickovy signal sa zmestia 2 vozy Takze to nie je az tak nedavno, ako je to pisane
nuz skusenost z rannej spicky je skor taka, ze 202ka v smere na rajsku sa na ASMN badatelne vyprazdni takze dojem zeby trolejbusy danym smerom nestihali nemam.
Re #58983 d3k0: po 5.9. puzivam MHD uz viac-menej len na cesty do prace (kam mam rozumny spoj - 202), inam uz chodim takmer vyhradne autom (aj ked nie vlastnym) [pred 5.9. som sa tomu este dost vyrazne branil ale cestovat miesto 15 minut v aute hodinu v MHD a este s prestupom v roznych poternestnych podmienkach a nenadvazujucich spojoch, dakujem, neprosim...]
BTW chces mi povedat, ze po 5.9. sa uz ludia nevozia tam, kam chcu? To akoze vsetci bud idu peso, alebo zmenili zamestnavatela/skolu? Dufam, ze si si do mojej vety len "nedopatrenim" doplnil slovne spojenie "bez prestupu", ktore som tam akosik ale nikde nemal A linku 180 by som sem velmi netahal, lebo ak ta tak velmi stve rozsirenie jej prevadzky na cely tyzden pod cislom 80, tak potom to uz nemusim komentovat, kazdy si urobi nazor sam...
Ja uz fakt neviem, ako to jednoduchsie vysvetlit, aby to vsetci pochopili... Ten prispevok bol reakciou na prispevok #58970, kde je napisane, ze aj ASMN je centrum (ved co na tom, ze niekto chce ist na Kamenne nam.). Netvrdim nic ine, len to, ze ak niekto chce ist do centra (v zmysle napr. Namestie SNP), tak je prenho zastavkou v centre Rajska a nie ASMN. A prestupit tam samozrejme moze - kde som napisal, ze nie?
No a neviem, ake mas ty skusenosti s cestovanim medzi Rajskou a ASMN. Podla mojho nazoru narvatost trolejbusov je tam dost velka a nieco tam kapacitne chyba.
Týmto by si 1. kolóna na čele s Tomekom vykopala vlastný hrob. ? ☠
To je každému jasné, že na linkách 21, 31, 39, 63, 87 a 98 (uznaám, niektoré iba v špičke) nemá kratší voz ako kĺbak čo hľadať.
Na L50 by to kapacitne aj šlo, ale ak má elitná kolóna vodičov, ktorí sú majstri ekvilibristiky a viacnásobní víťazi súťaže vodičov v jazde zručnosti...
Ako nie že by som solarisy elitným vodičom nedoprial, ale takto ich dávať do jestvujúceho zadelenia? ?
Ak by to tak naozaj malo byť, tak to bude teda fakt obnova vozového parku na úrovni, čo sa kapacity týka. Najmä pre linku 21. Ešteže som s ňou už dávno necestoval, ani nepamätám. IKG is the best! ?
Solarisy pojdu na L.:98,87,50,39,31,21,63.....vacsina z 22kusov,nieco pojde aj na linky 2 kolony.
IK435 z 1 kolony da Petrzky takze klbakov bude dost ?
Nejako divne si to pochopil. Pred 5.9. som tvrdil to, ze je jedno ak chce ist cestujuci z A do B, ci pojde cez C alebo cez D. Taktiez je jedno, ci pojde cestujuci z A do B1 alebo B2 alebo B3 - ak su B1, B2 a B3 blizko seba. Akurat teraz sa mi snazis podsunut tvrdenie, ze ak chce ist cestujuci z A do B, tak je jedno, ci pojde z A do X alebo z A do Y... A to som nikdy nepovedal.
No radšej by som nechal Solarisy na 96 a potom na L88. A s tým, že na L88 by jazdili kĺbaky iba v špičke. 98 má už bez tak malý interval a chodí vždy slušne naplnená!
Pripadne Solarisy dajme na L70 nemusia jazdiť hneď v Petržalke. ?
DP ma vozit ludi tam, kam chcu ist oni a nie tam, kam chce DP, aby sli. Ak niekto pracuje na Kamennom nam., tak prenho ASMN centrom nie je... Ak boli ludia zvyknuti na ex 88 a 95 a zo Safka sli napr. na Kamenne nam., Nam. SNP, atd., tak tym by sa 88 na Rajsku hodila.
Re #58957 enge2: "Nie však linke č. 96, hoci sa vie, ako by jej pomohla výmena krátkych autobusov za kĺbové. "Je to linka, ktorá jazdí len v špičke, takže úplne nové vozidlá by na ňu bolo škoda," vysvetlil Weigl."
Veď vozy z 96 robia doobedu aj sedlové spoje 92, takže by to nemuselo byť až také strašné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy